Мұғалімнің
аты-жөні:
|
|
Пән/Сынып:
|
8
сынып
|
Күні:
|
28.09.21.
|
Тарау немесе
бөлім атауы:
|
Көпбұрыштар.
Төртбұрыштарды зерттеу.
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Параллелограмм, ромб,
тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен
белгілері
|
Оқу
мақсаты:
|
8.1.1.6 тіктөртбұрыш,
ромб, шаршы анықтамаларын білу және олардың қасиеттері мен
белгілерін қорытып шығару;
|
Бағалау
критериі:
|
-ромб қасиетін
қолданады;
-тіктөртбұрыш қасиетін
қолданады;
-шаршы қасиетін
қолданады
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
Сабақ мақсаты мен бағалау
критерийлерін таныстыру;
Бейнероликті қолдана
отырып, бекіту тапсырмаларын орындату
|
Бірлескен жұмыс (1,2,3
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
Бекітуге арналғантапсырмаларды
орындату;
Тапсырмалардың
жауаптарын жазу.
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну,
оқушылар өз бетімен орындауы
|
Уақыты
|
Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5
минут
|
Ұйым дастыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Параллелограмм, ромб,
тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен
белгілері тақырыптарын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-
тіктөртбұрыш, ромб, шаршы
анықтамаларын білу және олардың қасиеттері мен белгілерін қорытып
шығару;
Зейінді
шоғырландыру:
« 10 сұрақ
» әдісі бойынша өткен тақырыпқа
байланысты сұрақтарға жауап береді.
1.Қандай фигура төртбұрыш деп
аталады?
2.Төртбұрыштың төбесі, бұрышы,
қабырғасы, диагоналі, периметрі дегеніміз
не?
3.Қандай төртбұрыш
параллелограмм деп аталады?
4.Параллелограмның қандай
қасиеттері бар?
5.Параллелограмның белгілерін
атаңдар.
|
Амандасу
Үй тапсырмасын
айтады.
Сұрақтарға жауап
береді
|
|
Оқулық
|
10 мин
|
Негізгі бөлім
|
Тапсырма
Берілген тапсырмада оқушылар
ғимараттарды салыстыра отырып, бүгінгі тақырыпқа қатысты суретті
тауып түсінік береді. Яғни, ол «Пирамида» ғимараты. Оның табаны
тіктөртбұрыш. Олай болса, оқушылар төртбұрыштың түрлерін
айтады.
|
Тақырып бойынша
ресурстарды қарап, танысады.
«Ой қозғау»
әдісі
Тіктөртбұрыштың дербес
түрі
Параллелограмның дербес
түрі
|
|
Презента
ция
Слайд
|
20
минут
|
Бекіту тапсырмасы
|
Тапсырма. «Математикалық
лото»
1.Тіктөртбұрыштың бір
қабырғасы 15м. Екінші қабырғасы 1,5м есе ұзын.Тіктөртбұрыштың
периметрі неге тең?
2.Ромбының сүйір бұрышы
420.Қалған бұрыштарын
табыңдар.
3.Квадраттың периметрі оның
қабырғасынан 48 см-ге артық.Квадраттың қабырғасы неге
тең?
4.Ромбының периметрі 16дм, ал
биіктігі 2дм. Ромбының үлкен бұрышын
табыңдар.
Оқулықтан №1, №6,
№10.
|
Дескриптор:
Ромб,тіктөртбұрыш,шаршы
анықтамаларын біледі.
Қасиеттерін қолданып есептер
шығарады.
|
«көршіңді тексер» тәсіл арқылы
бірін-бірі тексереді.
|
Оқулық
Интернет ресурс тары
|
5мин
|
Жеке жұмыс
|
«Эйлер-Венн»
әдісі.
1-топ.
Ромб,тіктөртбұрыш.
2-топ.Тіктөртбұрыш,
шаршы.
3-топ. Шаршы,
ромб.
|
Тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор:
-Фигуралардың белгілері мен
қасиеттерін пайдаланып, айырмашылығын
біледі.
-Фигуралардың
белгілері мен қасиеттерін пайдаланып, ұқсастығын
біледі.
|
|
5
минут
|
|
Б үгінгі
сабақта: -параллелограмм
қасиеттерін қорытып шығару және қолдану.
Рефлексия
пирамидасы
Есте
сақтау
керек
маңызды
бір
нәрсе
Сіз көбірек
білгіңіз
келетін екі
нәрсе
Сіз бұрыннан білетін үш
нәрсе
Сіз үйренген төрт
нәрсе
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Үйге
тапсырма. №2, №4,
№8.
|
Кері
байланыс
|
|