Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Көпмүшеге амалдар қолдану ережелерімен танысып, есептер шешу дағдысын қалыптастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 27.10

Ыдрысова А

Сабақтың тақырыбы:

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу


Сынып:7

Сабаққа қатысқандар саны:


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.1.12

алгебралықөрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу;

Сабақтың мақсаты:

Көпмүшеге амалдар қолдану ережелерімен танысып, есептер шешу дағдысын қалыптастыру. 


Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артады


Көпмүшеге амалдар қолданып есептер шығара алады. 

 Сабақтың тақырыбы:

Кезең

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


7 мин

Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.

1) Ұйымдастыру кезеңі.


2) Оқушыларды төрт топқа бөліп, топ кеңесшісін белгілеу.


3) Үй жұмысын тексеру

Оқушылар интерактивті тақтадағы дұрыс жауаптарымен дәптерлеріндегі жұмыстарын тексеріп, өз-өздерін бағалайды.


Қайталау – оқу айнасы

«Тақтадағы сұрақтар» әдісі

Сұрақ жауап

1. Бірмүше дегеніміз не? (Санды және әріпті көбейткіштермен олардың дәрежелерінің көбейтіндісі бірмүше деп аталады.)

2. Ұқсас мүшелер дегеніміз не? (Ортақ әріпті бөлігі бар және бір-бірінен айырмашылығы тек қана коэффициентте болатын бірмүшелер ұқсас бірмүшелер деп аталады)

3. Бірмүшелерге мысалдар келтіріңдер (2ху; а5; 3х2; 3а2х3у; авс)

4. Көпмүше деп нені айтамыз? (Бірнеше бірмүшелердің алгебралық қосындысын көпмүше деп атаймыз)

5. Көпмүшені біріктіру дегеніміз не? (Көпмүшелерді қосу арқылы оның барлық мүшелерін өз таңбаларымен тізбектеп жазып, ұқсас мүшелерді біріктіру)

«Тақтадағы сұрақтар» слайды арқылы бағалау


1 дұрыс жауап 1 балл

слайд

Сабақтың ортасы


15 мин















10 мин















5 мин

Топтарға тақырып бойынша тапсырмалар тарату, тапсырма төңірегінде топпен жұмыс жүргізу

көпмүшені көбейткіштерге жіктеу деп атайды.

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің 2 тәсілі бар. Олар топтау тәсілі, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару.

Мысалдар:

1. 2xy-3xz+px=x(2y-3z+p)

2. 12a-24b=12(a-2b)

3. 5mn2+4np=n(5mn+4p)

4. 10ab+5b-30bc=5b(2a+1-6c)

5. x(a-5)+(5-a)-a(5-a)=x(a-5)-(a-5)+a(a-5)=(a-5)(x-1+a)

Топтық жұмыс

«Genial.ly» онлайн платформасында


Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңіз









Жұптық жұмыс

«Word wall» онлайн платформасында

Теңдеуді шешіңдер:

1 . Жақшаны ашып, ықшамдау

арқылы шығарыңдар:

(х+2)(х+3)+(х-2)(-х-5)=0


2 . Жақшаны ашып, ықшамдау

арқылы шығарыңдар:

(х+3)(х-5)-х2 =0


дұрыс шешмі:

х=7

х=-7.5



Жеке жұмыс

Кім жүйрік (оқулықпен жұмыс)

 
2.105
1) (а+9)2+2а(а+9)=(а+9)(а+9+2а)=(а+9)(3а+9) 
2) х2(в-2)+у(2-в)=х2(в-2)-у(в-2)=(в-2)(х2-у) 
3) (а+в)3 –а(а+в)2=(а+в)2(а+в-а)=в(а+в)2 
4) m(х-у)-n(х-у)=m(х-у)+n(х-у)=(х-у)(m-n) 
5) 30х80+80х30= 10х30(3х50+8) 
6) 12m(m-n)-6n(n-m)= (m-n)(12m-6n)=6(m-n)(2m-n) 
7) (х-у)2+(х-у)=(х-у)(х-у+1) 

Бағалау: Топтар арасындағы бағалау максимум 3 балл.


Дескриптор

- ортақ көбейткіштерді жақша сыртына шығарады

- екінші рет ортақ көбейткіштерді жақша сыртына шығарады

- көпмүшені көбейткіштерге жіктейді





Бағалау: Жұптар арасындағы бағалау максимум 3 балл.


Дескриптор

- жақшаларды ашады

- өрнекті ықшамдайды

- белгісіз айнымалыны табады









Бағалау: Жеке жұмысқа бағалау максимум 3 балл.


Дескриптор

- жақшаларды ашады

- өрнекті ықшамдайды

Дескриптор

- ортақ көбейткіштерді жақша сыртына шығарады

- көпмүшені көбейткіштерге жіктейді


https://view.genial.ly/644b297d5f55f00014d34b80/interactive-content-magnetic-board-quiz






https://wordwall.net/resource/62831495



Сабақ соңы

3 мин

Сабақты бекіту Рефлексия

Үйге тапсырма:

2.112; №2.113 есептер


Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.


Кері байланыс парағы.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.01.2025
188
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі