Көптаңбалы сандарды жазбаша бөлу

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Көптаңбалы сандарды жазбаша бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Көптаңбалы сандарды жазбаша бөлу
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Көбейту және бөлу

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

52 сабақ.Көптаңбалы сандарды жазбаша бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.2.11** үштаңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану

Сабақтың мақсаты

Көптаңбалы сандарды жазбаша бөлу алгоритмін үйренеді

Құндылықтар Құндылықтар:

Қараша айы: Әділдік және жауапкершілік

Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну



Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
Білімнің жаратылыстану және гуманитарлық

салаларындағы тәжірибені бақылаудың, жүйелеудің және

түсінудің қарапайым дағдыларының болуы

Апта дәйексөзі: «Жауапкершілік –адамгершілік қасиеттің көрінісі»


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру


Жаңа білім






































































































Бекіту



















Кері байланыс

Сабаққа дайындық


Үй тапсырмасы

9-тапсырма. 51 сабақ.

Жаңа сабақ

ЕБҚ-тапсырма

1-тапсырма

А.241*2000=482000

96300/300=321

560000/80=7000

72000/8000=9

482000+321+7000+9=489330С.Сейфуллин

Ә.320*99=31680

320*1001=320320

320*300=96000

23400*20=468000

31680+320320+96000+468000=916000

А.Байтұрсынов

Б. 45*99=4455

45*1001=45045

45*1000=45000

320*1000=320000

4455+45045+45000+320000=414500

Ш.Құдайбердиев

В.200*240=48000

72000/900=80

540000/60=9000

3700*200=740000

48000+80+9000+740000=797080

М.Жұмабаев

2.Ә-тапсырма

27200/320=85

17920/280=64

22400/640=35

16720/440=38

132500/5300=25

252000/7200=35

3-тапсырма

14880/620=24

986000/5800=170

178600/470=380

285600/3400=84

9407/23=409

9684/12=807

4-тапсырма

570*х-4700=13540

570*х=13540+4700

570*х=18240

Х=18240/570

Х=32


(31*550-х)*120=10200

31*550-х=10200/120

17050-х=85

Х=17050-85

Х=16965

ЕҚБ-тапсырма

5-тапсырма


6-тапсырма

440*440=193600

2768*80=221440

54180/35=1548

37800/60=630

606*660=399960

32*9876=316032


7-тапсырма

a

9045

6936

2325

7344

525

b

15

68

75

34

21

a*b

135675

471648

174375

249696

11025

a/b

603

102

31

216

25



8-тапсырма

(345+543)*23-(12327+21345)*23=18960

(893709-432601-397690)*12+129001=890017



9-тапсырма

Кіртастар:1г,3г,9г,27г,81г.

Таразының оң жағына 81г+9г*2+1=100г

Сол жағына күрішті қойып өлшейміз


10-тапсырма

30660/420=73

25200/560=4

221130/630=351

132300/540=245

430500/3500=123

993300/4300=231

Оқу құралдарын дайындайды

Үй тапсырмасын оқиды


Ауызша есептеп, қазақ зиялыларының аты-жөнін біліп алады











Жазбаша есептейді









Есептеп,дұрыс

тығын тексереді











Теңдеулерді шешеді






Тапсырманы өздері орындайды





Есепті шығарады













Баған түрінде орындайды








Кестені толтырады






Есептеп, мәнін табады




Жауабын айтады




Үй тапсырмасын алады









Кері байланыс жасайды





Жарайсыңдар




Оқулық



Дескриптор:

Ауызша есептеу

ді біледі-1б

Қазақ жазушылары мен ағартушыларын таниды-1б







Дескриптор:

Жазбаша есептеуді біледі-1б







Дескриптор:

Есептеу тәсілдерін меңгерген-1б










Дескриптор:

Теңдеуді шешуді орындай алады-1б










Дескриптор:

Есептің шартын құра алады-1б











Дескриптор:

Жазбаша есептеу жүргізе алады-1б





Дескриптор:

Кестені дұрыс толтырады-1б





Дескриптор:

Өрнектердің мәнін таба алады-1б


Дескриптор:

Есептеуді меңгерген-1б




Жарайсың










«Бас бармақ тәсілі»





Суреттер








Қазақтың жазушылары мен ағартушыларының суреттері












Суреттер












Баған түрінде есептеу тәсілдері плакаты



Суреттер








Плакаттар
















Есепке байланысты суреттер














Тақта

Суреттер









Кесте








Өрнектердің мәнін табу жолдары туралы парақшалар


Кіртас

Таразы

Күріш




Оқулық




Суреттер








Кері байланыс

парағы









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.11.2025
18
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі