Сабақтың
басы
10
минут
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
3.Өткен сабақты
пысықтау
4.« Flippity» платформасы
арқылы онлайн топқа бөлу
І
топ-конус II
топ
-сфера
«Білгенге маржан» әдісі арқылы үй тапсырмасын
тексеру. «LearningApps» платформасында сұрақтарға жауап
береді.
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен танысады.
Топтарын
анықтайды
-оқушылар
сұрақтарға жауап
береді.
|
Қанатты
сөздер
2-балл
|
Интербелсен-ді
тақта
https://learningapps.org/display?v=piti8ox0n23
|
Сабақтың
ортасы
25
минут
|
Жаңа
тақырып.
SketchUp программасында
пайдаланылатын негізгі құралдарымен және олардың қызметіне қарай
басқа да құралдармен айналу денелеріне жататын конус,цилиндр және
сфера құруды түсіндіру.
«Міне қызық» әдісі. 3D
объектіні Viewer программасымен шынайы өмірдегідей көру
.
Тапсырма №1 «Суреттер
сөйлейді» әдісі бойынша жұптық жұмыс
берілген қимадағы суреттер қандай графикамен
салынған?
(2D графикамен жазықтықта салынған сурет)
2D модельдегі суреттер
(3D графикамен
кеңістікте салынған сурет)
3D модельдегі суреттер
Тапсырма №2. Топтық жұмыс.
«Ойлан тап!» Жасырылған суретті тауып, осы
пішіндерді салу үшін қандай құралдар қолданғанын
жазады.
Тапсырма №3. Жеке
жұмыс. Компьютерде SketchUp Make
программасында «Конус,цилиндр,сфера» моделін
салу.
Сабақты бекіту. «Wordwall»
платформасы, әдісі сұрақ-жауап.
-Айналу денелеріне қандай
фигуралар жатады?
-Конус жасау үшін қандай
құралдар қажет?
-Сфера дегеніміз
не?
-Цилиндр жасау үшін қандай
құралдар қажет?
-SketchUp программасын қандай
салаларда қолдануға болады?
|
SketchUp программасында
құралдарды пайдаланып
конус,цилиндр және сфера
құрумен
танысады
Дескриптор:
-
оқушылар жұптасып
отырып,суреттер қандай графикамен салынғанын
анықтайды;
Дескриптор:
- қандай құралдармен
салынғанын анықтайды;
- атауын жазады; -қызметін
түсіндіреді;
- SketchUp редакторды іске
қосады;
- SketchUр құралдары арқылы
«Конус,цилиндр,сфера» моделін салады.
Дескриптор:
- сабаққа байланысты сұрақтарға
жауап береді
|
2-балл
Оқушы
өзін-өзі бағалау
парағына
әр тапсырмаға балл қойып
отырады
2-балл
2-3
балл
тапсырманы орындауына
байланысты
2-балл
|
Интербелсенді тақта
/компьютер
Тапсырма жазылған қима
қағаздар
Суретті
мозайка
компьютер
конус,цилиндр,сфера
суреті
SketchUp
бағадарлама-сы
https://wordwall.net/ru/resource/64242269/
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
1.Оқушыларға өзін-өзі
бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері
байланыс: «Білім
поштасы»
әдісі.
Маған қиын болды,
Маған ұнады, Мен бүгін білдім, Ұсыныстарым
бар.
|
Өзін-өзі
бағалау.
|
|
kundelik.kz
бағалау
шкаласы
|