Материалдар / Конус,цилиндр және сфера құру. Қмж.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Конус,цилиндр және сфера құру. Қмж.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тапсырмалар қосымшасы мен бағалау парағы берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2024
83
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

3D - баспа

Педагогтың аты-жөні

Бакирова Заура Нурлановна

Күні


Сынып 6

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Конус, цилиндр және сфера құру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.1.4 айналу денелерін құру және оларды түрлендіру;

Сабақтың мақсаты:

-3D редакторында айналу денелерін құру және түрлендіруді үйрету.

-Навигациялық құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастыру

Бағалау критерийі

-3D редакторының құралдарын біледі

-Конус, цилиндр және сфераны модельдей алады және өңдейді.

-Навигациялық құралдарды пайдаланады.

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар үшін

-Қарым-қатынас деңгейінде сәйкес тілді қолдану

-Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балаларға асықпай, еркін сөйлеуге мүмкiндiк беру

-Оқушының ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( немесе жазбаша, практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну. Қолдану

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин





8 мин

















3 мин


Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

«Карусель» әдісі ақылы сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Ішкі шеңбер және сыртқы шеңбер жасап, оқушылар айнала бір-біріне жақсы тілектер айтады.

Өткен сабақты «Шыбын ұрғыш» әдісі арқылы еске түсіру. Мұғалім Flippity платформасында екі оқушыдан кездейсоқ жұптарды анықтайды. Экранда 3D редактордың құралдары көрсетілген. Мұғалім құралдың атауын айтқанда оқушылар суретін интерактивті тақтадан көрсетуі тиіс және олардың қызметін айтады.

Бұл әдіс 3D редактордың құралдарын жаттауға жақсы септігін тигізеді. Көп құралдың ішінен дұрысын таңдау арқылы оқушылардың «Көзбен жаттау», «Есте сақтау» қабілеттерін дамытады.


(Ұ) «Атмосфера орнату» әдісі. Мұғалім алдыңғы білім мен жаңа білімді ұштастыру мақсатында сыныптағы заттарды қай құралдың көмегімен салуға болатыны туралы ой пікірлері тыңдалады.

Мұғалім конус, цилиндр және сфера құруды жаңа сабақта үйренетіндерін айтып, сабаққа деген қызығушылықтарын оятады.

1.Мұғаліммен амандасады.



2. Тақтада көрсетілген 3D редактордың құралдарын көрсетеді және қызметін айтады.


ЕББҚ бар (сөйлеу тілінің бұзылыстары бар) оқушыларға еркін өз ойын білдіруге жағдай жасалады. Олар құралдарды көрсетіп қана қояды, қызметін айтуға ынтасы болса ғана жауап береді. Мұғалім тарапынан талап етілмейді.








Оқушылар өз ойларын ұсынады.








Өзара бағалау. Дескриптор:

-3D редактордың құралдарын дұрыс көрсетеді

-3D редактордың құралдарының қызметін түсіндіреді





Белсенді жауап берген оқушыларды мұғалім мадақтап отырады. «Ойың құнды», «Жарайсың!», «Керемет!»

Интербелсенді тақта / компьютер


Қосымша 1




Бағалау парағы

Сабақтың ортасы

7 мин















3 мин





10 мин

Сабақтың оқу мақсаты мен жетістік критериилерін таныстыру.

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

(М,K) Конус, цилиндр және сфера құру реттілігін түсіндіреді, көрсетеді.

1.Навигациялық құралдарды таныстырады.

  • Вращение/Айналдыру

  • Панорамирование – объектіні панорамалау.

  • Лупа – объектіні үлкейту

  • Вращать колесико – жылжымалы лупА деңгейі

  • Окно увеличения

  • Следующий вид ⁄ Келесі көрініс.


Оқушыларды топқа бөлу. Конус, цилиндр және сфераның суреті жасырылған түрлі –түсті стикерлерді таңдау арқылы үш топқа бөлінеді.


(Т,Ж) 1.Практикалық тапсырма.

«Ойлан, бөліс, орында!» әдісі

Оқушылар тапсырманың орындалуын топта талқылайды, ұсыныстарымен бөлісе отырып, компьютерде жеке орындайды.

Тапсырмаларды жылдам орындайтын, 3D редакторын жақсы меңгерген оқушылар өз жұмысын аяқтағаннан кейін ЕББҚ бар (сөйлеу тілінің бұзылыстары бар) және үлгермейтін оқушылармен жұптасып, қолдау жасалады.


Тапсырмаларды жылдам орындайтын, 3D редакторын жақсы меңгерген оқушыларға арналған қосымша тапсырма беріледі.



Мұғалімді тыңдайды.



