Білім беру
ұйымының атауы
|
«№13 гимназиясы»
КММ
|
Пәні:
|
Алгебра
|
Бөлім:
|
Қысқаша көбейту
формулалары
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Емешова Әсем
Шегенқызы
|
Күні:
|
17.02.2023
|
Сынып:
7 «Е»
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу үшін қысқаша көбейту
формулаларының көмегімен өрнектерді
түрлендіру
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
7.1.2.9 - тиімді есептеу үшін
қысқаша көбейту формулаларын
қолдану;
7.2.1.1.5
қысқаша көбейту формулалары
арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді
орындау;
|
Сабақтың
мақсаты
|
алгебралық
өрнектерді көбейткіштерге жіктеу үшін қысқаша көбейту формулаларын
қолдану жолы;
алгебралық
өрнектерді көбейткіштерге жіктеу үшін ортақ көбейткішті жақша
сыртына шығару,
-топтау, қысқаша көбейту
формулаларын қолдану сияқты түрлі әдістің комбинацияларын қолдану
жолы
|
Бағалау
критерийлері:
|
- қысқаша көбейту формулаларын
біледі;
- алгебралық өрнектерді ықшамдауда
қысқаша көбейту формулаларын
қолданады;
-
көпмүшені көбейткіштерге жіктеуде қысқаша көбейту формулаларын
қолданады.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі//уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
Өткен білімді еске
түсіру
(5-7
мин)
|
Үш түсті стикерде келесі
тілектер жазылған:
-
Мақсатыңа
жетуіңді;
-
Сәттілік;
-
Жақсылық;
-
Көтеріңкі
көңіл-күй;
-
Әр істе көшбасшы
болуыңды;
-
Білім шыңына
жетуіңді;..........................................................
Оқушылар ортада шеңберде
тұрып, бір-біріне осы тілектерді тілеп, стикердің түсі бойынша
топқа бөлінеді.
Топтан бір лидерді
таңдайды
(5мин)
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
алгебралық өрнектерді
көбейткіштерге жіктеу үшін ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару,
-топтау, қысқаша көбейту формулаларын қолдану сияқты түрлі әдістің
комбинацияларын қолдану жолы
«Қайталау-оқу анасы, қысқаша
көбейту формулаларын еске түсіру (1-2 мин)
|
Амандасады,
сабаққа
дайындалады.
Сұрақтарға жауап
береді
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ Мадақтау
|
Сұрақтар
жазыл
ған
үлестір
мелі
қағаздар
|
(5-7
мин)
|
Формулаға байланысты 5-7
минутқа есеп
Өткен формулаларды қайталауға
арналған тапсырма (жұпқа)
№1. Бос орындарды
толтырыңыз
(а+*)
2 =*+*+81b2
(*-10а)(*+*)=9с2-*
27a3-*=(*-b)(*+3ab+b2)
(*+х)3=8+*+6х2+*
(5х-*)3=*-225х2у+*-27у3
Тақтадан
тексереді
|
№1.
Жауабы.
(а+9b) 2
=a2+18ab+81b2
(3c-10а)(3c+10a)=9с2-100a
2
27a3-b=(3a-b)(9a
2 +3ab+b2)
(2+x)3=8+12x+6х2+x 3
(5x-3y)3=135x 3 -225х2у+135xy 2 -27у3
Дескриптор:
Білім
алушы
- бірінші өрнек пен
екінші өрнекті анықтайды;
- бос орындардың орнына
өрнектерді қояды;
-жауабын
табады.
5-ұпай
|
Оқушылар критерийлер бойынша
бірін-бірі бағалайды.
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Өзін-өзі
бағалау
|
|
Бекіту
21
мин
|
Топтық
жұмыс
(Блиц турнир-Қар кесегі
әдісі)
(топ лидерлері басқа топқа
барып түсіндіреді)
Көпмүшелерді көбейтіндіге
түрлендіру.
Табылған жауапқа сәйкес
келетін әріптерді жазу.
1
|
36х2-81у2
|
(2-х)(2+х)
|
С
|
2
|
3х5-7х4
|
(4х-3у)(16х2+12ху+9у2)
|
М
|
3
|
4-х2
|
(6х-9у)(6х+9у)
|
Б
|
4
|
(а+в)2-5а-5в
|
(а+9)(3а+9)
|
А
|
5
|
ах+вх+сх
|
х4(3х-7)
|
А
|
6
|
64х3-27у3
|
(а+в)(а+в-5)
|
Т
|
7
|
(а+9)2+2а(а+9)
|
х(а+в+с)
|
А
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
Б
|
А
|
С
|
Т
|
А
|
М
|
А
|
10-мин
«Сергіту сәті» Логикалық есеп
5-мин
Жеке жұмыс
5-мин(kahoot.com)
(қосымша тапсырма
ретінде)
Көбейткіштерге
жіктеңдер:
|
Өз ойларын ортаға
салады
Дескриптор:
Білім
алушы
- өрнектерді формулаға
келтіріп алады;
- формуланың орнына
өрнектерді қояды;
-көбейткіштерге
жіктейді;
-жауабын
сәйкестендіреді
7-ұпай
Есептерді
орындарынан орындайды және және түсінбеген жерлерін тақтада
орындайды.ылау.
5
ұпай
|
«Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
карточка
|
Кері
байланыс
5
мин
|
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты
болды
Бұл ... қиындық
туғызды
Осы ... мені
ойландырды
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалау
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
|