Көптаңбалы сандарды жазбаша бөлу ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көптаңбалы сандарды жазбаша бөлу ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикадан кіріктіріілген ашық сабақ.Сабақтастық жоспары юойынша өткізілді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мұғалімнің аты-жөні:

Темиргалиева Н.Ф Амирова Э.К

Пән/Сынып:

Математика, 4-сынып

Күні:

23.11.21

Тарау немесе бөлім атауы:

Мәдени мұра

Сабақтың тақырыбы:

Көптаңбалы сандарды жазбаша бөлу

Оқу мақсаты:




4.1.2.1-екі таңбалы/үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану

Сабақ мақсаты:

Өрнектерді оқу мен жазу кезіндегі көбейту мен бөлу амалдары компоненттерінің атауларын қолдана алады;

Амалдарды қолдану кезінде көбейту мен бөлу алгоритмін құрастырады және қолдана біледі;

Бағалау критерийі:

  • өрнектерді оқу мен жазу кезіндегі көбейту мен бөлу амалдары компоненттерінің атауларын қолданады;

  • амалдарды қолдану кезінде көбейту мен бөлу алгоритмін құрастырады және шығарады;


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5мин

Психологиялық дайындық

  • Көңіл-күйлеріңіз қалай?

  • Керемет (қолдарын бұлғайды)

  • Сабаққа дайындықтарын қалай?

  • Тамаша (қолдарын шапалақтайды)

  • Ендеше сабақты бастайық

  • О-о-о-о (басбармақтарын көрсетеді)


Көзімізбен көреміз

Құлағымызбен естиміз

Жүрегімізбен сеземіз

Басымызға тоқимыз


1.Үй тапсырмасын тексеру «Қолға қалам ал»өз-өзіңді тексер!

Дескриптор

Амалдарды қатесіз орындайды.-1балл

2.Өткенді қайталау «Сәлем-сауқат»стратегиясы

  1. Қозғалыс уақытының формуласын ата.

  2. Ауданды қалай табамыз? Ауданның өлшем бірліктерін ата?

  3. Көлемді қалай табамыз? Көлемнің өлшем бірліктерін ата?

  4. Нөлмен аяқталатын сандарды жазбаша қалай көбейтеміз?

  5. Нөлмен аяқталатын сандарды жазбаша қалай бөлеміз?

  6. Арақашықтың формуласын ата .

  7. Қозғалыс жылдамдығының формуласы ата


Дескриптор

Өткен сабақта алған білімін қолданады-1балл

Оқушылар іс-әрекетті орындайды

Тамаша!











Фри таяқшаларымен бағалау





2балл



«Фри таяқшалары»

Сабақтың ортасы

35мин

Сабақ мақсатымен оқушыларды таныстыру

Көптаңбалы сандарды жазбаша бөлуді орындап үйренеміз және амалдарды орындау кезінде қолданатын боламыз

2 тапсырма. Дәптерге жазады.


Жазылуын және есептеу тәсілдерін түсіндір.


/Ж/3 тапсырма. «Кір жинау» әдісі арқылы жазбаша есептеу.

Жазбашаесепте

27 200 : 320 =85

17 920 : 280 = 68

22 400 : 640 = 35

16 720 : 440 = 38

132 500 : 5 300 = 25

252 000 : 7 200 =35

Есепте.

14 880 : 620 = 24

986 000 : 5 800 = 170

178 600 : 470 = 380

285 600 : 3400 = 84

9 407 : 23 = 409

9 684 : 12 =807


Дескриптор

  • Көптаңбалы сандарды жазбаша бөлу алгоритмін орындайды.-1б

-шешімін табады.-1б


4тапсырма


/ЖЖ//5тапсырма.

Есепті диаграммада берілген мәліметтермен толықтыр және шығар.

Отбасында үш бала бар. Анасының жасы барлық баласының жастарының қосындысынан 5 жас артық.

Әкесінің жасы Арман мен Бауыржанның жасы ның қосын дысынан 3 есе артық. Кімнің жасы үлкен: әкесінің бе әлде анасының ба? Қанша жас үлкен?

Picture 1

Шешуі: (10 + 18+5) + 5 = 38 жас

(5 + 10) * 3= 45 жас

45 – 38 = 7 жас

Жауабы: Әкесі 7 жас үлкен.


Дескриптор

  • Шартын қысқаша құрайды.-1б

  • Анасы мен Әкесінің жасын табады -1б

  • Кімнің жасы қаншаға үлкендігін табады -1б

Сергіту сәті:

  • Біз сыныпта нешеуміз?

  • Тату доспыз жетеуміз.

  • Қанша болса ұлдар

  • Сонша көтеріледі қолдар

  • Қанша болса қыздар-

  • Сонша қозғалады бастар


БЕКІТУ тапсымасы тест арқылы

5 тапсырма

  1. 9 мыңдықтан тікелей кейін келетін сан.(9001)

  2. 2 сағат 30 минут қанша минутқа тең. (150)

  3. Жылдамдықты табудың формуласы (V=S:t)

  4. 4 ондық, 5 бірлікті 9 есе кеміт. (5)

  5. 36 өрікті 9 балаға тең бөліп бердік, неше бала өрік жейді? (4)

Дескриптор

Жауаптарын дұрыс табады -1б

Үйге :№10

Жаңа сабақты түсінеді








Есептер шығарады.












Жаңа тақырыпқа байланысты амалдар орындайды


















































































26


































































Оқулық



Слайд









«Кір жинау»ойынына арналаған суреттер

Сабақтың соңы

5 мин


Кері байланыс

Көзімізбен не көрдік?

Құлағымызбен не естідік?

Басымызға не түйдік?

Жүрегмізбен не сездік?

Оқушыларды тыңдау

Оқушыларды бағалау





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.12.2024
160
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі