1-тоқсан
|
Бөлім: |
4 |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Көптаңбалы сандар |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.1.1 көптаңбалы сандардың құрылу жолын түсіну, натурал сандар қатарындағы 1 000 000 көлеміндегі санның орнын анықтау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
көптаңбалы сандардың құрылу жолын түсініп, натурал сандар қатарындағы 1 000 000 көлеміндегі санның орнын анықтауды үйренесің; |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 7 мин |
Ұйымдастыру кезеңі -Сәлемдесу -Оқу құралдарын түгендеу Психологиялық ахуал қалыптастыру.
«Кел танысайық»
ойыны |
Оқушылар арнайы педагогпен амандасады. Оқу құралдарын түгендейді. Оқушылар танысу ойынын ойнайды. |
Ауызша мадақтама айту: |
Жұмыс дәптері, қалам, түрлі-түсті қарындаш
|
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Жаңа сабақ тақырыбын таныстыру: «Көптаңбалы сандар» Сабақ мақсатын хабарлау: Бүгінгі сабақта көптаңбалы сандардың құрылу жолын түсініп, натурал сандар қатарындағы 1 000 000 көлеміндегі санның орнын анықтауды үйренетін боласыңдар. Жаңаны ашу Көптаңбалы сандарды дұрыс жазып үйрену үшін оларды кластарға бөліп үйренуіміз керек. Көптаңбалы сандарды үш класқа бөлеміз. Санды оң жағынан бастағанда 1-клас – БІРЛІКТЕР, 2-клас – Мыңдықтар, 3-клас - МИЛЛИОНДАР класы. Әр клас 3 раязрядқа бөлінеді. Оны түсіну үшін кестеге назар аудар.
721 246 380 – оқылуы 721миллион, 246 мың, 380. 105 287 – саның дұрыс оқу үшін сандарды оң жағынан 3 цифрдан кластарға бөлеміз. Бірінші клас, екінші клас. 105 мың, кластың атын айтамын, бірліктердің класының атын айтпаймыз жай санның өзін айтамыз - 287. Сонда: 105 мың 287 Есіңе сақта! Разряд – бұл сандарды жазудағы цифрдың орны. Арнайы педагог: ендеше жаңа ақпаратты пайдаланып тапсырмаларды орындап көреміз. |
Оқушылар сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады. Жаңа тақырып бойынша, қажетті мәліметтерді естеріңе сақтайды. |
Жарайсың! |
|
|
Жаңаны қолдану әдісі 1-тапсырма. Кестеде көп таңбалы сандар жазылған. Сандарды оқы.
|
Оқушылар Кестедегі сандарды оқиды. |
Тамаша! |
|
|
|
2-тапсырма. Сандарды оқы және оларды өсу ретімен орналастыр. Жұп сандардың астын сыз.
|
Оқушылар сандарды оқиды, өсу ретімен орналастырады. Жұп сандардың астын сызады. |
Сенің қолыңнан келеді! |
|
|
|
3-тапсырма. Мәтінді оқы. Шетелдік турист айтылған сандарды жазып алғысы келді. Бірақ естуі бойынша жазғандықтан, көп қате жіберді. Оған бес жүз бесті атады, ал ол 5 005 деп жазды. Бес жүз елудің орнына ол 50 050 деп жазды. Бес мың елудің орнына 500 050 деп жазды. Туриске айтылған сандарды дұрыс жазып көрсет. Турист жазған сандарды оқы. |
Оқушылар сандардың оқиды. |
Керемет! |
|
|
|
4-тапсырма. Сандарды жаз.
|
Оқушылар сандарды жазады. |
Тамаша! |
|
|
|
5-тапсырма. Есептеуді орында.
Бүгінгі сабақта көптаңбалы сандардың құрылу жолын түсініп, натурал сандар қатарындағы 1 000 000 көлеміндегі санның орнын анықтауды үйрендіңдер. |
Оқушылар есепті шығарады. |
Жарайсың! |
|
|
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Рефлексиялық тақта. Оқушылар шеңбер бойымен тақтадағы сөздерді оқып, бір-бір сөйлемнен оқып, өз үйренгенін айтады: 1. Бүгін мен … 2. Маған … қызық болды. 3. Маған … қиын болды. 4. Мен мынадай тапсырмаларды орындадым… 5. Мен … түсіндім. 6. Мен енді … 7. Мен … түсіндім 8. Мен … үйрендім 9. Мен … жасай алдым 10. Мені … таң қалдырды. 11. Сабақтан өз өміріме қажетті ... алдым. |
Оқушылар сабақтан не білгенің есіңе түсіреді. Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
|
Рефлексия тақтасы
|
|
Үй тапсырмасы |
Тапсырманы орында. Әртүрлі 6 цифр ойла. Олардан алты таңбалы 3 сан құрастырып жаз. Өсу ретімен қайта жаз. |
Оқушылар үй тапсырмасын орындайды. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көптаңбалы сандар
Көптаңбалы сандар
1-тоқсан
|
Бөлім: |
4 |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Көптаңбалы сандар |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.1.1 көптаңбалы сандардың құрылу жолын түсіну, натурал сандар қатарындағы 1 000 000 көлеміндегі санның орнын анықтау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
көптаңбалы сандардың құрылу жолын түсініп, натурал сандар қатарындағы 1 000 000 көлеміндегі санның орнын анықтауды үйренесің; |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 7 мин |
Ұйымдастыру кезеңі -Сәлемдесу -Оқу құралдарын түгендеу Психологиялық ахуал қалыптастыру.
