Материалдар / "Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу" 7 сынып

"Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласына есептер шығару тақырыбы бойынша 7 сыныпқа ашық сабақ өттім. Оқушыларды фигуралар арқылы 4 топқа бөліп, "Миға шабуыл" әдісі арқылы оқушыларға өздеріне сұрақтар қойдырып, пысықтап алдым.Жа,а сабақ тұсіндіріп "Баспалдақ" әдісі арқылы деңгейлік тапсырма беріп, оқушылар деңгейіне қарап есептер шығарды Сабақ соңында сәйкестік тест алып, сабақты қорытындыладым..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1277
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу

Мектеп:№12 Қ.Сәтпаев

Күні:23.10.16

Мұғалімнің есімі: Ачилова Динара

СЫНЫП: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеуді түсіндіру, меңгерту.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді.

Кейбір оқушылар:

Оқушының сыни ойлауы қалыптасады

Критерий

Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеуді түсіну

Күтілетін нәтиже

Тақырып арқылы менгерілген ойлары толығымен, мәліметтер арқылы біледі, мазмұнын менгеру арқылы практикада пайдаланады

Тілдік мақсат

Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеуді біледі ... (істей) алады


Негізгі сөздер мен тіркестер: Ереже, формула,есеп шығару тәсілдері

Оқу әдісі

түсіну


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


Бірмүшелер, көпмүшелер


Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


Бірмүшелер мен көпмүшелердің айырмашылығы


Жазылым бойынша ұсыныстар:


Есептің шығару жолдарының ретін дұрыс пайдаланып, формулаларды тиімді қолдануына, дұрыс шешімін табуға мән беру

Алдыңғы тақырып

Көпмүшені көпмүшеге көбейту

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

Түгелдеу

Топқа бөлу (фигура арқылы 4 топқа бөлінеді)

Үй тапсырмасын дауыстап оқыту арқылы тексереді.

Миға шабуыл

  1. Бірмүше дегеніміз не?

  2. Бірмүшелер қалай көбейтіледі?

  3. Бірмүшені көпмүшеге көбейту ережесін айтындар.

  4. Көпмүшелерді көбейту ережесін айтындар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук, суреттер қиындысы

Ортасы

Көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін бірінші көпмүшенің әрбір мүшесін екінші көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп, шыққан көбейтінділерді қосу қажет.

Көпмүшені екі немесе бірнеше көпмүшенің көбейіндісі түріне келтіруді көпмүшені көбейткіштерге жіктеу деп атайды.

2у-21у2=3у*3х2-3у*7у онда 9х2у-21у2=3у(3х2-7у)

ас-вс+ак-вк=(ас-вс)+(ак-вк)=с(а-в)+к(а-в)=(а-в)(с+к)

Баспалдақ әдісі

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

А деңгей

258

1)2а(х+у) + х+у;

2)3b(х-у)+х-у;

3) 4а(m-n) +m-n

4) x (p-g) +p-g;

5)5а(х+у)-х-у;

6)4а(m-n) m+n.

Б деңгей

259

1)ах+ау+bx+by;

2)ах-ау+bx-by;

3)а2b+ac+bc

4)ах+ау+6х+6у;

5)1-bx-x+b

6)ab+2b-2b-4

7)х2+ху+ах+ау;

8)аm-an+m-n;

9)3х-3у+ах-ау;

10)аb-a2+2a-2b.

C деңгей

260

1)х3+3х2+3х+9;

2)х2-ху-2х+2у;

3)m2+mn-5m-5n;

4)а2b-3a+3b;

5)10ау-5by+2ax-bx;

6)6by-15bx-4ay+10ax;

7)5х2-5ах-7а+7х;

8)4х2-4хz-3x+3z;

9)5ах-6bx-5ay+6by;

10)2m2-mn+2mx-nx.



Аяқталуы

Қорытындылау

сәйкестік тест

Көпмүшелерді косу және азайту

(3.2x-1.8)-(5.2x+3.4)

Бірмүшені көпмүшеге көбейту

-2a2xy*(4a2xy-5ax2y2+a2xy2)


Көпмүшені көпмүшеге көбейту

3+(у2+5х)(ху-х2)

көпмүшені көбейткіштерге жіктеу

2у-21у2=3у*3х2-3у*7у

Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу

ас-вс+ак-вк=(ас-вс)+(ак-вк)=с(а-в)+к(а-в)=(а-в)(с+к)




Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Қосымша ақпарат ғаламторды пайдалану

Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

деңгейлік тапсырмалар

Критерийлер арқылы бағалау

математика ,физика

Рефлексия

Стикерлерді толтыру


Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну. Ұсынылған стикерді толтыру

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1


2

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1



2

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Үй тапсырмасы №257

  1. (6а2+5b2)( 2а2-4b2) 4-24а2b2+10a2b2-20b4

  2. (-7m2-8n2)(-m2+n2) 7m4-21m2n2+8m2n2-24n4

  3. (4n2-1)(n2+5) 4+20n2-n2-5

  4. (8х2-3ху)(3х3-ху) 24х5-8х3у-9х4у+3х2у2

  5. (5аb2-4b3)(3ab3-4a2) 15a2b5-20a3b2-12ab6+16a2b3

  6. (7х3у2-ху)(-2х2у2+5ху3) -14х5у4+35х4у5+2х3у3-5х2у4

258

1)2а(х+у) + х+у 2ах+2ау+х+у (х+у)(2а+1)

2)3b(х-у)+х-у 3bx-3by+x-y (3b+1)(x-y)

3) 4а(m-n) +m-n 4am-4an+m-n (4а+1)(m-n)

4) x (p-q) +p-q xp-xq+p-q (х+1)(p-q)

5)5а(х+у)-х-у 5ax+5ay-x-y (5а-1)(х+у)

6)4а(m-n) –m+n 4am-4an-m+n (4а-1)(m-n)

259

1)ах+ау+bx+by а(х+у)+b(х+у) (а+b)(х+у)

2)ах-ау+bx-by (а+b)(х-у)

3)а2b+ac+bc +c)(a+b)

4)ах+ау+6х+6у (а+6)(х+у)

5)1-bx-x+b (1-х)(1+b)

6)ab+2b-2b-4 (b-2)(a+2)

7)х2+ху+ах+ау (х+а)(х+у)

8)аm-an+m-n (а+1)(m+n)

9)3х-3у+ах-ау 3+a)(х-у)

10)аb-a2+2a-2b (а+2)(а-b)

260

1)х3+3х2+3х+9 2+3)(х+3)

2)х2-ху-2х+2у (х-2)(х-у)

3)m2+mn-5m-5n (m-5)(m+n)

4)а2b-3a+3b (а-3)(а-b)

5)10ау-5by+2ax-bx (5у+х)(2а-b)

6)6by-15bx-4ay+10ax (3b-2a)(2y-5x)

7)5х2-5ах-7а+7х (5х+7)(х-а)

8)4х2-4хz-3x+3z (4х-3)(х-z)

9)5ах-6bx-5ay+6by (5а-6b)(x-y)

10)2m2-mn+2mx-nx (2m-n)(m+n)



















Есепте: .

A) 16; B) 9; C) 8;

D) 6; E) 4.



2. Есепте: .

A) 4; B) 7; C) 0,7;

D) 0,4; E) 7,4.



3. Есепте: .

A) ; B) ;

C) ; D) ; E) .



4. Есепте: .

A) ; B) ; C) ; D) ; E) .










1. Есепте: .

A) 16; B) 9; C) 8; D) 6; E) 4.



2. Есепте: .

A) 4; B) 7; C) 0,7; D) 0,4; E) 7,4.



3. Есепте: .

A) ; B) ; C) ; D) ; E) .



4. Есепте: .

A) ; B) ; C) ; D) ; E) .



5. Квадрат түріне келтір: 64.

A) ; B) ; C) ; D) ; E) .




  1. Есепте: .

А) ; В) ; С) ; D) ; Е) .



  1. Өрнекті ықшамда: .

А) ; В) ; С) ; D) ; Е) .



  1. Бөлшектің мәнін тап: .

А) ; В) ; С) ; D) ; Е) .



  1. Есепте: .

А) ; В) ; С) ; D) ; Е) .



  1. Өрнекті дәрежеле: .

А) ; В) ; С) ; D) ; Е) .



  1. Есепте: .

А) ; В) ; С) ; D) ; Е) .



  1. Өрнекті ықшамда: .

А) ; В) ; С) ; D) ; Е) .



  1. Бөлшектің мәнін тап: .

А) -81; В) 9; С) -9; D) 18; Е) 81.



  1. Есепте: .

А) ; В) ; С) ; D) ; Е) .



  1. Өрнекті дәрежеле: .

А) ; В) ; С) ; D) ; Е) .





Рубрика

Критерий

Дискритор


Дауыстап оқыту. Үй жұмысын тексеру.

А. Өтілген тақырыпқа байланысты қойылған сұрақтарға әрбір дұрыс жауап үшін 1 баллдан .

257 есепті дұрыс шығарған үшін-4 баллдан

Бірмүшелер мен көпмүшелер анықтамсын,қасиеттерін білді. Бірмүшелер мен көпмүшелерге есеп шығарады.-6 б

Оқулықпен жұмыс.


Деңгейлік тапсырма.




В . Бірмүшелер мен көпмүшелердің ережелерін көмүшені көбейткіштерге жіктеудің ережелерін қолданып есеп шығара алуы.

А-деңгейдегі әрбір есепке -1 баллдан (1-4 балл)

В-деңгейдегі әрбір есепке -2 баллдан (1-4 балл)

С-деңгейдегі әрбір есепке-3 баллдан(1-6балл)

Бірмүшелер мен көпмүшелер ережелерін көмүшені көбейткіштерге жіктеудің ережелерін қолданып есеп шығара алды.(алмады)11б

Сәйкестендіру тест.





Әрбір есепке -1 баллдан

Д. Бірмүшелер мен көпмүшелер ережелерін қолданып есеп шығара алуы.Бес сәйкестендіруді тапқанға 2 балл

3 сәйкестік -1 балл

1-2 сәйкестік -0 балл


Бірмүшелер мен көпмүшелер ережелерін қолданып есеп шығара алуы.2 балл








Тапсырма



Оқушының

аты-жөні

1 оқушы

2 оқушы

3 оқушы

4 оқушы

5 оқушы

6 оқушы


1

Үй тапсырмасы: №257 есепті дұрыс шығарған үшін-4 баллдан.Дауыстап оқыту.Өтілген тақырыпқа байланысты қойылған сұрақтарға әрбір дұрыс жауап үшін 1 баллдан . (4сұрақ)

А критерий: 0-5 б.

Өз міндеттерін орындауы







2


В . Оқулықпен жұмыс Деңгейлік тапсырма.0-11

Бірмүшелер мен көпмүшелер ережелерін қолданып есеп шығара алуы.

А-деңгейдегі әрбір есепке -1баллдан (0-4 балл)

В-деңгейдегі әрбір есепке -2 баллдан (0-4 балл)

С-деңгейдегі есепке-3 балл (0-3балл)







3


Сәйкестендіру тест.

С . критерий: Бірмүшелер мен көпмүшелер ережелерін қолданып есеп шығара алуы.Бес сәйкестендіруді тапқанға 2 балл

3 сәйкестік -1 балл

1-2 сәйкестік -0 балл









Қортынды



























Shape1

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