Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу
Материал туралы қысқаша түсінік
Дайын сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1897
4 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Математика | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Күні: | Класс:7 | Оқушы саны: |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі | 7.1C бөлім: Көпмүшелер | |
Сабақтың тақырыбы | Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу | |
Сабақтың түрі | Жаңа тақырыпты меңгеру | |
Бастапқы білім | Алгебралық өрнектерге түрлендіруді және дәрежелерге амалдар қолдана алу. | |
Сабақ мақсаты | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.2.1.12 алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу | |
Бағалау критерийлері | - көпмүшені бірмүшеге көбейтеді;- көпмүшеге амалдар қолданады;- көпмүшені көбейткіштерге жіктейді; | |
Тілдік мақсаттар | - қандай өрнектің көпмүше болатынын түсіндіреді;- көпмүшені стандарт түрге қалай келтіруді түсіндіреді;- көпмүшелерді қосу мен азайтудың жолын, бірмүшені көпмүшеге көбейту және - көпмүшелерді көбейтуді негіздеу жүргізеді.Пәнге қатысты лексика мен терминология: | |
Құндылықтарды дарыту | Денсаулық – «Clock Buddes» сергітуін орындау арқылы жүзеге асады; Үштілділік – ағылшын тіліндегі сергітуді түсіну арқылы жүзеге асады;Үздіксіз оқу – тақырып бойынша теореиялық, практикалық білімдерін көрсетеді, физикалық білімдерін байланыстырады; Құрмет – мұғаліммен, сыныптастарымен диалог жүргізуде жүзеге асады; Жауапкершілік – өзіндік, жұптық, топтық, ұжымдық тапсырмалар орындауда жүзеге асады; | |
Пәнаралық байланыстар | Пән | Кезең |
физика | http://bilimland.kz/kk/home#lesson=10595 сайтынан көпмүшенің түбірлері туралы физикалық мысалы ретінде көрсету. Дифференциацияға қосымша тапсырма беру кезінде көрінеді. | |
Дифференциация | http://bilimland.kz/kk/home#lesson=10595 сайтынан 16-жаттығуды орындау | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут | Амандасу. /Кабинет тазалығына, желдетілгеніне назар бөлу/. Оқушылардың сабаққа қатысуын, қажетті оқу құралдарының түгел болуын қадағалау. Жағымды психологиялық ахуал тудыру. Оқушылар ағылшын тілінде жазылған іс-әрекеттерді түсініп орындайды. Бұл тапсырма барысында оқушылар жеке-жеке тапсырма орындайды; жұптасып бірге орындайды және бір шеңбер құрып, топтасып орындайды. (Сабақ тақырыбына сәйкес көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің топтастыру тәсілі көрініс табады) «Clock Buddies»1. (Shake hands) 2. (Tap the back) 3. (Smile)4. (Wave hands) 5. (Wish anything) 7. (Send a kiss) 8. (Rub the back) | Слайд 2 |
Сабақтың ортасыӨткен материалды еске түсіру 2 минут 5 минут 4 минутТақырыпты меңгеру 2 минут 5 минут 1 минут 3 минут 8 минут 5 минут | Актуалдау. Демек, оқушылар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар? /Оқушылар жауап береді/ Ендеше, сабағымыздың мақсаты: көпмүшелерді көбейткіштерге жіктей алу. Бүгінгі сабақтағы жетістік критерийлерін анықтаймыз. /Оқушылар өздері жетістік критерийлерін ұсынады, олардың жауаптарын ескеріп, тақтада жетістік критерийлерін көрсетемін/. Балалар, сабағымызға кіріспе