Навигациялық құралдарды

дәптерге жазады










Әр топ сәйкес тапсырманы орындайды
























Дескриптор:

- Айналу денелерін (әр топ берілген модель) модельдейді

-Қандай құралдарды пайдаланғанын көрсетеді

-Командалар ретін жазады



Өзін-өзі бағалау

Слайд 3-4

Интербелсенді тақта / компьютер












Стикер




Қосымша 2

Тапсырма жазылған таратпа материалдары







Қосымша 3

Сабақтың соңы

5 мин

Оқушылардың жаңа сабақтан алған білімдерін пысықтау мақсатында LearningApps платформасында тапсырмалар беріледі.

1.Оқушылардың 3D редакторында айналу денелерінің жасаушыларын сәйкестендіру

(Ж)Тапсырма LearningApps платформасында әзірленген сәйкестендіру тапсырмасын орындау.










LearningApps платформасында әзірленген тапсырманы орындау.

LearningApps платформасында нәтижені жариялау.

Әрбір екі дұрыс сәйкестік үшін -1 балл.

Ескерту: 3 дұрыс сәйкестік-1 балл

Дескриптор:

- Айналу денелерін олардың жасаушыларымен сәйкестендіреді

https://learningapps.org/watch?v=pi45i7na522


Үй тапсырмасы

2 мин

2.3 тақырып оқу

Өзіңе ұнаған бір модельді таңдап, сол модельді 3D редактордың көмегімен компьютерде құрастыру




Рефлексия

5 мин


«Плюс- минус-қызықты» әдісі арқылы жүзеге асады.


ЕББҚ бар (сөйлеу тілінің бұзылыстары бар) оқушылар үшін (егер рефлексияға қатысуға ниет білдірмесе), Mentimentor, Jambord тақталарын т.б пайдаланылады.

Оқушы жұмыстың сәтті шыққан тұстарын атап, себебін түсіндіреді, жұмыстың сәтсіз болған тұстарын көрсетіп, оны қалай жетілдіретінін ұсыныс ретінде айтады. Соңында осы сабақта өзіне ұнаған қызықты сәттерді атап, жақсы көңіл күйде аяқтайды.


https://jamboard.google.com/d/1fYg7xSOclIRFLdKiB6HaZItSGdqV7SfrqaeDEQxv1zY/edit?usp=sharing
















Қосымша 1

Shape1























Қосымша 2

1Shape2 -топ.Цилиндр. Айсұлудың анасы кондитер. Анасына үш қабаттан тұратын тортты әзірлеуге тапсырыс келді. Анасы Айсұлуға көп қабатты тортты әрлеу жобасын жасау үшін моделін құруды өтінді.

А деңгейі

Үш қабатты торт пішіндес цилиндрді 3D редакторында салыңыз және түс беріңіз

В деңгейі

Осы модельді жасау үшін қандай құралдарды пайдаланады?

  1. ______________________

  2. ______________________

  3. ______________________

  4. ______________________

С деңгейі

Модельді құру үшін командалар ретін көрсетіңіз.

  • .

  • .

  • .

  • .

  • .








Shape3

2-топ. Конус. Шырша – қарағай тұқымдасына жататын биіктігі 30-50 м, баяу өсетін қылқанжапырақты ағаш. Шыршаны ауа тазартатын ерекше қасиетіне қарай, аурухана, шипажайлардың маңына көптеп еккен дұрыс. Ғимараттардың ауласына шыршаның модельін салу 3D жобалауда көп кездеседі.

А деңгейі

Конусты шырша тәріздес етіп 3D редакторында салыңыз және бояңыз

В деңгейі. Осы модельді жасау үшін қандай құралдарды пайдаланады?

1.______________________

2.______________________

3.______________________

4.______________________

С деңгейі

Модельді құру үшін командалар ретін көрсетіңіз.

  • .

  • .

  • .

  • .

  • .






Shape4


3-топ . СферА деңгейі Асанға физика пәнінен жобалық жұмыс берілді. Жоба тақырыбы: «Күн жүйесіндегі планеталар». Асан планеталарды көрнекі түсіндіру үшін 3D пайдалану тиімді деп шешті.

А деңгейі

Сфераны 3D редакторында салыңыз және планета тәріздес түс беріңіз.

В деңгейі

Осы модельді жасау үшін қандай құралдарды пайдаланады?

  1. ______________________

  2. ______________________

  3. ____________________

  4. ______________________

С деңгейі

Модельді құру үшін командалар ретін көрсетіңіз.

  • .

  • .

  • .

  • .

  • .








Қосымша 3

3D редакторында төменде көрсетілген кез-келген модельдердің бірін жасаңыз.









Бағалау парағы.

Аты-жөні:_____________________________

Сыныбы: _____________________________


Келісемін

Жетілдіруді қажет етеді

Қатені түзетудегі менің әрекетім

1. -3D редактордың құралдарын дұрыс көрсетттім, қызметін түсіндіре алдым

525тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!