Координаталық түрде берілген векторларға амалдар қолдану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Координаталық түрде берілген векторларға амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Есептерді векторлық тәсілмен шешіп үйрену
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Геометрия


Мектеп

«Балдәурен» РОСО филиалы

Мұғалімнің аты-жөні:

Оразтаева Х. А.

Пән/Сынып:

9 в

Күні:

09.10.2025 Ашық сабақ

Тарау немесе бөлім атауы:

9.1А Жазықтықтағы векторлар

Сабақтың тақырыбы:

Координаталық түрде берілген векторларға амалдар қолдану

Оқу мақсаты:

9.1.3.3 берілген векторларға амалдар қолдану; 9.1.3.4 векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін білу және қолдану;

Сабақтың мақсаттары

Есептерді векторлық тәсілмен шешіп үйрену. Векторлардың коллинеарлық және ортогональдық белгілерін есептер шығаруда қолдану.

Құндылықтарға баулу

Тәуелсіздік және отаншылдық

Математика курсын окытуда патриоттық тәрбие, білім алушыларға туған елге деген құрметті, ұлттық мәдениет пен ғылым тарихына қызығушылықты қалыптастыру.

Саралап оқыту тапсырмалары


Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


4 минут


;

Ұйымдастыру

Сәлеметсіздерме!

1. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

3. Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру.



«Ұлттық құндылық» әдісін пайдаланып, оқушылар бір-біріне кеспе қағаздағы сурет бойынша математикалық терминдермен байланыстырып, бір-біріне тілектер айтады.



Оқушылар кеспе қағаздары арқылы 2-топқа бөлу:

1. Коллинеар (параллель) векторлар

2.Ортогональ (перпенди-

куляр) векторлар


Амандасады.

Тақырыпты жазады.




Бір-біріне математикалық терминдермен байланысты тілектер айтады.





Оқушылар 2 топқа бөлінеді





Қалыптастырушы бағалау

Жарайсың!

Жақсы! Өте жақсы! Талпын!”









Интернет ресурстары












Кеспе қағаз

4 мин







6мин







15мин




















3мин


Қайталау







Жаңа сабақ





Есептер шығару

















Сергіту сәті

«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі бойынша өткенді еске түсіру.

  • Векторлардың анықтамасы

  • Модулдері

  • Теңдігі.

Тақырып:- Координаталық түрде берілген векторларға амалдар қолдану

  • Скаляр көбейтіндісі

  • Екі вектор арасындағы бұрыш

  • Екі вектордың коллинеар шарты

  • Екі вектордың перпендикуляр шарты



Есептер жребиймен таңдайды

  • Скаляр көбейтіндісі

  • Екі вектор арасындағы бұрыш



  • Екі вектордың коллинеар йшарты

  • Екі вектордың перпендикуляр шарты







Екі капитанға күрделі есептер беріледі






Вектор тақырыбын қайталайды.



Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады

Қажетті анықтамаларды жазып, сызбаны сызады.





Слаидтағы ттақырыппен берілген есептерді шығарады

  • Скаляр көбейтіндісін табады

  • Екі вектор арасындағы бұрышты табады

  • Екі вектордың коллинеар шартына есеп шығарады

  • Екі вектордың перпендикуляр шарты




Екі капитан күрделі есептерді тақтаға шығарады




Капитандар жарысады

Векторлық тілдегі түсініктемені тақтаға жазады

Оқушылар музыкалық әуенге көңіл көтеріп,сергіп алады










Әр команда өз капитандарына жақтасады

















Мадақтау сөздері













Әр есепке 2 балл






Әр есепке 3 балл







Әр есепке 3 балл




















Қалыптастырушы бағалау

Жарайсың!

Жақсы! Өте жақсы! Талпын!”







Слаид 1-3



Слаид 4-14




Слаид 15-18








Слаид 19-26





Слаид 6-9









Слаид 29-31



Слаид 27-29
















Слаид 30-31






5мин









Сабақты бекіту


«Wordwall» платформасы арқылы тақырыпқа қайталау жүргізіледі



Бекіту сұрақтары қойылады


Ұяшықтарда жасырылған сұрақтардың дұрыс жауабын табады.


Сұрақтарға жауап береді


Екі тапсырманың әр қайсысына 2 балл

Қалыптастырушы бағалау

Жарайсың!

Жақсы! Өте жақсы! Талпын!”


«Wordwall» платформасы




Слаид 32-33

3 минут







Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия


«Бір ауыз сөз» әдісіэ Кері байланыс

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздері айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.








Стикер





Тексерілді: Божанова Г.А.



Тексерілді Ажибаев Н.Ш.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2025
27
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі