Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК

«Бекітемін»___________
Колледж әдіскері: Искакова К.А «Келісемін» ___________
Сынып жетекшісі: Роза Төлеугазиевна
Математика пәнінен сабақ жоспары

Тақырыбы: «Өнімділік»
Өтетін орыны: «№4 ЖОББМ» КММ
Сынып: 4 «Ә»
Мерзімі: 02.12.21ж
Тобы: 401
Машықкер: Сырлыбай Аяжан
Баға: «___» ___________________
2021 ж
« Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
Оқушылармен амандасу Психологиялық ахуал қалыптастыру |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
(МК.Ө) 1- тапсырма Мына балалардың кім болуды армандайтынына қара. Өрнектердің мәнін есептеп, осы мәндерді суреттерден тап. Сонда сен қай баланың кім болғысы келетінін білесің.
Дескриптор: Өрнектердің мәнін есептейді; қай баланың кім болғысы келетінін тауып,сәйкестендіреді; шамалардың тәуелділігін анықтайды. (МК.Ж) 2-тапсырма 1-топ: кеме жасау 2-топ: гүл жасау 3-топ: ұшақ жасау
(Өнімділік) Сабақ мақсатымен таныстыру
Есте сақта! Белгілі бір уақыт ішінде жасалған бөлшек саны жұмыс деп аталады. Жұмыс жылдамдығын өнімділік дейді. Басқа сөзбен айтқанда, өнімділік- уақыт бірлігі ішінде орындалған жұмыс.
Мысалы: Шебер 3 сағатта 18 бөлшек жасау керек. Шебер қандай өнімділікпен жұмыс жасады. Шарты: t -3 сағат A - 18 бөлшек V- ? Шешуі: V= A : t V= 18бөлш : 3сағ = 6 бөлш./сағ Жауабы: Шебер 6 бөлш./сағ өнімділікпен жұмыс жасады. (МК.Ө) 3-тапсырма Кестені қара.Сұрақтарға жауап бер
Жауабы: Шебер: A=V* t, A=15 бөлш./сағ*8 сағ=120 бөлш Шебердің шәкірті: A=V* t, A=7 бөлш./сағ*4 сағ= 28 бөлш Тігінші: V= A/t, V= 48 көйлек/3 күн= 16 көйлек/күн Металл жонушы: V= A/t, V= 96 бөлш./ 3 күн= 32 бөлш./күн Мәтін теруші: t= А/ V, t= 36 бет / 2 бет/мин =18 мин Аспаз: t= А/ V, t= 100 кекс/ 25 кекс/сағ = 4 сағ Дескриптор: шамаларды және олардың бірліктерін атай алады; шамалар арасындағы тәуелділікті түсіндіре алады; есептерді талдап, шығара алады.
МК.Ө) 4-есеп Есепті шығар А)Зауыт 14 күн ішінде әр күні бірдей жасай отырып, 560 кір жуу мәшинесін дайындады. Зауыттың өнімділігі қандай? Егер өнімділігі екі есе кемісе, дәл сондай кір жуу мәшинесін қанша күнде жасайды. -Есепте не туралы айтылған? -Есепте не белгілі? -Есепте нені табу керек? Шарты: t- 14 күн А- 560 мәшине V- ? V:2 - ? Шешуі: V= A /t V=560 мәшине/ 14 күн = 40 мәшине/күн V:2= 40 мәшине/күн : 2= 20 мәшине/күн t= A/V t= 560: 20 = 28 күн Жауабы: Зауыттың өнімділігі 20 мәшине/күн. Егер өнімділігі 2-есе кемісе, 28 күнде жасайды. Ә)Баспаханада екі автоматты мәшине оқулықтарды орады. Автоматтардың біреуі жүктелген 120 кітапты 20 минут ішінде орады. Екінші автоматқа 210 кітап жүктелді, ол 30 минут ішінде орады. Автоматтардың қайсысы жылдамырақ жұмыс істеді? -Есепте не туралы айтылған? -Есепте не белгілі? -Есепте нені табу керек? Шарты:
Шешуі: V= A : t
Жауабы: Автоматтардың ішінде екіншісі жылдамырақ жұмыс істеді. Дескриптор: есептің шартын құрып, шығарады.
(МК.Ө) 5-тапсырма Әр баған бойынша бірінші өрнектің жауабын пайдалана отырып есепте 3*300=900 5*400= 2000 2*600= 1200 3*301=903 5*401=2005 2*601=1202 3*299=897 5*399=1995 2*599=1998 Дескриптор: Әр баған бойынша бірінші өрнектің жауабын пайдалана отырып есептейді.
(МК.Ө) 6- есеп «Мен өскенде фермер боламын»,- деді Әлібек. Оған мына есепті шығаруға көмектес. Егістік жерінің ені 250м, ал ұзындығы одан 150м артық. Егін ауданының бестен бір бөлігіне сұлы, ал қалған бөлігіне жоңышқа егілген. Сұлыға қарағанда жоңышқа қанша квадрат метр артық егілді. -Есепте не туралы айтылған? -Есепте не белгілі? -Есепте нені табу керек?
Ш Ені- 250м Ұзындығы-? 150м артық
С
Жо Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым
министрлігі
«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі»
КМҚК
«Бекітемін»___________
Колледж әдіскері: Искакова К.А
«Келісемін» ___________
Сынып жетекшісі: Роза
Төлеугазиевна
Математика пәнінен сабақ
жоспары
Тақырыбы:
«Өнімділік» Өтетін орыны: «№4 ЖОББМ»
КММ Сынып: 4
«Ә» Мерзімі:
02.12.21ж Тобы:
401 Машықкер: Сырлыбай
Аяжан Баға: «___»
___________________
2021 ж
« Қысқа мерзімді
жоспар
Сабақтың
барысы Сабақтың кезеңі/
уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың
басы 3
мин Оқушылармен амандасу Психологиялық ахуал
қалыптастыру
Сабақтың
ортасы 35
мин (МК.Ө) 1-
тапсырма Мына балалардың кім болуды
армандайтынына қара. Өрнектердің мәнін есептеп, осы мәндерді
суреттерден тап. Сонда сен қай баланың кім болғысы келетінін
білесің.
Дескриптор: Өрнектердің мәнін есептейді;
қай баланың кім болғысы келетінін тауып,сәйкестендіреді; шамалардың
тәуелділігін анықтайды. (МК.Ж)
2-тапсырма 1-топ: кеме
жасау 2-топ: гүл
жасау 3-топ: ұшақ
жасау Балалар сендер қанша уақыт
жұмыс жасадыңдар? Осы уақытта қанша зат
жасадыңдар. Бұл заттардың көлемін не деп атайды?
(Жұмыс) Қандай жылдамдықпен жұмыс
жасадыңдар. Осы жасалған жұмыстың жылдамдығын не
дейді?
(Өнімділік) Сабақ мақсатымен
таныстыру Өнімділікке берілген есептерді
шығаруды үйренеді. Есте
сақта!
Белгілі бір уақыт ішінде
жасалған бөлшек саны жұмыс деп
аталады.
Жұмыс
жылдамдығын өнімділік дейді. Басқа сөзбен
айтқанда, өнімділік- уақыт бірлігі ішінде
орындалған жұмыс.
Мысалы: Шебер 3 сағатта 18
бөлшек жасау керек. Шебер қандай өнімділікпен жұмыс
жасады.
Шарты:
t -3
сағат
A - 18
бөлшек
V- ?
Шешуі:
V= A :
t
V= 18бөлш : 3сағ = 6
бөлш./сағ
Жауабы: Шебер 6 бөлш./сағ
өнімділікпен жұмыс жасады.
(МК.Ө)
3-тапсырма Кестені қара.Сұрақтарға жауап
бер
V
өнімділік T
уақыт A
жұмыс
Шебер
15
бөлш./сағ
8
сағ
?