«Кел танысайық»
ойыны |
Оқушылар арнайы педагогпен амандасады. Оқу құралдарын түгендейді. Оқушылар танысу ойынын ойнайды. |
Ауызша мадақтама айту: |
Жұмыс дәптері, қалам, түрлі-түсті қарындаш
|
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Жаңа сабақ тақырыбын таныстыру: «Көптаңбалы сандар» Сабақ мақсатын хабарлау: Бүгінгі сабақта көптаңбалы сандардың құрылу жолын түсініп, натурал сандар қатарындағы 1 000 000 көлеміндегі санның орнын анықтауды үйренетін боласыңдар. Жаңаны ашу Көптаңбалы сандарды дұрыс жазып үйрену үшін оларды кластарға бөліп үйренуіміз керек. Көптаңбалы сандарды үш класқа бөлеміз. Санды оң жағынан бастағанда 1-клас – БІРЛІКТЕР, 2-клас – Мыңдықтар, 3-клас - МИЛЛИОНДАР класы. Әр клас 3 раязрядқа бөлінеді. Оны түсіну үшін кестеге назар аудар.
721 246 380 – оқылуы 721миллион, 246 мың, 380. 105 287 – саның дұрыс оқу үшін сандарды оң жағынан 3 цифрдан кластарға бөлеміз. Бірінші клас, екінші клас. 105 мың, кластың атын айтамын, бірліктердің класының атын айтпаймыз жай санның өзін айтамыз - 287. Сонда: 105 мың 287 Есіңе сақта! Разряд – бұл сандарды жазудағы цифрдың орны. Арнайы педагог: ендеше жаңа ақпаратты пайдаланып тапсырмаларды орындап көреміз. |
Оқушылар сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады. Жаңа тақырып бойынша, қажетті мәліметтерді естеріңе сақтайды. |
Жарайсың! |
|
|
Жаңаны қолдану әдісі 1-тапсырма. Кестеде көп таңбалы сандар жазылған. Сандарды оқы.
|
Оқушылар Кестедегі сандарды оқиды. |
Тамаша! |
|
|
|
2-тапсырма. Сандарды оқы және оларды өсу ретімен орналастыр. Жұп сандардың астын сыз.
|
Оқушылар сандарды оқиды, өсу ретімен орналастырады. Жұп сандардың астын сызады. |
Сенің қолыңнан келеді! |
|
|
|
3-тапсырма. Мәтінді оқы. Шетелдік турист айтылған сандарды жазып алғысы келді. Бірақ естуі бойынша жазғандықтан, көп қате жіберді. Оған бес жүз бесті атады, ал ол 5 005 деп жазды. Бес жүз елудің орнына ол 50 050 деп жазды. Бес мың елудің орнына 500 050 деп жазды. Туриске айтылған сандарды дұрыс жазып көрсет. Турист жазған сандарды оқы. |
Оқушылар сандардың оқиды. |
Керемет! |
|
|
|
4-тапсырма. Сандарды жаз.
|
Оқушылар сандарды жазады. |
Тамаша! |
|
|
|
5-тапсырма. Есептеуді орында.
Бүгінгі сабақта көптаңбалы сандардың құрылу жолын түсініп, натурал сандар қатарындағы 1 000 000 көлеміндегі санның орнын анықтауды үйрендіңдер. |
Оқушылар есепті шығарады. |
Жарайсың! |
|
|
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Рефлексиялық тақта. Оқушылар шеңбер бойымен тақтадағы сөздерді оқып, бір-бір сөйлемнен оқып, өз үйренгенін айтады: 1. Бүгін мен … 2. Маған … қызық болды. 3. Маған … қиын болды. 4. Мен мынадай тапсырмаларды орындадым… 5. Мен … түсіндім. 6. Мен енді … 7. Мен … түсіндім 8. Мен … үйрендім 9. Мен … жасай алдым 10. Мені … таң қалдырды. 11. Сабақтан өз өміріме қажетті ... алдым. |
Оқушылар сабақтан не білгенің есіңе түсіреді. Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
|
Рефлексия тақтасы
|
|
Үй тапсырмасы |
Тапсырманы орында. Әртүрлі 6 цифр ойла. Олардан алты таңбалы 3 сан құрастырып жаз. Өсу ретімен қайта жаз. |
Оқушылар үй тапсырмасын орындайды. |
|
|
шағым қалдыра аласыз






















