Конус және оның элементтері. Конустың жазбасы,бүйір және толық бетінің аудандары.

Тақырып бойынша 25 материал табылды

Конус және оның элементтері. Конустың жазбасы,бүйір және толық бетінің аудандары.

Материал туралы қысқаша түсінік
конустың бүйір және толық беті аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Өз бетінше орындауға арналған тапсырма


Тақырып:


Конус және оның элементтері. Конустың жазбасы,бүйір және толық бетінің аудандары.


Оқу мақсаты:

11.3.6- конустың бүйір және толық беті аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану

Есептің шарты:

Жұптық жұмыс

1.Жасаушысы 18см-ге,ал табанының ауданы 36 π см2-қа тең конустың бүйір бетінің және толық беті ауданын табыңыз.


2. Мөлдір туған күніне орай қағаздан биіктігі 8см,ал табанының радиусы 6 см болатын конустың бүйір беті тәріздес 8 дана бас киім дайындамақшы болды.Оған бас киімдерді дайындау үшін қанша қағаз( см2-мен) қажет екенін табыңдар (π≈3 деп алыңдар)

-cызбаны салады

-жасаушысыны табады

-конустың бүйір беті ауданы табады

-жауабыны табады


Есепті шығару жолы:

Берілгені:

2.Sтабан=36π см2; L=18см

Табу керек? Sбүйір=? Sтолық=?

Шешімі:


πR2=36 π

R2=36

R=6

Sбүйір=πRL= π*6*18=108 π см2

Sтолық= πR(L +R)= π*6*(18+6)=144 π см2


2

1.

2. H=8cм, R=6см

L2=82+62; L=10см

3.Sбүйір=πRL= 3*6*10=180 см2

4. 180*8=1440 см2


Жауабы:

1 Жауап: Sбүйір =108 см2; Sтолық=144 π см2

2 Жауап: 1440 см2

Сабақта пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныс:

Пилот-штурман әдісі бойынша

Жұптық жұмыс

Түсінбеген тапсырмаларды бір біріне түсіндіреді.Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып,пікірлерін білдіріп,талдау жасайды.



*Есепті шығарубарысында математикалық модель құрып, интерактивті құралдар, цифрлық білім беру ресурстары және т. б. қолдануға болады.

Бағалау критерийлері:

  • Тапсырма оқу мақсатына/мақсаттарына сәйкес.

  • Есеп практикалық мазмұнды.

  • Есептің дұрыс шығару жолы берілген.

  • Есептің жауабы көрсетілген.

  • Есепті сабақта пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныс берілген.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2025
157
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі