1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске
түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты
меңгерту
4.
Бекіту
|
Ұйымдастыру:
Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық
шеңбері: «Жүректен жүрекке» әдісі
Оқушылар бір-біріне жүрек ұсына отырып, жақсы бір тілек
айтады.
Топқа біріктіру: «Адасқан
әріптер» әдісі
«Кесте», «ұяшық», «баған»
сөздерін құрастыру арқылы топтарға
бірігеді.
Өткен сабақты пысықтау:
«Бір минут» әдісі
-
Оқушылар тиісті тақырыпты
зерделеп, өздері негізгі деп санайтын ақпаратты атап
көрсетеді. Оқушыларға рөлді топта немесе жеке
зерттеуіне болады.
-
Оқуға
берілген уақыттан кейін оқушылар
«ыстық»
орындыққа отырып, бір минуттың ішінде өздерінің басты
қорытындысын/ақпаратын ұсынады.
-
Басқа
оқушылар мұқият тыңдаулары керек, егер де олар «ыстық» орындықтағы баланың
тақырыптан ауытқығанын немесе қайталанғанын, күмәнді деректер
келтіргенін аңғарса, олар наразылық білдіре алады. Мұндай жағдай
орын алса, уақыт тоқтатылады.
-
Мұғалім
наразылықтың дұрыс/бұрыстығын шешіп, өз шешімін
дәйектеуі қажет.
-
Егер де
наразылық дұрыс деп танылса, онда
«ыстық»
орындықтағы оқушы ойыннан шығып, орындықты босатады. Наразылық
танытқан оқушы ұпай алады.
Егер де наразылықтан бас тартылса, онда оқушы
басқа наразылық білдірілгенге дейін немесе бір минут аяқталғанша өз
сөзін жалғастырады. Егер оқушы 1 минут бойынша «ыстық» орындықта
отыра алса, ұпай алады
«Миға
шабуыл» әдісі
-
Деректерді көп кестеде құрудың қандай артықшылықтары бар деп
ойлайсыңдар?
«Көршіңе әңгімелеп бер»
әдісі
Оқушылар
тақырыпты жұптасып талқылайды.
1-тапсырма.
Компьютер
бөлшектері және оны жеткізушілер кестесі негізінде көпкестелі
деректер базасын жасаңдар.
Дескриптор:
Көпкестелі
деректер базасын жасай алады.
Смайлдер арқылы
бағалау
2-тапсырма.
Дескриптор:
Смайлдер арқылы
бағалау
3-тапсырма.
-
Көпкестелі
деректер базасын жасауға бір мысал ойлап табыңдар. Оның қағазда
жобасын жасап, ұсыныңдар. (Мысалы, сабақ кестесі, пәндер бойынша
үлгерім, т.б.) Дескриптор:
-Көпкестелі деректер базасына мысал келтіріп,
жобасын ұсына алады.
Оқушылардың жұмыстарын қоржындарына фишкалар
салу арқылы бағалау
«Зымыран сұрақтар»
әдісі
Оқушылар
параққа үш сұрақтан жазып, ұшақ жасап, келесі топқа ұшырады. Ол топ
сұрақтарға жауап береді.
Өздерін
бағалайды
Кері
байланыс: «Плюс, минус, қызық» әдісі Оқушылар сабақта маңызды ақпараттарды плюс
ұяшығына, түсінбеген ақпараттарды минус
ұяшығына,
қызықты тұстарын қызықты ұяшығына
жазады.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады
Мұғалімді
тыңдайды
|
жазбаша түрде қалыптастырушы
бағалауды іске асыру
Оқушылардың жауаптарын
ауызша мадақтау, қолдау
көрсету
Фигуралар арқылы
бағалау
Бірін-бірі
бағалайды
|
АКт
Интернет
желісі
Ватцап
|