САБАҚ: Көпмүшені топтау
тәсілімен көбейткіштерге жіктеу
|
Мектеп:№12
Қ.Сәтпаев
|
Күні:23.10.16
|
Мұғалімнің
есімі: Ачилова
Динара
|
СЫНЫП: 7
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары)
|
Көпмүшені топтау
тәсілімен көбейткіштерге жіктеуді түсіндіру,
меңгерту.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
Тақырып бойынша ойларын айқын
тұжырымдайды
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
Тақырыпты топпен меңгереді,
түсінеді, өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға
үйренеді.
|
Кейбір
оқушылар:
|
Оқушының сыни ойлауы
қалыптасады
|
Критерий
|
Көпмүшені топтау
тәсілімен көбейткіштерге жіктеуді
түсіну
|
Күтілетін
нәтиже
|
Тақырып арқылы менгерілген
ойлары толығымен, мәліметтер арқылы біледі, мазмұнын менгеру арқылы
практикада пайдаланады
|
Тілдік
мақсат
|
Көпмүшені топтау
тәсілімен көбейткіштерге жіктеуді біледі ... (істей)
алады
|
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер: Ереже, формула,есеп шығару
тәсілдері
|
Оқу
әдісі
|
түсіну
|
|
Сыныптағы диалог/жазылым
үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
|
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
|
Бірмүшелер,
көпмүшелер
|
|
Сіз неліктен ... екенін
айта аласыз ба?
|
|
Бірмүшелер мен
көпмүшелердің
айырмашылығы
|
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
|
|
Есептің шығару жолдарының
ретін дұрыс пайдаланып, формулаларды тиімді қолдануына, дұрыс
шешімін табуға мән беру
|
Алдыңғы
тақырып
|
Көпмүшені көпмүшеге көбейту
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу
Сынып оқушыларына жағымды ахуал
туғызу
Түгелдеу
Топқа бөлу (фигура арқылы 4 топқа
бөлінеді)
Үй тапсырмасын дауыстап оқыту арқылы
тексереді.
Миға шабуыл
-
Бірмүше дегеніміз не?
-
Бірмүшелер қалай
көбейтіледі?
-
Бірмүшені көпмүшеге көбейту ережесін
айтындар.
-
Көпмүшелерді көбейту
ережесін айтындар
|
Флипчарт, маркерлер,
портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук, суреттер
қиындысы
|
Ортасы
|
Көпмүшені көпмүшеге көбейту
үшін бірінші көпмүшенің әрбір мүшесін екінші көпмүшенің әрбір
мүшесіне көбейтіп, шыққан көбейтінділерді қосу
қажет.
Көпмүшені екі немесе бірнеше
көпмүшенің көбейіндісі түріне келтіруді көпмүшені көбейткіштерге
жіктеу деп атайды.
9х2у-21у2=3у*3х2-3у*7у онда 9х2у-21у2=3у(3х2-7у)
ас-вс+ак-вк=(ас-вс)+(ак-вк)=с(а-в)+к(а-в)=(а-в)(с+к)
Баспалдақ
әдісі
|
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта,
стикерлер, ноутбук
|
А
деңгей
№258
1)2а(х+у) +
х+у;
2)3b(х-у)+х-у;
3)
4а(m-n)
+m-n
4)
x
(p-g)
+p-g;
5)5а(х+у)-х-у;
6)4а(m-n)
–m+n.
|
Б
деңгей
№259
1)ах+ау+bx+by;
2)ах-ау+bx-by;
3)а2+аb+ac+bc
4)ах+ау+6х+6у;
5)1-bx-x+b
6)ab+2b-2b-4
7)х2+ху+ах+ау;
8)аm-an+m-n;
9)3х-3у+ах-ау;
10)аb-a2+2a-2b.
|
C деңгей
№260
1)х3+3х2+3х+9;
2)х2-ху-2х+2у;
3)m2+mn-5m-5n;
4)а2-аb-3a+3b;
5)10ау-5by+2ax-bx;
6)6by-15bx-4ay+10ax;
7)5х2-5ах-7а+7х;
8)4х2-4хz-3x+3z;
9)5ах-6bx-5ay+6by;
10)2m2-mn+2mx-nx.
|
|
Аяқталуы
|
Қорытындылау
сәйкестік
тест
Көпмүшелерді косу және
азайту
|
(3.2x-1.8)-(5.2x+3.4)
|
Бірмүшені көпмүшеге
көбейту
|
-2a2xy*(4a2xy-5ax2y2+a2xy2)
|
Көпмүшені көпмүшеге
көбейту
|
5х3+(у2+5х)(ху-х2)
|
көпмүшені
көбейткіштерге жіктеу
|
9х2у-21у2=3у*3х2-3у*7у
|
Көпмүшені топтау тәсілімен
көбейткіштерге жіктеу
|
ас-вс+ак-вк=(ас-вс)+(ак-вк)=с(а-в)+к(а-в)=(а-в)(с+к)
|
|
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта,
стикерлер, ноутбук
|
Қосымша
ақпарат ғаламторды
пайдалану
|
Саралау –Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау –
Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
|
•деңгейлік
тапсырмалар
|
•Критерийлер арқылы
бағалау
|
•
математика
,физика
|
Рефлексия
|
Стикерлерді
толтыру
|
Оқушыларға стикер
толтыруды ұсыну. Ұсынылған стикерді
толтыру
|