Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК

    «Бекітемін»___________

    Колледж әдіскері: Искакова К.А «Келісемін» ___________

    Сынып жетекшісі: Роза Төлеугазиевна


    Математика пәнінен сабақ жоспары


    Shape1



    Тақырыбы: «Өнімділік»

    Өтетін орыны: «№4 ЖОББМ» КММ

    Сынып: 4 «Ә»

    Мерзімі: 02.12.21ж

    Тобы: 401

    Машықкер: Сырлыбай Аяжан

    Баға: «___» ___________________








    2021 ж



    « Қысқа мерзімді жоспар

         

    Бөлім:

    Мамандықтар әлемі

    Машықкердің аты-жөні:

    Сырлыбай Аяжан

    Күні:

    02.12.21ж

    Сынып: 4 «Ә»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Өнімділік

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/ егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт/ биіктік, ені, ұзындық, көлемі шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/ егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт/ биіктік, ені, ұзындық, көлемі шамаларырының өзара тәуелділігін анықтап, есеп шығара алады.

    Көптеген оқушылар: өнімділікке берілген күрделі есептерді шығара алады.

    Кейбір оқушылар: формула пайдалану арқылы есептер  құрастырады.


          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин

    Оқушылармен амандасу

    Психологиялық ахуал қалыптастыру






    Сабақтың ортасы

    35 мин





































    (МК.Ө) 1- тапсырма Мына балалардың кім болуды армандайтынына қара. Өрнектердің мәнін есептеп, осы мәндерді суреттерден тап. Сонда сен қай баланың кім болғысы келетінін білесің.


    Дескриптор: Өрнектердің мәнін есептейді; қай баланың кім болғысы келетінін тауып,сәйкестендіреді; шамалардың тәуелділігін анықтайды.

    (МК.Ж) 2-тапсырма

    1-топ: кеме жасау

    2-топ: гүл жасау

    3-топ: ұшақ жасау

    • Балалар сендер қанша уақыт жұмыс жасадыңдар?

    • Осы уақытта қанша зат жасадыңдар. Бұл заттардың көлемін не деп атайды? (Жұмыс)

    • Қандай жылдамдықпен жұмыс жасадыңдар. Осы жасалған жұмыстың жылдамдығын не дейді?

    (Өнімділік)

    Сабақ мақсатымен таныстыру

    • Өнімділікке берілген есептерді шығаруды үйренеді.


    Есте сақта!

    Белгілі бір уақыт ішінде жасалған бөлшек саны жұмыс деп аталады.

    Жұмыс жылдамдығын өнімділік дейді. Басқа сөзбен айтқанда, өнімділік- уақыт бірлігі ішінде орындалған жұмыс.


    Мысалы: Шебер 3 сағатта 18 бөлшек жасау керек. Шебер қандай өнімділікпен жұмыс жасады.

    Шарты:

    t -3 сағат

    A - 18 бөлшек

    V- ?

    Шешуі:

    V= A : t

    V= 18бөлш : 3сағ = 6 бөлш./сағ

    Жауабы: Шебер 6 бөлш./сағ өнімділікпен жұмыс жасады.

    (МК.Ө) 3-тапсырма Кестені қара.Сұрақтарға жауап бер



    V өнімділік

    T

    уақыт

    A

    жұмыс

    Шебер

    15 бөлш./сағ

    8 сағ

    ?

    Шебердің шәкірті

    7 бөлш./сағ

    4 сағ

    ?

    Тігіншіі

    ?

    3 күн

    48 көйлек

    Металл жонушы

    ?

    3 күн

    96 бөлш.

    Мәтін теруші

    2 бет/мин

    ?

    36 бет

    Аспаз

    25 кекс/сағ

    ?

    100 кекс

    Жауабы:

    Шебер: A=V* t,

    A=15 бөлш./сағ*8 сағ=120 бөлш

    Шебердің шәкірті: A=V* t,

    A=7 бөлш./сағ*4 сағ= 28 бөлш

    Тігінші: V= A/t,

    V= 48 көйлек/3 күн= 16 көйлек/күн

    Металл жонушы: V= A/t,

    V= 96 бөлш./ 3 күн= 32 бөлш./күн

    Мәтін теруші: t= А/ V,

    t= 36 бет / 2 бет/мин =18 мин

    Аспаз: t= А/ V,

    t= 100 кекс/ 25 кекс/сағ = 4 сағ

    Дескриптор: шамаларды және олардың бірліктерін атай алады;

    шамалар арасындағы тәуелділікті түсіндіре алады; есептерді талдап, шығара алады.


    МК.Ө) 4-есеп Есепті шығар

    А)Зауыт 14 күн ішінде әр күні бірдей жасай отырып, 560 кір жуу мәшинесін дайындады. Зауыттың өнімділігі қандай? Егер өнімділігі екі есе кемісе, дәл сондай кір жуу мәшинесін қанша күнде жасайды.

    -Есепте не туралы айтылған?

    -Есепте не белгілі?

    -Есепте нені табу керек?

    Шарты:

    t- 14 күн

    А- 560 мәшине

    V- ?

    V:2 - ?

    Шешуі:

    V= A /t

    V=560 мәшине/ 14 күн = 40 мәшине/күн

    V:2= 40 мәшине/күн : 2= 20 мәшине/күн

    t= A/V

    t= 560: 20 = 28 күн

    Жауабы: Зауыттың өнімділігі 20 мәшине/күн. Егер өнімділігі 2-есе кемісе, 28 күнде жасайды.

    Ә)Баспаханада екі автоматты мәшине оқулықтарды орады. Автоматтардың біреуі жүктелген 120 кітапты 20 минут ішінде орады. Екінші автоматқа 210 кітап жүктелді, ол 30 минут ішінде орады. Автоматтардың қайсысы жылдамырақ жұмыс істеді?

    -Есепте не туралы айтылған?

    -Есепте не белгілі?

    -Есепте нені табу керек?

    Шарты:

    - 120 кітап

    - 20 минут

    – 210 кітап

    - 30 минут

    - ? - ?

    Шешуі:

    V= A : t

    =

    =

    = 120 : 2 = 60 кітап

    = 210 : 30 = 70 кітап

    Жауабы: Автоматтардың ішінде екіншісі жылдамырақ жұмыс істеді.

    Дескриптор: есептің шартын құрып, шығарады.


    (МК.Ө) 5-тапсырма Әр баған бойынша бірінші өрнектің жауабын пайдалана отырып есепте

    3*300=900 5*400= 2000 2*600= 1200

    3*301=903 5*401=2005 2*601=1202

    3*299=897 5*399=1995 2*599=1998

    Дескриптор: Әр баған бойынша бірінші өрнектің жауабын пайдалана отырып есептейді.


    (МК.Ө) 6- есеп

    «Мен өскенде фермер боламын»,- деді Әлібек. Оған мына есепті шығаруға көмектес. Егістік жерінің ені 250м, ал ұзындығы одан 150м артық. Егін ауданының бестен бір бөлігіне сұлы, ал қалған бөлігіне жоңышқа егілген. Сұлыға қарағанда жоңышқа қанша квадрат метр артық егілді.

    -Есепте не туралы айтылған?

    -Есепте не белгілі?

    -Есепте нені табу керек?

    ШShape2 арты:

    Ені- 250м

    Ұзындығы-? 150м артық

    СShape3 ұлы-

    Жо

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кольчубеева Зарина Мұратқызы
    04 Желтоқсан 2021
    694
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Көптаңбалы сандарды жазбаша бөлу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Көптаңбалы сандарды жазбаша бөлу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    аввввввввввввввввввлэтиииииииииииииииваэлощкзззззззззззззззз ииивапррлрдаплапщщрншпкөқуеркеродржрождррапрларжд
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК

    «Бекітемін»___________

    Колледж әдіскері: Искакова К.А «Келісемін» ___________

    Сынып жетекшісі: Роза Төлеугазиевна


    Математика пәнінен сабақ жоспары


    Shape1



    Тақырыбы: «Өнімділік»

    Өтетін орыны: «№4 ЖОББМ» КММ

    Сынып: 4 «Ә»

    Мерзімі: 02.12.21ж

    Тобы: 401

    Машықкер: Сырлыбай Аяжан

    Баға: «___» ___________________








    2021 ж



    « Қысқа мерзімді жоспар

         

    Бөлім:

    Мамандықтар әлемі

    Машықкердің аты-жөні:

    Сырлыбай Аяжан

    Күні:

    02.12.21ж

    Сынып: 4 «Ә»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Өнімділік

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/ егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт/ биіктік, ені, ұзындық, көлемі шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/ егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт/ биіктік, ені, ұзындық, көлемі шамаларырының өзара тәуелділігін анықтап, есеп шығара алады.

    Көптеген оқушылар: өнімділікке берілген күрделі есептерді шығара алады.

    Кейбір оқушылар: формула пайдалану арқылы есептер  құрастырады.


          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин

    Оқушылармен амандасу

    Психологиялық ахуал қалыптастыру






    Сабақтың ортасы

    35 мин





































    (МК.Ө) 1- тапсырма Мына балалардың кім болуды армандайтынына қара. Өрнектердің мәнін есептеп, осы мәндерді суреттерден тап. Сонда сен қай баланың кім болғысы келетінін білесің.


    Дескриптор: Өрнектердің мәнін есептейді; қай баланың кім болғысы келетінін тауып,сәйкестендіреді; шамалардың тәуелділігін анықтайды.

    (МК.Ж) 2-тапсырма

    1-топ: кеме жасау

    2-топ: гүл жасау

    3-топ: ұшақ жасау

    • Балалар сендер қанша уақыт жұмыс жасадыңдар?

    • Осы уақытта қанша зат жасадыңдар. Бұл заттардың көлемін не деп атайды? (Жұмыс)

    • Қандай жылдамдықпен жұмыс жасадыңдар. Осы жасалған жұмыстың жылдамдығын не дейді?

    (Өнімділік)

    Сабақ мақсатымен таныстыру

    • Өнімділікке берілген есептерді шығаруды үйренеді.


    Есте сақта!

