Сабақтың
басы
|
1) Оқушылармен сәлемдесу,
сабаққа қатысуды тексеру.
2) Психологиялық тұрғыдан
қолайлы атмосфера құру үшін "Өрмекші торы" әдісі қолданылады.
Оқушылар жақсы тілектерін білдіріп, бір-біріне жіп лақтырады.
Көңіл-күйлерін көтереді
Өткен тақырыпты
қайталау.
Өткен сабақта алған білімдерін
еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта
отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап
беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді.
1. SketchUp Make
бағдарламасында Құралдар қандай түрлерге
бөлінеді?
2. Сурет салу құралдарында
қандай құралдар бар? Олардың мақсаттары
қандай?
3. Доға құралының мақсаты
қандай? 4. Модификация құралдарына қандай құралдар
жатады?
5. Созу/ сығу құралының
мақсаты қандай?
|
Балалар жұмыс орындарын
тексереді.
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айтады
Сұрақтарға жауап
береді
|
Мақтау
«Бес
саусақ»
әдісі бойынша
бағалау
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа материалды
меңгеру.
Топтарға
бөлу. Тарату парақтарының көмегімен
сфера, конус және цилиндр жазумен
біріктіру.
1-ші топ:
Конус.
2-ші топ:
Цилиндр.
Мұғалім жаңа ақпаратпен
таныстырады. ((Бейнежазбаны, презентацияны, флипчартты қолдануға
болады).
Топпен жұмыс
істеу:
Интерактивті тақтада
кезек-кезек сұрақтар жиынтығы шығарылады. Оқушылар оларға өз
ойларымен, пікірлерімен бөліседі.
1. Айналу денелеріне қандай
фигуралар жатады?
2. Сіз қандай үш өлшемді
геометриялық фигураларды білесіз? Оларды
сипаттаңыз.
3. Конус жасау үшін қандай
құралдар қажет?
4. Сфера дегеніміз
не?
5. Цилиндрді қалай жасауға
болады?
Дәптерде жұмыс. "Жазу" әдісін
қолдана отырып, оқушылар өздерінің дәптерлеріне жаңа тақырып
бойынша кездесетін жаңа терминдерді
жазады.
Сергіту
сәті
Білімді
бекіту



|
Мұғалімнің ақпаратын
тыңдайды
Негізгі құралдармен
танысады
Көз жаттығуларын
орындайды
|
«Шапалақтау»
әдісі
Дескрипторлар:
-
сөйлемдегі бос орындарды толтырады
1б;
-
фигураларды жазады 1б;
-
әрекеттерді жазады 2б;
- сәйкестікті белгілейді
2б;;
- сәйкестікті белгілейді
2б;;
- интерактивті тапсырманы
орындайды 2б;
|
Презентация,
оқулық
Оқулық,
жұмыс
парағы
https://wordwall.net/ru/resource/80186626
|