Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі 87-сабақ
|
Мектеп |
«№25 жалпы білім беретін мектебі» |
||||
|
Бөлім |
Қоршаған ортаны қорғау |
||||
|
Педагогтіңаты-жөні |
Искакова Ү |
||||
|
Күні: |
17.02.2025ж |
||||
|
Сынып:4 |
Қатысушылар саны:14 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтыңтақырыбы |
№87 Көптік жалғаулызат есімдердің септелуі 13-16 жаттығулар |
||||
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
4.2.3.1 – мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру. 4.4.2.3 – зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу. 4.4.2.2 жіктік жалғауларының қолданысын білу |
||||
|
Сабақтыңмақсаты/критерийі |
Мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырып, жауап береді. Көптік жалғаулы зат есімдердің септелуін біледі. |
||||
|
Құндылыққа баулу |
Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық жасампаздық және жаңашылдықөзәрекеттерініңқоршағанәлемүшінмаңыздылығыменсалдарын түсіну
|
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақ тың басы 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін ширату жаттығуларын жасату. Бізде жақсы баламыз, Өсті ақыл санамыз Апайымызбен ең алғаш, амандасып аламыз. Жарқырасын күніміз, жайнап тұрсын гүліміз, Жақсы ниет тілекпен, Бастайық сабақ бүгін біз. Өткенді қайталау 10-жаттығу. Сызбаны пайдаланып,зат есімді тіркес жаса.
Ағасына көмектесті, ініңе үйретті, үйіне шақырды, досын көрді, терезені ашты, Мәуленге берді. |
Мұғалімнің тапсырмасын орындайды. |
Бағалау: «Менің уақытым»
|
компьютер, модем, теледидар, ұялы телефон суреттері |
|
|
Сабақтың ортасы 10 мин |
ФС 13– тапсырма Топтық жұмыс «Түсініп оқу» әдісі. ОДД:білу,түсіну,қолдану Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық жасампаздық және жаңашылдықөзәрекеттерініңқоршағанәлемүшінмаңыздылығыменсалдарынтүсіну НұсқауМәтінді оқы. Қайырымды балалар. Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойыңдар. 1. Сәулет пен Келбет нені көрді? 2. Олар қандай ерлік жасады? 3. Қарлығаштар балалардың төбесінен екі-үш рет не үшін айналды деп ойлайсың? Неліктен? Неге олай деген сұрақтарды пайдаланып, мәтін мазмұны бойынша сұраулы сөйлем құра. Неліктен қарлығаштар төменге түсіп, қайтадан көтерілді? Балалар қарлығаштарға балапанын ұясына салып берді. Неге олай істеді? Қарамен берілген сөздерді теріп жазып, сөз құрамына талда. Олардың қай септікте тұрғанын айт. Қарлығаштарк.ж, көздерінт.с, балалардыңі.с Қарлығаштар сөзін ауызша септе. ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары) балаға тапсырмаБалалар сөзін септейді |
Мәтінді түсініп оқиды. Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды. Неліктен? Неге олай деген сұрақтарды пайдаланып, мәтін мазмұны бойынша сұраулы сөйлем құрайды. Қарамен берілген сөздерді теріп жазып, сөз құрамына талдайды. Олардың қай септікте тұрғанын айтады. Қарлығаштар сөзін ауызша септейді. |
Бағалау критерийі Мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырып, жауап береді. Дескриптор: Мәтінді түсініп оқиды.1балл Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды.1балл Неліктен? Неге олай деген сұрақтарды пайдаланып, мәтін мазмұны бойынша сұраулы сөйлем құрайды.1балл Қарамен берілген сөздерді теріп жазып, сөз құрамына талдайды. 1балл Олардың қай септікте тұрғанын айтады.1балл Қарлығаштар сөзін ауызша септейді.1балл |
Оқулық, дәптер |
|
|
