Материалдар / КӨПМҮШЕЛЕР ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚАСИЕТТЕРІ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

КӨПМҮШЕЛЕР ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚАСИЕТТЕРІ

Материал туралы қысқаша түсінік
КӨПМҮШЕЛЕРГЕ АМАЛДАР ҚОЛДАНА АЛАДЫ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
748
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Көпмүшелер





Мектеп: №86 ЖОМ

Күні: 17.10.18ж

Мұғалімнің аты-жөні: Тұрсынбаева Ақжан

Сынып: 7 «ә»

Қатысқандар:


Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.2.1.12

алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу;



Сабақ мақсаттары/ бағалау критерии

Барлық оқушылар орындай алады:

Көпмүшенің анықтамасын біледі, оның стандарт түрге келтіреді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу;

Кейбір оқушылар орындай алады:

Бірмүшені көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде көрсету; бірмүшелерді дәрежеге шығару, көпмүшені көбейткіштерге жіктеу

Бағалау критерийлері


  • Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару

  • Топтау тәсілін қолдану

  • Көпмүшені стандарт түрде жазу

  • Көпмүшелерді дәрежеге шығара алу

  • -

  • -

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: Бірмүшенің анықтамасын білу, бірмүшелерді көбейту, бірмүшелерді дәрежеге шығару


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Бірмүше, стандарт, дәреже, коэффициент, көпмүше

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Бірмүшелерді көбейту, дәрежеге шығару

Құндылықтар

Құрмет көрсету, адамгершілік қасиеттерін дамыту

Пәнаралық байланыс



Бейнелеу, жаратылыстану, физика












АКТ-ны қолдану дағдылары:



Алдыңғы оқу:


Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері, абсолюттік және салыстырмалы қателіктер



Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы



  1. мин



  1. Ұйымдастыру кезеңі. Мақсат қою

Мұғалім сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын айтады. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттары жасалады. Әрі қарай, мұғалім бағалау критерийлерін айтады, оқушылардың «жақын даму аймағы», сабақтың күтілетін нәтижелері айқындалады.

  1. Ынталандыру сәті.

Пәнге қызығушылықты арттыру мақсатында мұғалім оқушыларға үлкен және кіші сандарды дәреже түрінде жазу жайлы айтады.

Үй тапсырмасын және өткен тақырыпты пысықтау «Ыстық алақан» әдісі арқылы жүзеге асырамын. Өткен тақырыптар бойынша оқушылар доп лақтыру арқылы бір-біріне сұрақ қояды.























Үй тапсырмасын тексеру және өткен тақырыпты пысықтау мақсатында «Ақыл добы» әдісі пайдалану.








Ауызша орындау тапсырмалары

Ортасы


10 мин











12 мин








5 мин

Оқулықпен жұмыс жасау.

2.113, 2.114, 2.115, 2.116 есептерін шығар

Дескриптор:

  • Ұқсас мүшелерді біріктіру;

  • Өрнектің қосындысын табу;


ҚБ Мұғалімнің ауызша кері байланысы.


«Ойлан,бірік,бөліс» әдісі арқылы оқушыларға жұптық тапсырма орындату.№2.117 есепті жұптық жұмыста орындайды.

Дескриптор:

  • Көпмүшелердің айырмасын табу;

  • Ұқсас қосылғыштарды біріктіру.


Тақырыпты пысықтау және бекіту мақсатында «Серпілген сауал» әдісі арқылы сұрақтар қою.

  1. Қандай өрнекті бірмүше деп атайды?

  2. Бірмүшенің стандарт түрі қалай жазылады?

  3. Стандарт түрдегі бірмүшенің коэффициенті деп нені атайды?

  4. Бірмүшенің дәрежесі қалай анықталады?

  5. Бірмүшелерді дәрежеге қалай шығарады?



Оқулық,

Сызу құралдары, кестелер





















Соңы

2 мин

Үйге тапсырма:

2.115; 2.116 (жұптары) есептері

«Өз келбетіңді таңда» арқылы оқушылар кері байланыс береді:

-Мен нені үйрендім;

-Маған қиын болды;

-Менің ұсынысым.

Дереккөздерін пайд.




Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?



Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Қабілеті төмен оқушыларға: Көпмүшенің анықтамасын айту, стандарт түрдегі көпмүшенің коэффициентін ажыратып көрсету, көрсетілген есепке ұқсас А тобының есебін мұғалімнің көмегімен шығару.

  • Қабілеті жоғары оқушыларға: Көпмүшелерді қосу, азайту, ұқсас мүшелерді біріктіруге берілген есептерді шығару. Жеке берілген тапсырмаларды орындау.

Дескриптор бойынша оқушылар бір- бірін, және жеке оқушы өзін сабақ барысында бағалайды.

Кері байланыс «Өз келбетіңді таңда» бағалау

Сабақта техникалық қауіпсіздік шаралары айтылады

Оқушылардың өзара әрекет ету мәдениетін қалыптастыру


Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?



Жалпы баға



Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!