Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
тіктөртбұрыш, ромб, шаршы анықтамаларын білу және олардың қасиеттері мен белгілерін қорытып шығару;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мұғалімнің аты-жөні:


Пән/Сынып:

8 сынып

Күні:

28.09.21.

Тарау немесе бөлім атауы:

Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу.

Сабақтың тақырыбы:

Параллелограмм, ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері

Оқу мақсаты:

8.1.1.6 тіктөртбұрыш, ромб, шаршы анықтамаларын білу және олардың қасиеттері мен белгілерін қорытып шығару;

Бағалау критериі:

-ромб қасиетін қолданады;

-тіктөртбұрыш қасиетін қолданады;

-шаршы қасиетін қолданады

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстыру;

Бейнероликті қолдана отырып, бекіту тапсырмаларын орындату

Бірлескен жұмыс (1,2,3 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Бекітуге арналғантапсырмаларды орындату;

Тапсырмалардың жауаптарын жазу.

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйым дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Параллелограмм, ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері тақырыптарын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- тіктөртбұрыш, ромб, шаршы анықтамаларын білу және олардың қасиеттері мен белгілерін қорытып шығару;

Зейінді шоғырландыру:

« 10 сұрақ » әдісі бойынша өткен тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді.

1.Қандай фигура төртбұрыш деп аталады?

2.Төртбұрыштың төбесі, бұрышы, қабырғасы, диагоналі, периметрі дегеніміз не?

3.Қандай төртбұрыш параллелограмм деп аталады?

4.Параллелограмның қандай қасиеттері бар?

5.Параллелограмның белгілерін атаңдар.

Амандасу

Үй тапсырмасын айтады.












Сұрақтарға жауап береді







Оқулық

10 мин

Негізгі бөлім

Тапсырма



Берілген тапсырмада оқушылар ғимараттарды салыстыра отырып, бүгінгі тақырыпқа қатысты суретті тауып түсінік береді. Яғни, ол «Пирамида» ғимараты. Оның табаны тіктөртбұрыш. Олай болса, оқушылар төртбұрыштың түрлерін айтады.




Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады.

«Ой қозғау» әдісі

Shape1

Shape2



Тіктөртбұрыштың дербес түрі



Shape3





Shape4





Shape5

Shape6 Параллелограмның дербес түрі
















Презента

ция




Слайд

20

минут












Бекіту тапсырмасы

Тапсырма. «Математикалық лото»

1.Тіктөртбұрыштың бір қабырғасы 15м. Екінші қабырғасы 1,5м есе ұзын.Тіктөртбұрыштың периметрі неге тең?

2.Ромбының сүйір бұрышы 420.Қалған бұрыштарын табыңдар.

3.Квадраттың периметрі оның қабырғасынан 48 см-ге артық.Квадраттың қабырғасы неге тең?

4.Ромбының периметрі 16дм, ал биіктігі 2дм. Ромбының үлкен бұрышын табыңдар.

Оқулықтан №1, №6, №10.

Дескриптор:

Ромб,тіктөртбұрыш,шаршы анықтамаларын біледі.

Қасиеттерін қолданып есептер шығарады.






«көршіңді тексер» тәсіл арқылы бірін-бірі тексереді.




Оқулық







Интернет ресурс тары

5мин

Жеке жұмыс

«Эйлер-Венн» әдісі.

1-топ. Ромб,тіктөртбұрыш.

2-топ.Тіктөртбұрыш, шаршы.

3-топ. Шаршы, ромб.

Тапсырманы орындайды


Дескриптор:

-Фигуралардың белгілері мен қасиеттерін пайдаланып, айырмашылығын біледі.

-Фигуралардың белгілері мен қасиеттерін пайдаланып, ұқсастығын біледі.


5 минут








БShape7 үгінгі сабақта: -параллелограмм қасиеттерін қорытып шығару және қолдану.

Рефлексия пирамидасы

Shape8

Есте

сақтау

керек

маңызды

бір нәрсе





Shape9

Сіз көбірек білгіңіз

келетін екі нәрсе



Shape10

Сіз бұрыннан білетін үш нәрсе





Shape11

Сіз үйренген төрт нәрсе




Тақырыпты меңгергенін анықтау




Үйге тапсырма. №2, №4, №8.


Кері

байланыс










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.05.2023
394
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі