Бөлім:
|
5.1А Натурал
сандар және нөл
саны
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Малкен
Анар
|
Күні:
|
04.09.24
|
Сынып:
5А
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Координаталық сәуле. Натурал сандарды
салыстыру. Қос теңсіздік
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
|
5.5.2.7
натурал сандарды салыстыру мен
реттеуді талап ететін жағдайды
зерттеу;
5.1.2.1 натурал
сандарды салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен
салыстыру;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Теңсіздік белгілері арқылы
натурал сандарды
салыстырады;
Разрядтарына қарап отырып
натурал сандарды
салыстырады;
Қос теңсіздік ұғымымен
танысады
|
Сабақ
барысы:
|
Уақыты/
кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдас-
тыру
кезеңі
5мин
|
Сәлемдесу;
Сыныптағы оқушылардың көңіл
күйлерін сұрап, жағымды ахуал
туындату;
Оқушыларды
түгелдеу;
Сабақтың мақсатымен
таныстыру
Үй тапсырмасын
сұрау
|
Мұғаліммен
сәлемдесу;
Сыныпта жағымды ахуал
туындату, бір-біріне жақсы тілектерін
білдіру;
Сабақтың мақсатын мұғаліммен
бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне
жүгіну;
Үй тапсырмасын
тексерту
|
Ауызша бағалауды
қоданамын
«Өте
жақсы»
«Жарайсың»
|
Тақта;
Оқулық;
|
Сабақтың
басы
10
минут
|
1.3.Натурал сандарды
салыстыру. Қос теңсіздік
I тәсіл. Натурал
сандарды санауы бойынша салыстыру.
Анықтама: Екі натурал
санды санағанда өсуретімен алғашқы айтылғаны кіші, ал кейін
айтылғаны үлкен болады.
Мысал
келтіріңдер:
II тәсіл. Натурал
сандарды жазылуы бойынша салыстыру.
Анықтама: Екі натурал санның
жазылуында қайсысының разряды үлкен болса, сол сан үлкен және
қайсысының разряды кіші болса сол сан кіші
болады.
Мысалы, 101 > 99,
өйткені 101 санның жазылуында үш разряд, ал 99 санның жазылуында
екі разряд бар, яғни 101 санның разрядтар саны 99 санның разрядтар
санынан көп.
Анықтама: Разрядтары
бірдей екі натурал санның
қайсысының (солдан оңға қарай) бірдей разрядтағы цифры үлкен болса,
сол сан үлкен болады.
|
Оқушылар тақырыпты слайдтан қарап түсінеді. Анықтаманы
жазады.
Анықтама:
Екі натурал
санның разрядтар саны мен
бірдей разрядтағы цифрлары
бірдей болса, онда олар тең болады
Анықтама:
Екі натурал
санның координаталық сәуледе
сол жақта орналасқаны кіші, ал оң жақта орналасқаны үлкен
болады
19 саны 14 санының оң
жағында орналасқан, сондықтан 19 >14.
Егер қандай да бір сан
біреуі сол жағында, ал екіншісі оң жағында орналасқан екі санмен
салыстырылса, онда қос теңсіздік
қолданылады.
15 саны координаталық
сәуледе 12 санының оң жағында, ал 19 санының сол жағында
орналасқан. Онда 12<15 <19 деп жазамыз. Мұндай жазуды
қос
теңсіздік дейміз.
|
Мақтау мадақтау сөздер
арқылы бағалау
«Бағдаршам» арқылы бір-бірін
бағалайды.
|
Тақта;
Оқу құралдары;
оқулық;
Оқулық авторы:
А.Е.Әбілқасымова;З.Ә.Жұмағұлова
|
|
|
Сабақтың
ортасы
25минут
|
Бекіту тапсырмаларын
орындату
№17
Координаталық сəуледе
К(11) нүктесінің 1) сол жағында4; 2) оң жағанда 3
бірлік кесіндіге тең аралықта орналасқан нүктенің кооординатасын
жазыңдар
|
№18
9-суретте берілген
M,N,S,K,P нүктелерінің координаталын
жазыңдар
|
Қ.Б.
Оқушылар жеке орындап
болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша
бағалайды
|
тақта
Бор
Кітап
Дәптер
тақта
Бағалау
парақтары
|
|
№19
Балқаш көлінің тереңдігі 27 м. Бұл тереңдік
Зайсан көлінің тереңдігінен 12 ге артық және Қазақстандағы ең ірі
көлдердің бірі Алакөлдің тереңдігнен 2 есе кем. Зайсан көлі және
Алакөлдің тереңдігі қанша метрге тең? А, Б, З нүктелерін
координаталық сәуледе
белгіліеңдер
|
Қ.Б.
Дайын жауап бойынша әркім өзін – өзі
бағалайды
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Бағалау
парақтары
|
|
№24. 1) Еліміздегі Бұқтырма су
қоймасының ауданы 5490 км2, ал Ресейдегі Братск су қоймасының
ауданы 5470 км2. Қай ауданы
үлкен?
|
Бағалау
Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен
дескрипторлар бойынша
бағалайды.
Мұғалім оқушылар жұмысын
бақылап, оларға кері байланыс
береді
|
тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Бағалау парақтары
|
|
Жеке
тапсырма
№1. Санды
теңсіздіктерді оқыңдар
-
8
-
96>95
-
21>11
-
58<60
-
7816<7846
-
5 316
000<6 000 000
№2 сандарды
салыстырыңдар нәтижесін
белгілерімен
жазыңдар
-
157 және
57
-
846 және
864
-
3993 және
3939
-
4203 және
7302
-
6914және
591
-
205205 және
202505
Дескриптор:
Сандарды салыстырудың
нәтижесін белгілері арқылы
жазады;
|
Жұппен
жұмыс
Қос теңсіздік
түрінде жазыңдар
-
7 саны 5 тен үлкен және
10 нан кіші
-
21 саны 19 үлкен және
35 тен кіші
-
914 саны 814 үлкен және
999 тен кіші
Дескриптор
-сандарды қос
теңсіздікті пайдаланып жазады 1
балл;
-кемінде екі
теңсіздікті дұрыс жаза алады 1
балл;
-барлығын дұрыс шыгара
алады 2 балл
|
Дескриптор бойынша
бағалау парақтарымен
бағаланады
ҚБ : «сен мені, мен
сені» жұптық бағалау
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Бағалау
парақтары
|
|
Қосымша
тапсырмалар
№)Сандарды разрядтары
бойынша салыстыр
2641 және
734
1925 және
1952
38576 және
38567
45315 және
45135
67132 және
5671312
1099 999 және
99 999
Дескриптор:
Сандарды салыстырудың
нәтижесін белгілері арқылы
жазады;
|
2)
Белгісіз цифрлары
жұлдызшалармен ауыстырылатын сандарды
салыстырыңдар:
1)8** және
2**;
2) 45** және
43**;
3)173** және
172***;
4)9*** және
2***;
5) ***** және
****;
6)1362*** және
1361****
|
Дескриптор бойынша
бағалау парақтарымен
бағаланады
ҚБ : «сен мені, мен
сені» жұптық бағалау
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Бағалау
парақтары
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Қорытындылау.
Бүгінгі
сабақта:
Натурал сандарды салыстыру,
сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен
салыстырады;
-Сандарды салыстырудың
нәтижесін белгілері арқылы
жазады;
-Натурал сандарды салыстыру
мен реттеуді талап ететін жағдайды
зерттейді;
|
ББҮ кестесін
толтыру
Білемін
|
Не білгім
келеді?
|
Үйрендім
|
|
|
|
Үйге
тапсырма. Оқулықтан
№
Анықтамаларды
жаттау
|
Бағалау парақтары
бойынша жинаған ұпайларына қарай мұғалім 1-10 баллмен
бағалайды
|
ББҮ
кестесі;
оқулық
|