    Белгілі бір уақыт ішінде жасалған бөлшек саны жұмыс деп аталады.

    Жұмыс жылдамдығын өнімділік дейді. Басқа сөзбен айтқанда, өнімділік- уақыт бірлігі ішінде орындалған жұмыс.


    Мысалы: Шебер 3 сағатта 18 бөлшек жасау керек. Шебер қандай өнімділікпен жұмыс жасады.

    Шарты:

    t -3 сағат

    A - 18 бөлшек

    V- ?

    Шешуі:

    V= A : t

    V= 18бөлш : 3сағ = 6 бөлш./сағ

    Жауабы: Шебер 6 бөлш./сағ өнімділікпен жұмыс жасады.

    (МК.Ө) 3-тапсырма Кестені қара.Сұрақтарға жауап бер



    V өнімділік

    T

    уақыт

    A

    жұмыс

    Шебер

    15 бөлш./сағ

    8 сағ

    ?

    Шебердің шәкірті

    7 бөлш./сағ

    4 сағ

    ?

    Тігіншіі

    ?

    3 күн

    48 көйлек

    Металл жонушы

    ?

    3 күн

    96 бөлш.

    Мәтін теруші

    2 бет/мин

    ?

    36 бет

    Аспаз

    25 кекс/сағ

    ?

    100 кекс

    Жауабы:

    Шебер: A=V* t,

    A=15 бөлш./сағ*8 сағ=120 бөлш

    Шебердің шәкірті: A=V* t,

    A=7 бөлш./сағ*4 сағ= 28 бөлш

    Тігінші: V= A/t,

    V= 48 көйлек/3 күн= 16 көйлек/күн

    Металл жонушы: V= A/t,

    V= 96 бөлш./ 3 күн= 32 бөлш./күн

    Мәтін теруші: t= А/ V,

    t= 36 бет / 2 бет/мин =18 мин

    Аспаз: t= А/ V,

    t= 100 кекс/ 25 кекс/сағ = 4 сағ

    Дескриптор: шамаларды және олардың бірліктерін атай алады;

    шамалар арасындағы тәуелділікті түсіндіре алады; есептерді талдап, шығара алады.


    МК.Ө) 4-есеп Есепті шығар

    А)Зауыт 14 күн ішінде әр күні бірдей жасай отырып, 560 кір жуу мәшинесін дайындады. Зауыттың өнімділігі қандай? Егер өнімділігі екі есе кемісе, дәл сондай кір жуу мәшинесін қанша күнде жасайды.

    -Есепте не туралы айтылған?

    -Есепте не белгілі?

    -Есепте нені табу керек?

    Шарты:

    t- 14 күн

    А- 560 мәшине

    V- ?

    V:2 - ?

    Шешуі:

    V= A /t

    V=560 мәшине/ 14 күн = 40 мәшине/күн

    V:2= 40 мәшине/күн : 2= 20 мәшине/күн

    t= A/V

    t= 560: 20 = 28 күн

    Жауабы: Зауыттың өнімділігі 20 мәшине/күн. Егер өнімділігі 2-есе кемісе, 28 күнде жасайды.

    Ә)Баспаханада екі автоматты мәшине оқулықтарды орады. Автоматтардың біреуі жүктелген 120 кітапты 20 минут ішінде орады. Екінші автоматқа 210 кітап жүктелді, ол 30 минут ішінде орады. Автоматтардың қайсысы жылдамырақ жұмыс істеді?

    -Есепте не туралы айтылған?

    -Есепте не белгілі?

    -Есепте нені табу керек?

    Шарты:

    - 120 кітап

    - 20 минут

    – 210 кітап

    - 30 минут

    - ? - ?

    Шешуі:

    V= A : t

    =

    =

    = 120 : 2 = 60 кітап

    = 210 : 30 = 70 кітап

    Жауабы: Автоматтардың ішінде екіншісі жылдамырақ жұмыс істеді.

    Дескриптор: есептің шартын құрып, шығарады.


    (МК.Ө) 5-тапсырма Әр баған бойынша бірінші өрнектің жауабын пайдалана отырып есепте

    3*300=900 5*400= 2000 2*600= 1200

    3*301=903 5*401=2005 2*601=1202

    3*299=897 5*399=1995 2*599=1998

    Дескриптор: Әр баған бойынша бірінші өрнектің жауабын пайдалана отырып есептейді.


    (МК.Ө) 6- есеп

    «Мен өскенде фермер боламын»,- деді Әлібек. Оған мына есепті шығаруға көмектес. Егістік жерінің ені 250м, ал ұзындығы одан 150м артық. Егін ауданының бестен бір бөлігіне сұлы, ал қалған бөлігіне жоңышқа егілген. Сұлыға қарағанда жоңышқа қанша квадрат метр артық егілді.

    -Есепте не туралы айтылған?

    -Есепте не белгілі?

    -Есепте нені табу керек?

    ШShape2 арты:

    Ені- 250м

    Ұзындығы-? 150м артық

    СShape3 ұлы-

    Жо

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 4 сынып
    04.12.2021
    694
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кольчубеева Зарина Мұратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации