Материалдар / Көпмүшелер. Көпмүшенің дәрежесі және стандарт түрі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көпмүшелер. Көпмүшенің дәрежесі және стандарт түрі

Материал туралы қысқаша түсінік
көпмүше анықтамасын білу және оның дәрежесін табу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
578
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Сабақ 18

Көпмүшелер. Көпмүшенің дәрежесі және стандарт түрі
Күні,айы:Мұғалімнің аты-жөні: Рысалиева А
7 сыныпСабаққа қатысқан оқушылар саны:Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты7.2.1.5көпмүше анықтамасын білу және оның дәрежесін табу;7.2.1.6көпмүшені стандарт түрге келтіру;
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Көпмүшелерді және олардың стандарт түрінде жазылуын білу, оларға амалдарды дұрыс амалдар қолда білуге үйрету


Оқушылардың басым бөлігі:Сыни тұрғыдан ойлау арқылы еркін сөйлейді, өз ойларын ортаға салау арқылы тапсырмаларды топпн жұмыс істеуге пайдаланады


Кейбір оқушылар:Оқушылардың алған білімдерін жинақтау, жүйелеу, қорытындылау, көпмүшелер анықтамалары мен қасиеттерін қолданып есептер шығару;
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
Сабақтың басы(2-5 минут)(МК) .Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқушылармен пікір алмасу(сөйлесу). .Ой қозғау. - Қандай өрнекті бірмүше деп атайды? - Бірмүшенің стандарт түрі қалай жазылады? - Стандарт түрдегі бірмүшенің коэффициенті деп нені айтады? - Бірмүшенің дәрежесі қалай анықталады? - Бірмүшелер қалай көбейтіледі? - Бірмүшелерді дәрежеге қалай шығарады? 

Сабақтың ортасы (6-40 минут)(МК,Ұ) Оқулықпен жұмыс жүргізу.  Бірмүше құрамындағы айнымалылардың дәреже көрсеткіштерінің                       қосындысы бірмүшенің дәрежесі деп аталады.Анықтама1: Бірмүшелердің қосындысы көпмүше деп аталады.Анықтама2: Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше бірмүшелерді ұқсас мүшелер деп атайды.Анықтама3: Ұқсас мүшеледің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды ұқсас мүшелерді біріктіру деп атайды.Анықтама4: Көпмүшенің дәрежесідеп оның құрамындағы бірмүше дәрежелерінің ең үлкенін айтады

-.Ассоциациялық карта құру. (Берілген тапсырмаларды топпен шығарып, бірін бірі тексеріп, есепті постерға түсіру және оны қорғау).                                                                            Тапсырмалар:                                 1 ТОП              2 ТОП               3ТОП                          Көбейтуді орындаңдар:                     3а*(-4в);             7с²*5с;                ав*9а*4в.               Бірмүшені дәрежеге шығарыңдар:       (3а)²;             (-2ху³)³;                    (к²пр).               Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер:           6ке+е-5ке-е;        5п-3+п+6;             4а-5в+5в+4а.             Өрнекті ықшамдаңдар:                (х+у) + (х-у);     (а²+2ав+в²)-(а²-2ав+в²);     (а²-а+1)-(а+1).Оқулықпен жұмыс.           Топпен есептер  шығару:                                         1 топ:       №193 (1);    № 195 (1);   №198 (1).                                                                                                                                  2 топ:       № 193 (2);    №195 (2);  №198 (2).                                                                                                                                 3 топ:       №193 (3);   №195 (3 );    №198 (3).  



Оқулықцифрлар жазылған карточкалар.Доп,қарындаш.

№1Жұмыс дәптері
Сабақтың соңы( 41-45мин)(Қ)Әр топтан бір-бір оқушыдан тақтада есеп шығару жолдарын көрсетеді. 1)Өрнекті ықшамдаңдар: (0,2m2n)3∙1000m4n7 А) 8m10n10В) 200m10n10C)0,008m9n10Д) 8m12n12 2)Бірмүшені стандарт түрге келтіріңдер: -7c8∙(-0,4c3)2 А) 2,8с13 В) -2,8с13C)1,12с14Д) -1,12с14 3)Бірмүшенің мәнін табыңдар: 5х3 , х=2 А) 30 В) 40C)20 Д)50 4) Бірмүшенің квадраты түрінде өрнектеңдер: 144a4y2 А) (12а2у2)2 В) (-12а2у2)2C) (12ау2)2Д) (12а2у)2 5) Өрнекті стандарт түрдегі бірмүшеге келтіріңдер:0,2a2b3∙ (-5a3b)2 А) 5а8в5В) -5а8в5C) -5а5в8Д) 5а5в5 

Қосымша ақпарат
ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!