5мин |
Сергіту сәті |
Балалар бірге орындайды |
Жарайсыңдар |
|
|
|
10 мин |
ҚБ 14-тапсырма Жұптық жұмыс «Көшіріп жаз» әдісі ОДД:білу.түсіну Нұсқау: Мәтінді қатесіз жаз. Құстарды суықтан мамығы мен қауырсыны сақтайды. Қыста азық табу қиын. Сондықтан құстар адамға жақын жүреді. Құстардың табиғатқа пайдасы зор. Көптік жалғаулы зат есімдерді тап. ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары) балаға тапсырма Құс және құстар сөзін септеп жазып, өзара салыстыр. А.с құс, құстар І.с құстың, құстардың Б.с құсқа, құстарға Т.с құсты, құстарды Ж.с құста, құстарда Ш.с құстан, құстардан К.с құспен, құстармен ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен) балаға тапсырма көшіріп жазады |
Мәтінді қатесіз жазады. Көптік жалғаулы зат есімдерді табады. Құс және құстар сөзін септеп жазып, өзара салыстырады. |
Бағалау критерийіКөптік жалғаулы зат есімдердің септелуін біледі. Дескриптор: Мәтінді қатесіз жазады.1балл Көптік жалғаулы зат есімдерді табады.1балл Құс және құстар сөзін септеп жазып, өзара салыстырады.1балл
|
оқулық
|
|
|
10 мин |
ҚБ 15 -тапсырма Саралау тапсырмасы «Мен білемін» әдісі 1 деңгей Көп нүктенің орнына тиісті септік жалғауын қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. Құстар өте пайдалы . Олар тышқандар мен шегірткелерді, кеміргіш жәндіктерді жояды. Әнші құстар қонақтаған бақтың ішіндегі жемістерге құрт түсіп, шірімейді. 2 деңгей Тышқан сөзін септеп жазады 3 деңгей Мәтінді көшіріп жазады |
Көп нүктенің орнына тиісті септік жалғауын қойып, сөйлемдерді көшіріп жазады |
Дескриптор: Көп нүктенің орнына тиісті септік жалғауын қойып, сөйлемдерді көшіріп жазады.1балл |
|
|
|
Сабақ тың соңы 5 мин |
-Рефлексия: «Менің уақытым» әдісі бойынша өтеді.
Оқу тапсырмасы: 10-жаттығу |
Сабаққа кері байланыс жасайды. Жинаған балдары бойынша рефлексия жасайды. Үй тапсырмасын жазып алады
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көптік жалғаулызат есімдердің септелуі
Көптік жалғаулызат есімдердің септелуі
Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі 87-сабақ
|
Мектеп |
«№25 жалпы білім беретін мектебі» |
||||
|
Бөлім |
Қоршаған ортаны қорғау |
||||
|
Педагогтіңаты-жөні |
Искакова Ү |
||||
|
Күні: |
17.02.2025ж |
||||
|
Сынып:4 |
Қатысушылар саны:14 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтыңтақырыбы |
№87 Көптік жалғаулызат есімдердің септелуі 13-16 жаттығулар |
||||
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
4.2.3.1 – мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру. 4.4.2.3 – зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу. 4.4.2.2 жіктік жалғауларының қолданысын білу |
||||
|
Сабақтыңмақсаты/критерийі |
Мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырып, жауап береді. Көптік жалғаулы зат есімдердің септелуін біледі. |
||||
|
Құндылыққа баулу |
Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық жасампаздық және жаңашылдықөзәрекеттерініңқоршағанәлемүшінмаңыздылығыменсалдарын түсіну
|
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақ тың басы 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін ширату жаттығуларын жасату. Бізде жақсы баламыз, Өсті ақыл санамыз Апайымызбен ең алғаш, амандасып аламыз. Жарқырасын күніміз, жайнап тұрсын гүліміз, Жақсы ниет тілекпен, Бастайық сабақ бүгін біз. Өткенді қайталау 10-жаттығу. Сызбаны пайдаланып,зат есімді тіркес жаса.
Ағасына көмектесті, ініңе үйретті, үйіне шақырды, досын көрді, терезені ашты, Мәуленге берді. |
Мұғалімнің тапсырмасын орындайды. |
Бағалау: «Менің уақытым»
|
компьютер, модем, теледидар, ұялы телефон суреттері |
|
|
Сабақтың ортасы 10 мин |
ФС 13– тапсырма Топтық жұмыс «Түсініп оқу» әдісі. ОДД:білу,түсіну,қолдану Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық жасампаздық және жаңашылдықөзәрекеттерініңқоршағанәлемүшінмаңыздылығыменсалдарынтүсіну НұсқауМәтінді оқы. Қайырымды балалар. Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойыңдар. 1. Сәулет пен Келбет нені көрді? 2. Олар қандай ерлік жасады? 3. Қарлығаштар балалардың төбесінен екі-үш рет не үшін айналды деп ойлайсың? Неліктен? Неге олай деген сұрақтарды пайдаланып, мәтін мазмұны бойынша сұраулы сөйлем құра. Неліктен қарлығаштар төменге түсіп, қайтадан көтерілді? Балалар қарлығаштарға балапанын ұясына салып берді. Неге олай істеді? Қарамен берілген сөздерді теріп жазып, сөз құрамына талда. Олардың қай септікте тұрғанын айт. Қарлығаштарк.ж, көздерінт.с, балалардыңі.с Қарлығаштар сөзін ауызша септе. ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары) балаға тапсырмаБалалар сөзін септейді |
Мәтінді түсініп оқиды. Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды. Неліктен? Неге олай деген сұрақтарды пайдаланып, мәтін мазмұны бойынша сұраулы сөйлем құрайды. Қарамен берілген сөздерді теріп жазып, сөз құрамына талдайды. Олардың қай септікте тұрғанын айтады. Қарлығаштар сөзін ауызша септейді. |
Бағалау критерийі Мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырып, жауап береді. Дескриптор: Мәтінді түсініп оқиды.1балл Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды.1балл Неліктен? Неге олай деген сұрақтарды пайдаланып, мәтін мазмұны бойынша сұраулы сөйлем құрайды.1балл Қарамен берілген сөздерді теріп жазып, сөз құрамына талдайды. 1балл Олардың қай септікте тұрғанын айтады.1балл Қарлығаштар сөзін ауызша септейді.1балл |
Оқулық, дәптер |
|
|
5мин |
Сергіту сәті |
Балалар бірге орындайды |
Жарайсыңдар |
|
|
|
10 мин |
ҚБ 14-тапсырма Жұптық жұмыс «Көшіріп жаз» әдісі ОДД:білу.түсіну Нұсқау: Мәтінді қатесіз жаз. Құстарды суықтан мамығы мен қауырсыны сақтайды. Қыста азық табу қиын. Сондықтан құстар адамға жақын жүреді. Құстардың табиғатқа пайдасы зор. Көптік жалғаулы зат есімдерді тап. ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары) балаға тапсырма Құс және құстар сөзін септеп жазып, өзара салыстыр. А.с құс, құстар І.с құстың, құстардың Б.с құсқа, құстарға Т.с құсты, құстарды Ж.с құста, құстарда Ш.с құстан, құстардан К.с құспен, құстармен ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен) балаға тапсырма көшіріп жазады |
Мәтінді қатесіз жазады. Көптік жалғаулы зат есімдерді табады. Құс және құстар сөзін септеп жазып, өзара салыстырады. |
Бағалау критерийіКөптік жалғаулы зат есімдердің септелуін біледі. Дескриптор: Мәтінді қатесіз жазады.1балл Көптік жалғаулы зат есімдерді табады.1балл Құс және құстар сөзін септеп жазып, өзара салыстырады.1балл
|
оқулық
|
|
|
10 мин |
ҚБ 15 -тапсырма Саралау тапсырмасы «Мен білемін» әдісі 1 деңгей Көп нүктенің орнына тиісті септік жалғауын қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. Құстар өте пайдалы . Олар тышқандар мен шегірткелерді, кеміргіш жәндіктерді жояды. Әнші құстар қонақтаған бақтың ішіндегі жемістерге құрт түсіп, шірімейді. 2 деңгей Тышқан сөзін септеп жазады 3 деңгей Мәтінді көшіріп жазады |
Көп нүктенің орнына тиісті септік жалғауын қойып, сөйлемдерді көшіріп жазады |
Дескриптор: Көп нүктенің орнына тиісті септік жалғауын қойып, сөйлемдерді көшіріп жазады.1балл |
|
|
|
Сабақ тың соңы 5 мин |
-Рефлексия: «Менің уақытым» әдісі бойынша өтеді.
Оқу тапсырмасы: 10-жаттығу |
Сабаққа кері байланыс жасайды. Жинаған балдары бойынша рефлексия жасайды. Үй тапсырмасын жазып алады
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















