Материалдар / Көріністер (сахна)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көріністер (сахна)

Материал туралы қысқаша түсінік
Көріністер (сахна)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2024
230
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Бөлім

«Ойын құру»

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 3

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Көріністер (сахна)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс

істеу;

Сабақтың мақсаты:

Жобаға көріністі қалай қосуға болатынын біледі.

Ойын жобасын қолдануда көріністерді қолданудың тиімді жақтарын біледі.

Программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеуді үйренеді.

Ашық сабақ

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.


  1. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылармен сәлемдесу;

Қош келдіңіздер !

  • Сынып оқушыларын түгендеу;

«Конфеттер арқылы топқа бөліну» әдісі 2 түрлі конфеттерді таңдау арқылы 2 топқа бірігеді

1 топ – Көріністер

2 топ – Кейіпкерлер




Мұғаліммен сәлемдеседі.

«Конфеттер арқылы топқа бөліну» әдісі 2 түрлі конфеттерді таңдау арқылы 2 топқа бірігеді

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды

бағалау.


Қима қағаздар, презентация


Ой қозғау

Жұптық жұмыс


  1. мин


II Ойлан тап әдісі

LearningApps бағдарламасы арқылы жылдам әрі көңілді түрде тапсырманы ретімен қою арқылы өткен сабақты қаншалықты түсінгендіктерін анықтау.


Оқушылар барлығы қатысады.Сұрақтарға жауап береді.

Мақсаты: Оқушыларды тапсырма орындату арқылы бәсекелестікке қабілетті болуға, жылдамдыққа, шапшаң ойлауға баулу.

Тиімділігі: Тапсырманы ретімен орындау арқылы өткен тақырыпты еске алып, қайталау жұмыстарын жүргізеді.

«Смайликтер әдісі» арқылы белсенділік танытқан оқушылар бағланады.


«Тамаша», «Жарайсың», «Талпын» смайликтері.

Интербелсенді тақта, смайликтер,қағаз қималар

LearningApps бағдарламасы

https://learningapps.org/watch?v=pu3ea4npt23


Сабақтың ортасы


  1. мин.


III Жаңа тақырып

Тақырып ашу Кроссенс әдісі.

Сабақтың тақырыбы: Көріністер

Scratch-тегі көрініс спрайт сияқты толыққанды объект болып саналады. Көрініс – Scratch ортасында ойын, анимация т.б. жоба кейіп керлерінің артқы жағында орналасатын кескін, түс.

Көріністің спрайтпен салыстыр ғанда кейбір ерекшеліктері бар. Егер спрайтта бірнеше түрлі костюм болса, көріністе бірнеше түрлі фон болады. Көрініске де скрипт жазуға болады. Алайда спрайттағы команданың, мысалы, Қозғалыс бөліміндегі командалық блоктардың барлығы көріністе қолданылмайды. Дәл сол сияқты Келбет блогындағы кейбір командаларды да қолдана алмаймыз. Scratch-те жаңа жобаны құрған кезде бастапқыда ақ беттен тұратын бір ғана фон болады жасыл бағыттама). Мысалы, жаңа Экран фонын қосу үшін, Көрініс тақтасын пайдаланамыз. 2-суреттегі қызыл бағыттамамен көрсетілген батырманы басамыз. Фондар сақталған бумадан қажетті фонды таңдап, қоямыз. Бастапқы ақ фонды өшіру үшін:

1) фонды тінтуірдің сол жақ батырмасымен шертеміз;

2) контекстік мәзірден Жою командасын таңдаймыз (3-сурет, сары бағыттама).

Оқушылар Кроссенс әдісі арқылы суреттермен қағаз қималарды құрастырып тақырыпты ашады.


Мұғалімді тыңдайды



Кері байланыс жасап отырады.

Оқушылардың берген жауаптарына сәйкес, мұғалім оқушыларды мақтау сөздер арқылы бағалап отырады.


Презентация, оқулық, таратпа материалдар

Scratch программалау ортасы


Жеке жұмыс

  1. мин

IV 1 тапсырма Практикалық жұмыс.

«Жыл мезгілі» ойынының жобасын құрастыру

38 – бет оқулық



Тапсырманы орындайды


«Смайликтер әдісі» арқылы белсенділік танытқан оқушылар бағланады.

«Тамаша», «Жарайсың», «Талпын» смайликтері.

Интербелсенді тақта, смайлик.

Scratch программалау ортасы


Сергіту сәті

  1. минут

V Көзге арналған жаттығу

Shape1



Оқушылар көзге арналған жаттығуды жасайды.

Мақсаты: Оқушылардың көру қабілетіне зиян келтірмеу. Көздің шаршауын басу әсіресе, компьютерде көп жұмыс істеу барысында  жиі кезесетін жағдай. Көзге арналған жаттығу миопияның алдын алып, шаршаңқылық сезімін жояды, көздің бұлшық еттерін қалыпқа келтіреді.

Тиімділігі: Оқушылардың көру қабілеті зиян келтірмеу. Көздің шаршауын басу.

Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Презентация, смайликтер,


Соңы

Топтық жұмыс

  1. минут

VI Сәйкес жұптас әдісі.

LearningApps бағдарламасы арқылы жылдам әрі көңілді түрде тапсырманы сәйкестендіреді бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгендіктерін анықтау.

Оқушынылардың сабақтан алған мәліметтерін қорытындылауға үйретеді.

Мақсаты: Оқушыларға жағымды көңіл күй сыйлау, қызығушылықтарын арттыру.

Нәтижесі: Оқушылар өзінің сабаққа қатысу белсенділігін анықтап, қорытынды шығара алады.

Сабаққа ат салысып қатысқандары үшін мадақтау сөздер айтылады.

Интербелсенді тақта, смайликтер, қағаз қималар

LearningApps бағдарламасы.

https://learningapps.org/watch?v=ph7kqbbda23

Соңы

  1. минут

VII Сабақты бекіту

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс:


Shape2

Өзін-өзі бағалау.

«СМС» әдісі арқылы кері байланыс алу.

- Сабақта не ұнады

-Маған сабақ ұнамады

-Сабақта өзгерткіш келеді.

Оқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлерін үлестірме қағаздарына жазып тақтадағы суретке жабыстырады.

Оқушылар өзін-өзі бағалайды.

Сабаққа ат салысып қатысқандары үшін мадақтау сөздер айтылады.

Үлестірме қағаздар, оқулық және презентация.

Үй тапсырмасы

39 беттегі «Ойлан» тапсырмасын орындау.



Оқулық













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!