«Көпжақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау. 11-сынып қоғамдық-гум бағыт

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Көпжақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау. 11-сынып қоғамдық-гум бағыт

Материал туралы қысқаша түсінік
«Көпжақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау. 11-сынып қоғамдық-гум бағыт
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Көпжақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып Пирамиданың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары. Қиық пирамида бетінің ауданы. Дұрыс көпжақтар.

Оқыту мақсаттары 11.1.11 Көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай білу 11.1.6 Дұрыс көпжақтың анықтамасын білу және дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырату 11.3.2 Пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын есептер шығаруда қолдану

Бағалау критерийлері

Білім алушы Дұрыс көпжақтардың түрлерін анықтайды, элементтерін көрсетеді

Көпжақтың жазбасын жасай біледі және керісінше жазбасы бойынша көпжақты сызады Есептер шығаруда қиық пирамиданың бүйір және толық бетінің аудандарын табу формулаларын қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну Қолдану

Орындау уақыты 25 минут

І –нұсқа

1.Суретте берілген дұрыс көпжақтың a) атауын; b) төбелер санын c) жақтар санын d) қырлар санын анықтаңыз.

2. Тапсырманы орындаңыз. a) Берілген жазба бойынша көпжақты кескіндеңіз және атауын көрсетіңіз.

b) берілген цилиндрдің жазбасын кескіндеңіз.


3.Толық беті 1180 см2 болатын дұрыс төртбұрышты қиық пирамиданың табан қырлары 8 см және 21 см. Осы пирамиданың бүйір жағының биіктігін табыңыз.




«Көпжақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып Пирамиданың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары. Қиық пирамида бетінің ауданы. Дұрыс көпжақтар.

Оқыту мақсаттары 11.1.11 Көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай білу 11.1.6 Дұрыс көпжақтың анықтамасын білу және дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырату 11.3.2 Пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын есептер шығаруда қолдану

Бағалау критерийлері

Білім алушы Дұрыс көпжақтардың түрлерін анықтайды, элементтерін көрсетеді

Көпжақтың жазбасын жасай біледі және керісінше жазбасы бойынша көпжақты сызады Есептер шығаруда қиық пирамиданың бүйір және толық бетінің аудандарын табу формулаларын қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну Қолдану

Орындау уақыты 25 минут

ІІ –нұсқа

1.Суретте берілген дұрыс көпжақтың a) атауын; b) төбелер санын c) жақтар санын d) қырлар санын анықтаңыз.

2. Тапсырманы орындаңыз. a) Берілген жазба бойынша көпжақты кескіндеңіз және атауын көрсетіңіз.

b) берілген цилиндрдің жазбасын кескіндеңіз.


3.Толық беті 1177 см2 болатын дұрыс төртбұрышты қиық пирамиданың табан қырлары 9 см және 20 см. Осы пирамиданың бүйір жағының биіктігін табыңыз.



Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Дұрыс көпжақтардың түрлерін таниды

1

дұрыс көпжақтың атауын көрсетеді;

1

дұрыс көпжақтың төбелер санын анықтайды;

1

дұрыс көпжақтың жақтар санын анықтайды;

1

дұрыс көпжақтың қырлар санын анықтайды;

1

Көпжақтың немесе айналу денесінің жазбасын жасай біледі және керісінше жазбасы бойынша көпжақты немесе айналу денесін сызады

2a

көпжақты жазбасы бойынша анықтайды;

1

көпжақты сызады;

1

2b

айналу денесінің жазбасын сызады;

1

Есептер шығаруда қиық пирамиданың бүйір және толық бетінің аудандарын табу формулаларын қолданады

3

пирамиданың табандарының ауданын табады;

1

пирамиданың бүйір жағының ауданын табады;

1

трапецияның ауданының формуласын қолданады;

1

пирамиданың бүйір жағының биіктігін табады.

1

Барлығы:

11


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Дұрыс көпжақтардың түрлерін таниды

1

дұрыс көпжақтың атауын көрсетеді;

1

дұрыс көпжақтың төбелер санын анықтайды;

1

дұрыс көпжақтың жақтар санын анықтайды;

1

дұрыс көпжақтың қырлар санын анықтайды;

1

Көпжақтың немесе айналу денесінің жазбасын жасай біледі және керісінше жазбасы бойынша көпжақты немесе айналу денесін сызады

2a

көпжақты жазбасы бойынша анықтайды;

1

көпжақты сызады;

1

2b

айналу денесінің жазбасын сызады;

1

Есептер шығаруда қиық пирамиданың бүйір және толық бетінің аудандарын табу формулаларын қолданады

3

пирамиданың табандарының ауданын табады;

1

пирамиданың бүйір жағының ауданын табады;

1

трапецияның ауданының формуласын қолданады;

1

пирамиданың бүйір жағының биіктігін табады.

1

Барлығы:

11


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.12.2023
1221
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі