Материалдар / Конус,цилиндр және сфера құру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Конус,цилиндр және сфера құру

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен 6-сыныпқа арналған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Тамыз 2024
201
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

3D баспа

Педагогтың аты-жөні

Усенова Шынар Бейсенбаевна

Күні

23.11.2023ж

Сынып 6 «Е»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Конус,цилиндр және сфера құру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.1.4 Айналу денелерін құру және оларды түрлендіру;

3D-редакторының құралдарын қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Айналу денелерімен танысады;

Айналу денелерін құрады және оларды түрлендіреді;

3D-редакторының құралдарын қолданады.


Құндылықтарға баулу

Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту;

Технологиялық және цифрлық дағдыларды ілгерілету;


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Өткен сабақты пысықтау


4.« Flippity» платформасы арқылы онлайн топқа бөлу

І топ-конус II топ -сфера

«Білгенге маржан» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. «LearningApps» платформасында сұрақтарға жауап береді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.


Топтарын анықтайды






-оқушылар

сұрақтарға жауап береді.


Қанатты сөздер









2-балл



Интербелсен-ді тақта










https://learningapps.org/display?v=piti8ox0n23

Сабақтың ортасы

25 минут

Жаңа тақырып.

SketchUp программасында пайдаланылатын негізгі құралдарымен және олардың қызметіне қарай басқа да құралдармен айналу денелеріне жататын конус,цилиндр және сфера құруды түсіндіру.

«Міне қызық» әдісі. 3D объектіні Viewer программасымен шынайы өмірдегідей көру .



Тапсырма №1 «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша жұптық жұмыс берілген қимадағы суреттер қандай графикамен салынған?

Надпись 1

(2D графикамен жазықтықта салынған сурет)


2D модельдегі суреттер

Надпись 3

(3D графикамен кеңістікте салынған сурет)


3D модельдегі суреттер

Тапсырма №2. Топтық жұмыс. «Ойлан тап!» Жасырылған суретті тауып, осы пішіндерді салу үшін қандай құралдар қолданғанын жазады.






Тапсырма №3. Жеке жұмыс. Компьютерде SketchUp Make программасында «Конус,цилиндр,сфера» моделін салу.


Сабақты бекіту. «Wordwall» платформасы, әдісі сұрақ-жауап.

-Айналу денелеріне қандай фигуралар жатады?

-Конус жасау үшін қандай құралдар қажет?

-Сфера дегеніміз не?

-Цилиндр жасау үшін қандай құралдар қажет?

-SketchUp программасын қандай салаларда қолдануға болады?

SketchUp программасында құралдарды пайдаланып

конус,цилиндр және сфера құрумен

танысады













Дескриптор:

- оқушылар жұптасып отырып,суреттер қандай графикамен салынғанын анықтайды;












Дескриптор:

- қандай құралдармен салынғанын анықтайды;

- атауын жазады; -қызметін түсіндіреді;
















- SketchUp редакторды іске қосады;

- SketchUр құралдары арқылы «Конус,цилиндр,сфера» моделін салады.








Дескриптор:

- сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді






















2-балл

Оқушы

өзін-өзі бағалау парағына

әр тапсырмаға балл қойып отырады










2-балл






















2-3 балл

тапсырманы орындауына байланысты









2-балл



Интербелсенді тақта /компьютер











Тапсырма жазылған қима қағаздар





















Суретті мозайка
























компьютер



конус,цилиндр,сфера суреті


SketchUp бағадарлама-сы



https://wordwall.net/ru/resource/64242269/

















Сабақтың соңы

5 минут

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Білім поштасы» әдісі.

Маған қиын болды, Маған ұнады, Мен бүгін білдім, Ұсыныстарым бар.

Өзін-өзі бағалау.





kundelik.kz

бағалау шкаласы

Үй тапсырма

сы

§ 11. 59-бет оқу. 62-бет:SketchUp программасында қандай құралдардың көмегімен шаршы жасаймыз анықтап,дәптерге жазу.


Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазады























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!