"Көпмүшелер " бөлімі бойынша бағалау тапсырмалары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

"Көпмүшелер " бөлімі бойынша бағалау тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағалау тапсырмалары 10 сыныптың ЖМБ арналған. Тапсырмалар 25 нұсқада жасалған. Қалыптастырушы бағалауда да қолдануға болады
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып: Көбейткіштерге жіктеу әдісі арқылы бір айнымалысы бар көпмүше түбірлерін табу. Көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап» бөлу. Безу теоремасы. Анықталмаған коэффициенттер әдісі .Үшінші дәрежелі көпмүше үшін жалпыланған Виет теоремасы.

Оқу мақсаты: 10.2.1.5 Көбейткіштерге жіктеу әдісі арқылы бір айнымалысы бар көпмүшенің түбірлерін табу

10.2.1.7 Көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап» бөлуді орындау

10.2.1.8 Безу теоремасын және оның салдарларын есеп шығаруда қолдану

10.2.2.1 Жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін қолдану

10.2.1.12 Жалпыланған Виет теоремасын білу және оны үшінші ретті көпмүшелерге қолдану

Бағалау критерийі Білім алушы:

Көпмүшені көпмүшеге «бұрыштап» бөледі

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеп, оның түбірлерін табады

Безу теоремасы және оның салдарын қолданады

Жалпыланған Виет теоремасын қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 25 минут





































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

1 нұсқа

1) көпмүше берілген.

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

Теңдеуді шешіңіз:













































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

2 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз:













































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

3 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз.













































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

4 нұсқа

1) көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз: х3 -5 х2 +8х -6 =0














































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

5 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз: 2+8х+15)( х2+8х+7)+ 15=0














































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

6 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз:













































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

7 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз:














































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

8 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз: х3 – х2- 8х +6 =0













































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

9 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз:  х54–6х3–6х2+5х+5=0

3) Түбірлері 1; 2;-3 сандары болатын үшінші дәрежелі көпмүшені жазыңдар.











































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

10 нұсқа

Р(х)= х4 +4х3 -18х2 -12х +9 көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз: 3 +11 х2- 3х -2 =0













































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

  1. нұсқа

1) көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз: х3 – х2- 8х +6 =0














































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

12 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз: 2+5х+4)( х2+5х+6) =8

3) Түбірлері 5; -2;-4 сандары болатын үшінші дәрежелі көпмүшені жазыңдар.











































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

13 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз:












































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































яОқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

14 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз: 3 +11 х2- 3х -2 =0














































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

15 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз:














































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

16 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз: 3 +12 х2- 10х +4 =0

4. Решить уравнение (х2+5х+4)( х2+5х+6) =8

3) Түбірлері 2; 4;-5 сандары болатын үшінші дәрежелі көпмүшені жазыңдар.












































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

17 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз:














































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

18 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз:













































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

19 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз:













































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

20 нұсқа

көпмүше берілген

  1. ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз:














































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

21 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз:













































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

22 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз:













































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

23 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз:













































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

24 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз:













































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Оқушының аты – жөні:_____________________________­­­­______ 10 « » сынып

«Көпмүшелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №7

Орындау уақыты 30 минут

25 нұсқа

көпмүше берілген

ең үлкен дәрежесі мен бос мүшені тап

екімүшеге «бұрыштап бөлгендегі» қалдықты және мәнін тап.

Горнер схемасын пайдаланып бөлінді мен қалдықты тап.

2) Теңдеуді шешіңіз:
















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































БағалауShape1



Дескриптор



Балл

критерийлері

Білім алушы

Көпмүше эементін табады

ең үлкен дәрежесін табады

1

бос мүшені жазады

1

Көпмүшені көпмүшеге

«бұрыштап» бөледі


1ә

көпмүшені екімүшеге «бұрыштап» бөледі қолданады;

1

қалдықты табады

1

аргумент мәнін табадықолданады;

1

Горнер схемасын



қолданады



1b

Коэффициенттерін жазады

1

Горнер схемасын қолданады

1

бөлінді мен қалдықты табады

1



Жоғары дәрежелі

теңдеуді шешеді



2

Теңдеуді шешу тәсілін табады

1

Тәсілді пайдаланғанын көрсетеді

1

Шешімін жазады

1

Теңдеуді тексереді

1

Жауабын жазады

1

Барлығы:

13



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.01.2025
90
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі