Тақырыбы: Сабақ 18
| Көпмүшелер. Көпмүшенің дәрежесі және стандарт түрі |
Күні,айы: | Мұғалімнің аты-жөні: Рысалиева А |
7 сынып | Сабаққа қатысқан оқушылар саны: | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 7.2.1.5көпмүше анықтамасын білу және оның дәрежесін табу;7.2.1.6көпмүшені стандарт түрге келтіру; |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар:Көпмүшелерді және олардың стандарт түрінде жазылуын білу, оларға амалдарды дұрыс амалдар қолда білуге үйрету |
| Оқушылардың басым бөлігі:Сыни тұрғыдан ойлау арқылы еркін сөйлейді, өз ойларын ортаға салау арқылы тапсырмаларды топпн жұмыс істеуге пайдаланады |
| Кейбір оқушылар:Оқушылардың алған білімдерін жинақтау, жүйелеу, қорытындылау, көпмүшелер анықтамалары мен қасиеттерін қолданып есептер шығару; |
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар |
Сабақтың басы(2-5 минут) | (МК) .Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқушылармен пікір алмасу(сөйлесу). .Ой қозғау. - Қандай өрнекті бірмүше деп атайды? - Бірмүшенің стандарт түрі қалай жазылады? - Стандарт түрдегі бірмүшенің коэффициенті деп нені айтады? - Бірмүшенің дәрежесі қалай анықталады? - Бірмүшелер қалай көбейтіледі? - Бірмүшелерді дәрежеге қалай шығарады? |
|
Сабақтың ортасы (6-40 минут) | (МК,Ұ) Оқулықпен жұмыс жүргізу. Бірмүше құрамындағы айнымалылардың дәреже көрсеткіштерінің қосындысы бірмүшенің дәрежесі деп аталады.Анықтама1: Бірмүшелердің қосындысы көпмүше деп аталады.Анықтама2: Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше бірмүшелерді ұқсас мүшелер деп атайды.Анықтама3: Ұқсас мүшеледің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды ұқсас мүшелерді біріктіру деп атайды.Анықтама4: Көпмүшенің дәрежесідеп оның құрамындағы бірмүше дәрежелерінің ең үлкенін айтады
-.Ассоциациялық карта құру. (Берілген тапсырмаларды топпен шығарып, бірін бірі тексеріп, есепті постерға түсіру және оны қорғау). Тапсырмалар: 1 ТОП 2 ТОП 3ТОП Көбейтуді орындаңдар: 3а*(-4в⁵); 7с²*5с⁹; ав*9а*4в. Бірмүшені дәрежеге шығарыңдар: (3а⁷)²; (-2х⁴у³)³; (к²пр⁵)⁵. Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер: 6ке+е-5ке-е; 5п-3+п+6; 4а-5в+5в+4а. Өрнекті ықшамдаңдар: (х+у) + (х-у); (а²+2ав+в²)-(а²-2ав+в²); (а²-а+1)-(а+1).Оқулықпен жұмыс. Топпен есептер шығару: 1 топ: №193 (1); № 195 (1); №198 (1). 2 топ: № 193 (2); №195 (2); №198 (2). 3 топ: №193 (3); №195 (3 ); №198 (3).
|
Оқулықцифрлар жазылған карточкалар.Доп,қарындаш.
№1Жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы( 41-45мин) | (Қ)Әр топтан бір-бір оқушыдан тақтада есеп шығару жолдарын көрсетеді. 1)Өрнекті ықшамдаңдар: (0,2m2n)3∙1000m4n7 А) 8m10n10В) 200m10n10C)0,008m9n10Д) 8m12n12 2)Бірмүшені стандарт түрге келтіріңдер: -7c8∙(-0,4c3)2 А) 2,8с13 В) -2,8с13C)1,12с14Д) -1,12с14 3)Бірмүшенің мәнін табыңдар: 5х3 , х=2 А) 30 В) 40C)20 Д)50 4) Бірмүшенің квадраты түрінде өрнектеңдер: 144a4y2 А) (12а2у2)2 В) (-12а2у2)2C) (12ау2)2Д) (12а2у)2 5) Өрнекті стандарт түрдегі бірмүшеге келтіріңдер:0,2a2b3∙ (-5a3b)2 А) 5а8в5В) -5а8в5C) -5а5в8Д) 5а5в5 |
|
Қосымша ақпарат |
Қорытындылау | Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2. |