ретінде ұжымдық тапсырма орындайық. Сөзжұмбақ шешейік. Ұ. Дескриптор. Жалпы есеппен жоғары балл жинаған оқушы, жеңімпаз болып табылады. Келесі бейнероликке назар аударайық: Көпмүшенің түбірлері туралы физикалық есеп. Видеоматериалды көбейткіштерге жіктеу мысалы ретінде көрсету. Дифференциация тапсырмасы: Ұ. Амалдарды орындаңыз. Дескриптор. Өте жақсы, оқушылар. Енді тапсырманы сәл күрделендіреміз. Ол үшін жұп құруымыз керек. Жұптасу. Ұсынылған қораптан түрлі-түсті қағаздың бірін суыру арқылы, геометриялық фигуралар бойынша жұптасып орналасады. Ж. Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің топтау тәсілін меңгергендігін тексеру мақсатында аралық қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. Оқулықпен жұмыс.Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңіз. Дескриптор: Интербелсенді тақтада көрсетілген жауаппен сәйкестендіріп, әрбір жұп бірін-бірі тексеру арқылы жүргізіледі. Өте жақсы жауап беріп жатырсыздар. Ендігі тапсырмалар санын көбейтемін және күрделендіремін және топтық жұмыс түрінде көрсетесіздер. Топтасу: ол үшін түрлі-түсті қағаздарыңыздың артқы бетінде бірмүшелер мен көпмүшелер жазылған болатын. Сол бойынша «Бірмүшелер» және «Көпмүшелер» тобына бөлінеді. Т. Қалыптастырушы бағалау. Бірмүшені көпмүшеге, көпмүшені көпмүшеге көбейту бойынша көпбұрыш құрастыру. / Тарсия/ Дескриптор.«Ротация» әдісі негізінде екі топ оқушылары бір-бірінің жұмыстарын тексереді, туындыған қиындықтар туралы, жетістіктері туралы айтады. Қалыптастырушы бағалау . Шығармашылық тапсырма. Төмендегі өрнектер шығатындай етіп 2x - 3x - 5 өрнегіне жақша қойыңдар. | Слайд 3 Слайд 4 Слайд 5 Слайд 6 Қосымша№1 Слайд 7 Слайд 8Ә.Н.Шыныбеков оқулығы, 60-61-беттер 2007ж Слайд 9 Слайд 10Қосымша №2 Слайд 11 Ә.Н.Шыныбеков оқулығы, 63-бет, 2007ж. Слайд 12 Қосымша №3 Слайд 13 Қосымша №4 Слайд 14 |
Сабақтың соңы 5 минут | Рефлексия «Синквейн» әдісі. - Бірінші жолда - тақырып бір сөзбен беріледі (зат есім)- Екінші жолда - тақырып екі сөзбен сипаттау (сын есім)- Үшінші жолда - тақырыпқа қатысты қимыл атауынан үш сөз жазу. (етістік)- Төртінші жолда - 4 сөзден тұратын бір сөйлем.- Бесінші жолда - тақырып мәнін ашатын бір синоним сөз. Үй жұмысы: | Слайд 15 Ә.Н.Шыныбеков оқулығы, 63-бет, 2007ж.Қосымша №5 |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Оқушыларды топтық жұмыскезінде бір –біріне ресурс ретіндепайдалану; | Класпен фронтальды жұмыс кезінде оқушылардың дұрыс түсініп не қате түсініп отырғанын тапсрыма бергеннен кейін жазған жауаптарын парақтарын көтеру арқылы тексеріп, кері байланысты мұғалім әр тапсырма соңында беріп отырады. Топтық жұмыстың жауабын тақтада көрсету арқылы оқушылар өздерін бағалайды. Өз бетімен жұмысты орындап болғаннан кейін оқушылар өздерін дескрипторлар арқылы бағалап, өздерінің нені игеріп, неден қиналатындықтарын анықтайды. | Қауіпсіздік техникасы сақталған кабинетте оқушыларға сабақ жүргізіледі. Оқушылар қауіпсіздік техника ережелерімен таныстырылған. Сабақ уақытында қарастырылатын әр түрлі жұмыс түрлері оқушылардың қимыл қозғалыс жасауына мүмкіндік береді. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)