|
Сабақ № |
101 топ |
|
|
||
|
Сілтеме |
Оқу жоспары, оқулық , әдістемелік, күнтізбелік жоспар. |
|
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Қайталау: Алғашқы функция және интеграл. |
|
|||
|
Жалпы мақсаттар |
1-ші тарау бойынша қайталау жүргізу, берілген тапсырмаларды тиянақты орындауға, ойлау қабілеттері арттыру, ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
|
|||
|
Түйінді идеялар |
Алғашқы функция, анықталған және анықталмаған интеграл, Ньютон- Лейбниц формуласы, геометриялық және физикалық есептерде интегралды қолдану. |
|
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Жеке, жұппен, топтық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлау, «Дөңгелек стөл» стратегиясы |
|
|||
|
Көрнекіліктер |
Интерактивті тақта , бағалау парағы, үлестірме материалдар, А3 қағазы, маркер |
|
|||
|
Дереккөздер |
Оқулықпен жұмыс |
|
|||
|
Оқыту нәтижелері |
есептеу дағдылары қалыптасты, шығармашылық жұмыстар атқарды. |
|
|||
|
Сабақ барысы |
Уақы ты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
|
Ұйымдастыру кезеңі |
|
Сыныпты 3 топқа бөлу 1топ- графиқ, 2топ- алмасу, 3топ- қосу. Мұғалім сәттілік тілейді |
Білімалушылар берілген фигуралар бойынша 3 топқа бөлініп отырады |
|
|
|
Білу Қызығушылықты ояту: |
|
Ой қозғау. «Интеграл» деген сөзді естігіенде ойларыңа не келеді? Тұжырымда карта жасаңдар. |
Әрбір топтың Білімалушылары жеке, жұппен, топпен жұмыс жүргізді. Тұжырымда карта жасады. |
|
|
|
Түсіну Мағынаны ажырату: |
|
Оқушыларды топтарға бөледі. 1-топ «Алғашқы функция». 2-топ «Интеграл». |
Топта жұмыс жасайды 1-топ «Алғашқы функция». 2-топ «Интеграл». |
|
|
|
Қолдану Формулаларды қолданады |
|
Тапсырма «Ойлан, жұптас, ортаға сал» әдісі бойынша берілген есептерді шығарыңдар І.
ІІ.
ІІІ. y=f(x)
функциясы үшін графигі А(2;4) нүктесі арқылы өтетін F(x) алғашқы
функцияны табыңдар: f(x)= IV. |
Білімалушылар жеке, жұппен, топпен есептердіі шығарды. І.
ІІ. ІІІ.
f(x)= F(x)=
F(x)= IV. |
|
|
|
Талдау Фигураларга талдау жасайды |
|
Топқа бөлу: Білімалушылардың алдына фигуралар қойып кеттім: жоғары деңгей үшбұрыш, орташа бесбұрыш, төменгі деңгей төртбұрыш |
Топқа бөлініп орындарына отырады. |
|
|
|
Жинақтау. Ой толғаныс. Алған білімдері арқызы тест тапсырады |
|
Тест |
Өзін-өзі бағалау |
|
|
|
Үйге тапсырма |
|
Тапсырма беріледі, талданады. №323 №325 №327 ( теңдеулер жүйесін құрып, шығару) |
Білімалушылар үй тапсырмасын жазады. |
||
|
Бағалау |
|
Формативтік бағалау , бағалау критерийлері сабақ басында таратылады мұғалім жиынтық баға қояды. |
Білімалушылар өзін-өзі бағалайды бағалау парағын өткізеді. |
|
|
|
Рефлексия |
|
Сөйлемді жалғастырыңдар: -бүгінгі сабақтан үйренгенім.... -бүгінгі сабақта өзіме қойған бағам... -қандай тапсырмалар қиындық келтірді.... Бәріміз жақсы жұмыс жасадық. Сабақ үшін рахмет. |
Рефлексия жасайды. |
|
|
|
Тест . Алғашқы функция және интеграл |
|||
|
Реті |
І нүсқа |
ІІ нұсқа |
Ұпай |
|
1. |
Алғашқы функцияны табыңдар: |
||
|
А) |
f(x)= 7x6 |
f(x)= 10x9 |
2 |
|
Ә) |
f(x)= |
f(x)= |
3 |
|
Б) |
f(x)= |
f(x)= |
3 |
|
2. |
f(x)=3x2+ |
1.f(x)=6x2+ |
3 |
|
|
Анықталмаған интегралды есепте: |
|
|
|
3. |
|
4 |
|
|
4. |
f(x) функциясы үшін графигі М(х;у) нүктесі арқылы өтетін Ғ(х) алғашқы функциясын табыңдар: f(x)=5x+ 7х2 М (1;15) f (x)=8- 2х М (1; 5) |
5 |
|
|
5. |
у=-х2 +4, у =0; х=-2; х=1 қисықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар. |
у=-х2 +6, у=0; х=-2; х=0 қисықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар. |
5 |
|
6. |
.а)
б) |
а) 2070 б) |
5 5 |
|
9 -19 ұпай--- «3» 20-30 ұпай «4» 31-35 ұпай –«5» |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Конус тақырыбына есептер шығару
Конус тақырыбына есептер шығару
|
Сабақ № |
101 топ |
|
|
||
|
Сілтеме |
Оқу жоспары, оқулық , әдістемелік, күнтізбелік жоспар. |
|
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Қайталау: Алғашқы функция және интеграл. |
|
|||
|
Жалпы мақсаттар |
1-ші тарау бойынша қайталау жүргізу, берілген тапсырмаларды тиянақты орындауға, ойлау қабілеттері арттыру, ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
|
|||
|
Түйінді идеялар |
Алғашқы функция, анықталған және анықталмаған интеграл, Ньютон- Лейбниц формуласы, геометриялық және физикалық есептерде интегралды қолдану. |
|
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Жеке, жұппен, топтық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлау, «Дөңгелек стөл» стратегиясы |
|
|||
|
Көрнекіліктер |
Интерактивті тақта , бағалау парағы, үлестірме материалдар, А3 қағазы, маркер |
|
|||
|
Дереккөздер |
Оқулықпен жұмыс |
|
|||
|
Оқыту нәтижелері |
есептеу дағдылары қалыптасты, шығармашылық жұмыстар атқарды. |
|
|||
|
Сабақ барысы |
Уақы ты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
|
Ұйымдастыру кезеңі |
|
Сыныпты 3 топқа бөлу 1топ- графиқ, 2топ- алмасу, 3топ- қосу. Мұғалім сәттілік тілейді |
Білімалушылар берілген фигуралар бойынша 3 топқа бөлініп отырады |
|
|
|
Білу Қызығушылықты ояту: |
|
Ой қозғау. «Интеграл» деген сөзді естігіенде ойларыңа не келеді? Тұжырымда карта жасаңдар. |
Әрбір топтың Білімалушылары жеке, жұппен, топпен жұмыс жүргізді. Тұжырымда карта жасады. |
|
|
|
Түсіну Мағынаны ажырату: |
|
Оқушыларды топтарға бөледі. 1-топ «Алғашқы функция». 2-топ «Интеграл». |
Топта жұмыс жасайды 1-топ «Алғашқы функция». 2-топ «Интеграл». |
|
|
|
Қолдану Формулаларды қолданады |
|
Тапсырма «Ойлан, жұптас, ортаға сал» әдісі бойынша берілген есептерді шығарыңдар І.
ІІ.
ІІІ. y=f(x)
функциясы үшін графигі А(2;4) нүктесі арқылы өтетін F(x) алғашқы
функцияны табыңдар: f(x)= IV. |
Білімалушылар жеке, жұппен, топпен есептердіі шығарды. І.
ІІ. ІІІ.
f(x)= F(x)=
F(x)= IV. |
|
|
|
Талдау Фигураларга талдау жасайды |
|
Топқа бөлу: Білімалушылардың алдына фигуралар қойып кеттім: жоғары деңгей үшбұрыш, орташа бесбұрыш, төменгі деңгей төртбұрыш |
Топқа бөлініп орындарына отырады. |
|
|
|
Жинақтау. Ой толғаныс. Алған білімдері арқызы тест тапсырады |
|
Тест |
Өзін-өзі бағалау |
|
|
|
Үйге тапсырма |
|
Тапсырма беріледі, талданады. №323 №325 №327 ( теңдеулер жүйесін құрып, шығару) |
Білімалушылар үй тапсырмасын жазады. |
||
|
Бағалау |
|
Формативтік бағалау , бағалау критерийлері сабақ басында таратылады мұғалім жиынтық баға қояды. |
Білімалушылар өзін-өзі бағалайды бағалау парағын өткізеді. |
|
|
|
Рефлексия |
|
Сөйлемді жалғастырыңдар: -бүгінгі сабақтан үйренгенім.... -бүгінгі сабақта өзіме қойған бағам... -қандай тапсырмалар қиындық келтірді.... Бәріміз жақсы жұмыс жасадық. Сабақ үшін рахмет. |
Рефлексия жасайды. |
|
|
|
Тест . Алғашқы функция және интеграл |
|||
|
Реті |
І нүсқа |
ІІ нұсқа |
Ұпай |
|
1. |
Алғашқы функцияны табыңдар: |
||
|
А) |
f(x)= 7x6 |
f(x)= 10x9 |
2 |
|
Ә) |
f(x)= |
f(x)= |
3 |
|
Б) |
f(x)= |
f(x)= |
3 |
|
2. |
f(x)=3x2+ |
1.f(x)=6x2+ |
3 |
|
|
Анықталмаған интегралды есепте: |
|
|
|
3. |
|
4 |
|
|
4. |
f(x) функциясы үшін графигі М(х;у) нүктесі арқылы өтетін Ғ(х) алғашқы функциясын табыңдар: f(x)=5x+ 7х2 М (1;15) f (x)=8- 2х М (1; 5) |
5 |
|
|
5. |
у=-х2 +4, у =0; х=-2; х=1 қисықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар. |
у=-х2 +6, у=0; х=-2; х=0 қисықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар. |
5 |
|
6. |
.а)
б) |
а) 2070 б) |
5 5 |
|
9 -19 ұпай--- «3» 20-30 ұпай «4» 31-35 ұпай –«5» |
шағым қалдыра аласыз































