Сабақ №
|
101 топ
|
|
|
Сілтеме
|
Оқу жоспары, оқулық , әдістемелік,
күнтізбелік жоспар.
|
|
Сабақ тақырыбы
|
Қайталау: Алғашқы функция және
интеграл.
|
|
Жалпы мақсаттар
|
1-ші тарау бойынша қайталау жүргізу, берілген
тапсырмаларды тиянақты орындауға, ойлау қабілеттері арттыру,
ұқыптылыққа тәрбиелеу.
|
|
Түйінді идеялар
|
Алғашқы функция, анықталған және анықталмаған
интеграл, Ньютон- Лейбниц формуласы, геометриялық және физикалық
есептерде интегралды қолдану.
|
|
Әдіс-тәсілдер
|
Жеке, жұппен, топтық жұмыс, сыни тұрғыдан
ойлау, «Дөңгелек стөл» стратегиясы
|
|
Көрнекіліктер
|
Интерактивті тақта , бағалау парағы,
үлестірме материалдар, А3 қағазы, маркер
|
|
Дереккөздер
|
Оқулықпен жұмыс
|
|
Оқыту нәтижелері
|
есептеу дағдылары қалыптасты, шығармашылық
жұмыстар атқарды.
|
|
Сабақ барысы
|
Уақы
ты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
|
Сыныпты 3 топқа
бөлу
1топ- графиқ,
2топ- алмасу,
3топ- қосу. Мұғалім сәттілік
тілейді
|
Білімалушылар
берілген фигуралар бойынша 3 топқа бөлініп отырады
|
|
Білу
Қызығушылықты ояту:
|
|
Ой
қозғау.
«Интеграл» деген сөзді естігіенде ойларыңа не
келеді? Тұжырымда карта жасаңдар.
|
Әрбір топтың
Білімалушылары жеке, жұппен, топпен жұмыс жүргізді. Тұжырымда карта
жасады.
|
|
Түсіну
Мағынаны
ажырату:
|
|
Оқушыларды топтарға
бөледі.
1-топ «Алғашқы
функция».
2-топ «Интеграл».
|
Топта жұмыс
жасайды
1-топ «Алғашқы функция».
2-топ «Интеграл».
|
|
Қолдану
Формулаларды қолданады
|
|
Тапсырма «Ойлан,
жұптас, ортаға сал» әдісі бойынша берілген есептерді
шығарыңдар
І.
ІІ.
ІІІ. y=f(x)
функциясы үшін графигі А(2;4) нүктесі арқылы өтетін F(x) алғашқы
функцияны табыңдар: f(x)=
IV.
|
Білімалушылар
жеке, жұппен, топпен есептердіі шығарды.
І.
= = - =-
ІІ. = 2x+
ІІІ.
f(x)=
F(x)=
F(x)=
IV. = =
|
|
Талдау
Фигураларга талдау
жасайды
|
|
Топқа бөлу: Білімалушылардың алдына фигуралар
қойып кеттім: жоғары деңгей үшбұрыш, орташа бесбұрыш, төменгі
деңгей төртбұрыш
|
Топқа бөлініп
орындарына отырады.
|
|
Жинақтау. Ой толғаныс. Алған білімдері арқызы
тест тапсырады
|
|
Тест
|
Өзін-өзі
бағалау
|
|