Шебердің
шәкірті
7
бөлш./сағ
4
сағ
?
Тігіншіі
?
3
күн
48
көйлек
Металл
жонушы
?
3
күн
96
бөлш.
Мәтін
теруші
2
бет/мин
?
36
бет
Аспаз
25
кекс/сағ
?
100
кекс
Жауабы:
Шебер: A=V*
t,
A=15 бөлш./сағ*8 сағ=120
бөлш
Шебердің
шәкірті: A=V*
t,
A=7 бөлш./сағ*4
сағ=
28
бөлш
Тігінші: V=
A/t,
V=
48 көйлек/3
күн= 16
көйлек/күн
Металл
жонушы: V=
A/t,
V=
96 бөлш./ 3
күн= 32
бөлш./күн
Мәтін
теруші:
t= А/
V,
t=
36 бет
/
2 бет/мин
=18
мин
Аспаз: t= А/
V,
t=
100 кекс/
25
кекс/сағ = 4
сағ Дескриптор: шамаларды және олардың
бірліктерін атай алады; шамалар арасындағы
тәуелділікті түсіндіре алады; есептерді талдап, шығара
алады.
МК.Ө)
4-есеп Есепті
шығар
А)Зауыт 14 күн ішінде әр күні
бірдей жасай отырып, 560 кір жуу мәшинесін дайындады. Зауыттың
өнімділігі қандай? Егер өнімділігі екі есе кемісе, дәл сондай кір
жуу мәшинесін қанша күнде жасайды.
-Есепте не туралы
айтылған?
-Есепте не
белгілі?
-Есепте нені табу
керек?
Шарты:
t- 14
күн
А- 560
мәшине
V- ?
V:2 -
?
Шешуі:
V= A
/t
V=560 мәшине/ 14 күн = 40
мәшине/күн
V:2= 40 мәшине/күн : 2= 20
мәшине/күн
t=
A/V
t=
560: 20
= 28
күн
Жауабы: Зауыттың өнімділігі 20
мәшине/күн. Егер өнімділігі 2-есе кемісе, 28 күнде
жасайды.
Ә)Баспаханада екі автоматты
мәшине оқулықтарды орады. Автоматтардың біреуі жүктелген 120
кітапты 20 минут ішінде орады. Екінші автоматқа 210 кітап жүктелді,
ол 30 минут ішінде орады. Автоматтардың қайсысы жылдамырақ жұмыс
істеді?
-Есепте не туралы
айтылған?
-Есепте не
белгілі?
-Есепте нені табу
керек?
Шарты:
Шешуі:
V= A :
t
Жауабы: Автоматтардың ішінде
екіншісі жылдамырақ жұмыс істеді.
Дескриптор: есептің шартын құрып,
шығарады.
(МК.Ө)
5-тапсырма Әр баған бойынша бірінші
өрнектің жауабын пайдалана отырып есепте
3*300=900 5*400= 2000
2*600= 1200
3*301=903 5*401=2005
2*601=1202
3*299=897 5*399=1995
2*599=1998
Дескриптор: Әр баған бойынша бірінші
өрнектің жауабын пайдалана отырып
есептейді.
(МК.Ө) 6-
есеп
«Мен өскенде фермер боламын»,-
деді Әлібек. Оған мына есепті шығаруға көмектес. Егістік жерінің
ені 250м, ал ұзындығы одан 150м артық. Егін ауданының бестен бір
бөлігіне сұлы, ал қалған бөлігіне жоңышқа егілген. Сұлыға қарағанда
жоңышқа қанша квадрат метр артық егілді.
-Есепте не туралы
айтылған?
-Есепте не
белгілі?
-Есепте нені табу
керек?
Ш
Ені-
250м
Ұзындығы-? 150м
артық
С
Жо |


-
–
- ?
- ?














