|
Қысқа мерзімді жоспары |
||
|
Бөлім |
3D баспа |
|
|
Педагогтың аты-жөні |
Джураева Гулрухсор |
|
|
Күні |
18.11.2022 ж |
|
|
Сынып 6 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Конус, цилиндр және сфера құру |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.4 айналу денелерін құру және оларды түрлендіру |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|
|
SketchUp программасында объектілердің үшөлшемді моделін құрастыруды біледі |
||
|
Көптеген оқушылар: |
||
|
SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, арканың моделін құрастырады |
||
|
Кейбір оқушылар: |
||
|
SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, ғимараттың моделін құрастырады |
||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. SketchUp программасында объектілердің үшөлшемді моделін құрастыруды қарастырайық. Ол үшін модельдерді құрастыруға қолданатын құралдармен танысамыз. Осы құралдарды қолданып, үшөлшемді модельдер құрастырамыз. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырып. Басқа модельдеу программаларындағы сияқты SketchUp программасында жасалып жатқан модельді жақындатуға немесе алыстатуға, бұрын басқа қырынан қарап шығуға мүмкіндік беретін навигациялық құралдар бар. Көрсетілім. Навигациялық құралдар мәзірдің «Camera» бөлімінде орналасқан. Құралдардың батырмалары Құралдар тақтасында орналасқан. Көрсетілім. Цилиндр құру. Көрсетілім. Конус құру. Көрсетілім. Сфера құру. Жеке жұмыс. Оқулық § 2.3 , 53-бет «Практикада қолдану» тапсырмасы. 1-тапсырма. SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, ғимараттың моделін жаса. Дескриптор: - SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, ғимараттың моделін құрастырады. ҚБ: стикер /5 балл/ 2-тапсырма. Арканың моделін жаса. Бұл объектіні сызуда Следуй за мной құралын пайдалан. Дескриптор: - арканын моделін құрастырады; -Следуй за мной құралын пайдаланады. ҚБ: стикер /5 балл/ |
Мұғалімді тыңдайды
Цилиндр, конус, сфераны құрудыдын командаларын дәптерге жазады
SketchUp программасында ғимараттың моделін құрастырады
SketchUp программасында арканын моделін құрастырады |
Стикер 5 балл Стикер 5 балл |
Интербелсенді тақта/ компьютер
|
||||||
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі орналасқан. бағалауды ұйымдастырады 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
||||||
|
Үй тапсырмасы |
§ 2.3, 54-бет «Ұй тапсырмасы» |
|
|
|
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||
|
Бөлім |
3D баспа |
|
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып 6 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Объектілердің 3D модельдері |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.5 3D-редактордағы объектілердің модельдерін құру |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|
|
«Кірістірген объектілер» анықтамасын біледі |
||
|
Көптеген оқушылар: |
||
|
Материал, Компонеттер, Стильдер диалогті терезелерінің қызметін біледі |
||
|
Кейбір оқушылар: |
||
|
Құралдар мен кірістірілген объектілердің ұқсастығы мен айырмашылығын атайды |
||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. Әртүрлі программалар өнімінің тартымды әрі көрнекі болуын қамтамасыз ететін объектілер бар. Мысалы, мәтіндік редакторға мәтінмен қоса дыбыс, анимация, сурет, диаграмма мен автофигуралардың объектілерін енгізуге болады. Міне, осындай объектілерді программаға енгізетін программа модульдерін кірістірген объектілер немесе программалар деп атайды. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырып. Мұндай ішкі программалар SketchUp -та да бар. SketchUp программасында 3D моделін құруда құралдардың көмегімен құрастырылып жатқан модельді мүмкіндігінше шынайы объектіге ұқсату үшін кірістіру, бояу және шаблонға салуды қолданады. Көрсетілім. SketchUp программасының мәзіріндегі Окно бөлімінде орналасқан Материалдар, Компоненттер және Стильдер диалогті терезелерінің қызметімен танысамыз. Жеке жұмыс. § 2.4 , 56-бет «Практикада қолдану» тапсырмасы 1-тапсырма. SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, параллелепипед құрастыр. Дескриптор: - SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, параллелепипед құрастырады. ҚБ: стикер /3балл/ 2-тапсырма. Малға арналған «Жайылым» қоршауының моделін құрастыр. Дескриптор: -SketchUp программасының құралдарын пайдаланып малға арналған «Жайылым» қоршауының моделін құрастырады. ҚБ: стикер /4 балл/ Жеке жұмыс. 3-тапсырма. -Құралдар мен кірістірілген объектілердің ұқсастығы мен айырмашылығын атандар. Дескриптор: - Құралдар мен кірістірілген объектілердің ұқсастығы мен айырмашылығын атайды. ҚБ: стикер /3 балл/ |
Мұғалімді тыңдайды Материалдар Компоненттер Стильдер диалогті терезелерінің қызметімен танысады SketchUp программасының құралдарын пайдаланып моделін құрастырады SketchUp программасының құралдарын пайдаланып моделін құрасытарады Сұраққа жауап береді |
Стикер 3балл Стикер 4балл Стикер 3балл |
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Смайлик»
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
§ 2.4, 58-бет 2-тапсырма |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Конус, цилиндр және сфера құру. 6 сынып
Конус, цилиндр және сфера құру. 6 сынып
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||
|
Бөлім |
3D баспа |
|
|
Педагогтың аты-жөні |
Джураева Гулрухсор |
|
|
Күні |
18.11.2022 ж |
|
|
Сынып 6 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Конус, цилиндр және сфера құру |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.4 айналу денелерін құру және оларды түрлендіру |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|
|
SketchUp программасында объектілердің үшөлшемді моделін құрастыруды біледі |
||
|
Көптеген оқушылар: |
||
|
SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, арканың моделін құрастырады |
||
|
Кейбір оқушылар: |
||
|
SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, ғимараттың моделін құрастырады |
||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. SketchUp программасында объектілердің үшөлшемді моделін құрастыруды қарастырайық. Ол үшін модельдерді құрастыруға қолданатын құралдармен танысамыз. Осы құралдарды қолданып, үшөлшемді модельдер құрастырамыз. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырып. Басқа модельдеу программаларындағы сияқты SketchUp программасында жасалып жатқан модельді жақындатуға немесе алыстатуға, бұрын басқа қырынан қарап шығуға мүмкіндік беретін навигациялық құралдар бар. Көрсетілім. Навигациялық құралдар мәзірдің «Camera» бөлімінде орналасқан. Құралдардың батырмалары Құралдар тақтасында орналасқан. Көрсетілім. Цилиндр құру. Көрсетілім. Конус құру. Көрсетілім. Сфера құру. Жеке жұмыс. Оқулық § 2.3 , 53-бет «Практикада қолдану» тапсырмасы. 1-тапсырма. SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, ғимараттың моделін жаса. Дескриптор: - SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, ғимараттың моделін құрастырады. ҚБ: стикер /5 балл/ 2-тапсырма. Арканың моделін жаса. Бұл объектіні сызуда Следуй за мной құралын пайдалан. Дескриптор: - арканын моделін құрастырады; -Следуй за мной құралын пайдаланады. ҚБ: стикер /5 балл/ |
Мұғалімді тыңдайды
Цилиндр, конус, сфераны құрудыдын командаларын дәптерге жазады
SketchUp программасында ғимараттың моделін құрастырады
SketchUp программасында арканын моделін құрастырады |
Стикер 5 балл Стикер 5 балл |
Интербелсенді тақта/ компьютер
|
||||||
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі орналасқан. бағалауды ұйымдастырады 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
||||||
|
Үй тапсырмасы |
§ 2.3, 54-бет «Ұй тапсырмасы» |
|
|
|
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||
|
Бөлім |
3D баспа |
|
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып 6 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Объектілердің 3D модельдері |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.5 3D-редактордағы объектілердің модельдерін құру |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|
|
«Кірістірген объектілер» анықтамасын біледі |
||
|
Көптеген оқушылар: |
||
|
Материал, Компонеттер, Стильдер диалогті терезелерінің қызметін біледі |
||
|
Кейбір оқушылар: |
||
|
Құралдар мен кірістірілген объектілердің ұқсастығы мен айырмашылығын атайды |
||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. Әртүрлі программалар өнімінің тартымды әрі көрнекі болуын қамтамасыз ететін объектілер бар. Мысалы, мәтіндік редакторға мәтінмен қоса дыбыс, анимация, сурет, диаграмма мен автофигуралардың объектілерін енгізуге болады. Міне, осындай объектілерді программаға енгізетін программа модульдерін кірістірген объектілер немесе программалар деп атайды. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырып. Мұндай ішкі программалар SketchUp -та да бар. SketchUp программасында 3D моделін құруда құралдардың көмегімен құрастырылып жатқан модельді мүмкіндігінше шынайы объектіге ұқсату үшін кірістіру, бояу және шаблонға салуды қолданады. Көрсетілім. SketchUp программасының мәзіріндегі Окно бөлімінде орналасқан Материалдар, Компоненттер және Стильдер диалогті терезелерінің қызметімен танысамыз. Жеке жұмыс. § 2.4 , 56-бет «Практикада қолдану» тапсырмасы 1-тапсырма. SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, параллелепипед құрастыр. Дескриптор: - SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, параллелепипед құрастырады. ҚБ: стикер /3балл/ 2-тапсырма. Малға арналған «Жайылым» қоршауының моделін құрастыр. Дескриптор: -SketchUp программасының құралдарын пайдаланып малға арналған «Жайылым» қоршауының моделін құрастырады. ҚБ: стикер /4 балл/ Жеке жұмыс. 3-тапсырма. -Құралдар мен кірістірілген объектілердің ұқсастығы мен айырмашылығын атандар. Дескриптор: - Құралдар мен кірістірілген объектілердің ұқсастығы мен айырмашылығын атайды. ҚБ: стикер /3 балл/ |
Мұғалімді тыңдайды Материалдар Компоненттер Стильдер диалогті терезелерінің қызметімен танысады SketchUp программасының құралдарын пайдаланып моделін құрастырады SketchUp программасының құралдарын пайдаланып моделін құрасытарады Сұраққа жауап береді |
Стикер 3балл Стикер 4балл Стикер 3балл |
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Смайлик»
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
§ 2.4, 58-бет 2-тапсырма |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













