Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу үшін қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу үшін қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу үшін қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы

«№13 гимназиясы» КММ

Пәні:

Алгебра

Бөлім:

Қысқаша көбейту формулалары

Педагогтің аты-жөні:

Емешова Әсем Шегенқызы

Күні:

17.02.2023

Сынып: 7 «Е»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу үшін қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.1.2.9 - тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану;

7.2.1.1.5 қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау;

Сабақтың мақсаты

алгебралық өрнектерді көбейткіштерге жіктеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану жолы;

алгебралық өрнектерді көбейткіштерге жіктеу үшін ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару,

-топтау, қысқаша көбейту формулаларын қолдану сияқты түрлі әдістің комбинацияларын қолдану жолы

Бағалау критерийлері:


- қысқаша көбейту формулаларын біледі;

- алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

- көпмүшені көбейткіштерге жіктеуде қысқаша көбейту формулаларын қолданады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру




Өткен білімді еске түсіру


(5-7 мин)

Үш түсті стикерде келесі тілектер жазылған:

  1. Мақсатыңа жетуіңді;

  2. Сәттілік;

  3. Жақсылық;

  4. Көтеріңкі көңіл-күй;

  5. Әр істе көшбасшы болуыңды;

  6. Білім шыңына жетуіңді;..........................................................

Оқушылар ортада шеңберде тұрып, бір-біріне осы тілектерді тілеп, стикердің түсі бойынша топқа бөлінеді.

Топтан бір лидерді таңдайды

(5мин)





Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

  • алгебралық өрнектерді көбейткіштерге жіктеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану жолы;

алгебралық өрнектерді көбейткіштерге жіктеу үшін ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару, -топтау, қысқаша көбейту формулаларын қолдану сияқты түрлі әдістің комбинацияларын қолдану жолы


«Қайталау-оқу анасы, қысқаша көбейту формулаларын еске түсіру (1-2 мин)


Амандасады, сабаққа

дайындалады.





























Сұрақтарға жауап береді





ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

















ҚБ Мадақтау













Сұрақтар жазыл

ған үлестір

мелі қағаздар



(5-7 мин)



Формулаға байланысты 5-7 минутқа есеп

Өткен формулаларды қайталауға арналған тапсырма (жұпқа)


1. Бос орындарды толтырыңыз

(а+*) 2 =*+*+81b2

(*-10а)(*+*)=9с2-*

27a3-*=(*-b)(*+3ab+b2)

(*+х)3=8+*+6х2+*

(-*)3=*-225х2у+*-27у3


Тақтадан тексереді

1. Жауабы.

(а+9b) 2 =a2+18ab+81b2

(3c-10а)(3c+10a)=9с2-100a 2

27a3-b=(3a-b)(9a 2 +3ab+b2)

(2+x)3=8+12x+6х2+x 3

(5x-3y)3=135x 3 -225х2у+135xy 2 -27у3


Дескриптор: Білім алушы

- бірінші өрнек пен екінші өрнекті анықтайды;

- бос орындардың орнына өрнектерді қояды;

-жауабын табады.

5-ұпай

Оқушылар критерийлер бойынша бірін-бірі бағалайды.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Өзін-өзі бағалау


















Бекіту


21 мин

Топтық жұмыс

(Блиц турнир-Қар кесегі әдісі)

(топ лидерлері басқа топқа барып түсіндіреді)

Көпмүшелерді көбейтіндіге түрлендіру.





Табылған жауапқа сәйкес келетін әріптерді жазу.

1

36х2-81у2

(2-х)(2+х)

С

2

5-7х4

(4х-3у)(16х2+12ху+9у2)

М

3

4-х2

(6х-9у)(6х+9у)

Б

4

(а+в)2-5а-5в

(а+9)(3а+9)

А

5

ах+вх+сх

х4(3х-7)

А

6

64х3-27у3

(а+в)(а+в-5)

Т

7

(а+9)2+2а(а+9)

х(а+в+с)

А


1

2

3

4

5

6

7

Б

А

С

Т

А

М

А


10-мин

«Сергіту сәті» Логикалық есеп 5-мин


Жеке жұмыс 5-мин(kahoot.com)


(қосымша тапсырма ретінде)

Көбейткіштерге жіктеңдер:




Өз ойларын ортаға салады


Дескриптор: Білім алушы

- өрнектерді формулаға келтіріп алады;

- формуланың орнына өрнектерді қояды;

-көбейткіштерге жіктейді;

-жауабын сәйкестендіреді

7-ұпай


Есептерді орындарынан орындайды және және түсінбеген жерлерін тақтада орындайды.ылау.


















5 ұпай

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка

Кері байланыс

5 мин

Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Бұл ... қиындық туғызды

Осы ... мені ойландырды


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалау критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.11.2024
201
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі