Көптік жалғаулызат есімдердің септелуі

Тақырып бойынша 24 материал табылды

Көптік жалғаулызат есімдердің септелуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. Құндылық жасампаздық және жаңашылдық өз әрекеттерінің қоршаған әлем үшін маңыздылығы мен салдарын түсіну
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар    

Қазақ тілі 87-сабақ


Мектеп

«№25 жалпы білім беретін мектебі»

Бөлім

Қоршаған ортаны қорғау

Педагогтіңаты-жөні

Искакова Ү

Күні:

17.02.2025ж

Сынып:4

Қатысушылар саны:14

Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы

87 Көптік жалғаулызат есімдердің септелуі 13-16 жаттығулар

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

4.2.3.1 – мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру.

4.4.2.3 – зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу.

4.4.2.2 жіктік жалғауларының қолданысын білу

Сабақтыңмақсаты/критерийі

Мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырып, жауап береді.

Көптік жалғаулы зат есімдердің септелуін біледі.

Құндылыққа баулу

Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық жасампаздық және жаңашылдықөзәрекеттерініңқоршағанәлемүшінмаңыздылығыменсалдарын түсіну


Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін ширату жаттығуларын жасату.

Бізде жақсы баламыз,

Өсті ақыл санамыз

Апайымызбен ең алғаш, амандасып аламыз.

Жарқырасын күніміз, жайнап тұрсын гүліміз,

Жақсы ниет тілекпен,

Бастайық сабақ бүгін біз.

Өткенді қайталау

10-жаттығу. Сызбаны пайдаланып,зат есімді тіркес жаса.

Ағасына көмектесті, ініңе үйретті, үйіне шақырды, досын көрді, терезені ашты, Мәуленге берді.

Мұғалімнің тапсырмасын орындайды.







Бағалау: «Менің уақытым»


компьютер, модем, теледидар, ұялы телефон суреттері

Сабақтың ортасы

10 мин



ФС 13– тапсырма Топтық жұмыс

«Түсініп оқу» әдісі.

ОДД:білу,түсіну,қолдану

Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық жасампаздық және жаңашылдықөзәрекеттерініңқоршағанәлемүшінмаңыздылығыменсалдарынтүсіну

НұсқауМәтінді оқы.

Қайырымды балалар.

Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойыңдар.

1. Сәулет пен Келбет нені көрді?

2. Олар қандай ерлік жасады?

3. Қарлығаштар балалардың төбесінен екі-үш рет не үшін айналды деп ойлайсың?

Неліктен? Неге олай деген сұрақтарды пайдаланып, мәтін мазмұны бойынша сұраулы сөйлем құра.

Неліктен қарлығаштар төменге түсіп, қайтадан көтерілді?

Балалар қарлығаштарға балапанын ұясына салып берді. Неге олай істеді?

Қарамен берілген сөздерді теріп жазып, сөз құрамына талда. Олардың қай септікте тұрғанын айт.

Қарлығаштарк.ж, көздерінт.с, балалардыңі.с

Қарлығаштар сөзін ауызша септе.

ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары) балаға тапсырмаБалалар сөзін септейді

Мәтінді түсініп оқиды.

Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды.

Неліктен? Неге олай деген сұрақтарды пайдаланып, мәтін мазмұны бойынша сұраулы сөйлем құрайды.

Қарамен берілген сөздерді теріп жазып, сөз құрамына талдайды.

Олардың қай септікте тұрғанын айтады.

Қарлығаштар сөзін ауызша септейді.


Бағалау критерийі

Мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырып, жауап береді.

Дескриптор:

Мәтінді түсініп оқиды.1балл

Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды.1балл

Неліктен? Неге олай деген сұрақтарды пайдаланып, мәтін мазмұны бойынша сұраулы сөйлем құрайды.1балл

Қарамен берілген сөздерді теріп жазып, сөз құрамына талдайды. 1балл

Олардың қай септікте тұрғанын айтады.1балл

Қарлығаштар сөзін ауызша септейді.1балл


Оқулық, дәптер




5мин

Сергіту сәті


Балалар бірге орындайды

Жарайсыңдар


10 мин









ҚБ 14-тапсырма Жұптық жұмыс

«Көшіріп жаз» әдісі

ОДД:білу.түсіну

Нұсқау:

Мәтінді қатесіз жаз.

Құстарды суықтан мамығы мен қауырсыны сақтайды. Қыста азық табу қиын. Сондықтан құстар адамға жақын жүреді. Құстардың табиғатқа пайдасы зор.

Көптік жалғаулы зат есімдерді тап.

ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары) балаға тапсырма

Құс және құстар сөзін септеп жазып, өзара салыстыр.

А.с құс, құстар

І.с құстың, құстардың

Б.с құсқа, құстарға

Т.с құсты, құстарды

Ж.с құста, құстарда

Ш.с құстан, құстардан

К.с құспен, құстармен

ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен) балаға тапсырма көшіріп жазады


Мәтінді қатесіз жазады.

Көптік жалғаулы зат есімдерді табады.

Құс және құстар сөзін септеп жазып, өзара салыстырады.


Бағалау критерийіКөптік жалғаулы зат есімдердің септелуін біледі.

Дескриптор:

Мәтінді қатесіз жазады.1балл

Көптік жалғаулы зат есімдерді табады.1балл

Құс және құстар сөзін септеп жазып, өзара салыстырады.1балл



оқулық







10 мин

ҚБ 15 -тапсырма Саралау тапсырмасы

«Мен білемін» әдісі

1 деңгей

Көп нүктенің орнына тиісті септік жалғауын қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.

Құстар өте пайдалы . Олар тышқандар мен шегірткелерді, кеміргіш жәндіктерді жояды. Әнші құстар қонақтаған бақтың ішіндегі жемістерге құрт түсіп, шірімейді.

2 деңгей Тышқан сөзін септеп жазады

3 деңгей Мәтінді көшіріп жазады

Көп нүктенің орнына тиісті септік жалғауын қойып, сөйлемдерді көшіріп жазады

Дескриптор:

Көп нүктенің орнына тиісті септік жалғауын қойып, сөйлемдерді көшіріп жазады.1балл


Сабақ

тың соңы

5 мин


-Рефлексия: «Менің уақытым» әдісі бойынша өтеді.


Оқу тапсырмасы: 10-жаттығу

Сабаққа кері байланыс жасайды.

Жинаған балдары бойынша рефлексия жасайды.

Үй тапсырмасын жазып алады





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.03.2025
217
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі