Конус және оның элементтері. Конустың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

Тақырып бойынша 25 материал табылды

Конус және оның элементтері. Конустың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы



Пән: геометрия

Қысқа мерзімді жоспар №6-сабак

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Айналу денелері және олардың элементтері

Мектеп: №111 ЖОББМ

Педагогтің аты-жөні:

Халмуратова Махбуба.

Күні:

30.01.2025.

Сыныбы: 11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Конус және оның элементтері. Конустың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.1.8 - конустың анықтамасын, оның элементтерін білу; конусты жазықтықта кескіндей алу;

11.3.5 – айналу денелерінің (цилиндр,

конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығару;

11.3.6 - конустың бүйір және толық беті аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану;

11.1.11 – көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алу;

Сабақтың мақсаты:

- конустың анықтамасын, оның элементтерін біледі; конусты жазықтықта кескіндей алады;

айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығарады;

- конустың бүйір және толық беті аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолданады;

көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа қатусын тексеру. Сабққа дайындық. Үй жұмысын тексеру. Бүгін өтілетін сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелермен таныстыру.

Ынталандыру

Бастапқы білімді тексеру

Берілген фигуралардың арасынан конусты табыңдар.

1. Конус деп нені айтамыз?

2. Жасаушы өзі не?

3. Конустың өстік қимасы қандай фигура болады?

4. Конустың биіктігі дегені не?.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Түрлі түсті қима қағаздар

Сабақтың ортасы




Мұғалім оқушыларға жасаушысы бойынша қиылған конустың бүйір бетінің жазбасын ұсынады.

Оқушыларға сұрақтар:

  • Мынау сектордың конусқа не қатысы бар?

  • Оның ауданын қалай табамыз?

  • Конустың толық бетінің ауданын қалай табамыз?

Жауаптардан қорытынды жасап конустың бүйір бетінің және толық бетінің ауданын табу формулаларын жазыңдар.

Оқушылардың жауаптары:

  • Sбб = πRl

  • Sтб= Sбб + Sоаб

  • Sтб = πRl + π R2

  • Sтб = π R(R+l)

Есеп шығару:

  1. Сызбада ОВ=3, КВ=5 болса, конустың бүйір бетінің және толық бетінің ауданын табыңдар:

  2. Сызбада ОВ=5, КО=12 болса, конустың бүйір бетінің және толық бетінің ауданын табыңдар:

  1. Сызбада ОВ=6, ∟АКО=30о болса, конустың бүйір бетінің және толық бетінің ауданын табыңдар:

Тәжірибелік жұмыс.

  1. Диаметрінің ұзындығы 5 м, биіктігі 3 м және қабырғасының биіктігі 2 м болатын киіз үйді екі қабаттап жабу үшін, қанша киіз керек? Жауап: 144 м2.

  2. Мұнараның төбесі конус тәріздес және төбесінің биіктігі 2 м, ал мұнараның диаметрі 6 м. Егер жапсарға 10% материал кететін болса, мұнараны жабу үшін, өлшемді тіктөртбұрышты жабындық материалдан қанша керек?Жауап: 39

Жұптық жұмыс.

1. Егер конустың жасаушысы 7 , ал табанының ауданы ге тең болса, оның бүйір бетінің ауданын табыңдар .

  1. Жазбасы сызбада көрсетілген конустың бүйір бетінің ауданын табыңдар.


  1. Жазбасы сызбада көрсетілген конустың бүйір бетінің ауданын табыңдар.



Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-2-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-3-ші сұраққа жауап береді.

1-балл


Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


ДК экраны


Сұрақтар топтамасы.


Оқулық 11-сынып.





Shape1

Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау. Мұғалім сөйлемдерді аяқтауды ұсынады:

            - «Бүгін сабақта мен... не қажет екенін түсіндім»

             - «Практикалық мазмұндағы есептерді шешу кезінде ... қажет.»

            - «Мен үшін ең қиыны ...»


Үйге тапсырма: https://bilimland.kz/kk/subject/geometriya/11-synyp-zhana/konus-zhane-onyng-ehlementteri-konustyng-zhajmasy-bujir-zhane-tolyq-betterining-audany--14656?mid=b4d5f2d0-1f01-11ea-9307-fb2c95ee27ba

Бағалау. Оқушылар бір-бірін ауызша критерий бойынша бағалайды.

- Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.03.2025
206
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі