Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
5
мин.
|
-
Ұйымдастыру кезеңі
Қош келдіңіздер
!
«Конфеттер арқылы топқа бөліну»
әдісі 2
түрлі конфеттерді таңдау арқылы 2 топқа
бірігеді
1 топ – Көріністер
2 топ – Кейіпкерлер
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі.
«Конфеттер арқылы топқа
бөліну» әдісі 2 түрлі конфеттерді
таңдау арқылы 2 топқа бірігеді
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
бағалау.
|
Қима қағаздар,
презентация
|
|
Ой
қозғау
Жұптық
жұмыс
-
мин
|
II
Ойлан тап
әдісі
LearningApps бағдарламасы арқылы жылдам әрі
көңілді түрде тапсырманы ретімен қою арқылы өткен сабақты
қаншалықты түсінгендіктерін
анықтау.
|
Оқушылар барлығы
қатысады.Сұрақтарға жауап береді.
Мақсаты: Оқушыларды тапсырма орындату
арқылы бәсекелестікке қабілетті болуға, жылдамдыққа, шапшаң ойлауға
баулу.
Тиімділігі: Тапсырманы ретімен орындау
арқылы өткен тақырыпты еске алып, қайталау жұмыстарын
жүргізеді.
|
«Смайликтер
әдісі» арқылы белсенділік танытқан
оқушылар бағланады.
«Тамаша», «Жарайсың»,
«Талпын» смайликтері.
|
Интербелсенді тақта,
смайликтер,қағаз қималар
LearningApps
бағдарламасы
https://learningapps.org/watch?v=pu3ea4npt23
|
|
Сабақтың
ортасы
-
мин.
|
III Жаңа
тақырып
Тақырып ашу Кроссенс
әдісі.
Сабақтың
тақырыбы: Көріністер
Scratch-тегі көрініс спрайт
сияқты толыққанды объект болып саналады. Көрініс – Scratch
ортасында ойын, анимация т.б. жоба кейіп керлерінің артқы жағында
орналасатын кескін, түс.
Көріністің спрайтпен салыстыр
ғанда кейбір ерекшеліктері бар. Егер спрайтта бірнеше түрлі костюм
болса, көріністе бірнеше түрлі фон болады. Көрініске де скрипт
жазуға болады. Алайда спрайттағы команданың, мысалы,
Қозғалыс бөліміндегі командалық блоктардың барлығы көріністе
қолданылмайды. Дәл сол сияқты Келбет блогындағы
кейбір командаларды да қолдана алмаймыз. Scratch-те жаңа жобаны
құрған кезде бастапқыда ақ беттен тұратын бір ғана фон болады жасыл
бағыттама). Мысалы, жаңа Экран фонын қосу үшін, Көрініс тақтасын
пайдаланамыз. 2-суреттегі қызыл бағыттамамен көрсетілген батырманы
басамыз. Фондар сақталған бумадан қажетті фонды таңдап, қоямыз.
Бастапқы ақ фонды өшіру үшін:
1)
фонды тінтуірдің сол жақ батырмасымен шертеміз;
2) контекстік мәзірден Жою командасын
таңдаймыз (3-сурет, сары бағыттама).
|
Оқушылар Кроссенс әдісі арқылы
суреттермен қағаз қималарды құрастырып тақырыпты
ашады.
Мұғалімді
тыңдайды
Кері байланыс жасап
отырады.
|
Оқушылардың берген жауаптарына
сәйкес, мұғалім оқушыларды мақтау сөздер арқылы бағалап
отырады.
|
Презентация, оқулық, таратпа
материалдар
Scratch
программалау
ортасы
|
|
Жеке
жұмыс
-
мин
|
IV
1
тапсырма Практикалық
жұмыс.
«Жыл мезгілі» ойынының жобасын
құрастыру
38 – бет
оқулық
|
Тапсырманы
орындайды
|
«Смайликтер
әдісі» арқылы белсенділік танытқан
оқушылар бағланады.
«Тамаша», «Жарайсың»,
«Талпын» смайликтері.
|
Интербелсенді тақта,
смайлик.
Scratch программалау
ортасы
|
|
Сергіту
сәті
-
минут
|
V
Көзге арналған
жаттығу
|
Оқушылар көзге арналған
жаттығуды жасайды.
Мақсаты: Оқушылардың көру қабілетіне
зиян келтірмеу. Көздің шаршауын басу әсіресе, компьютерде көп жұмыс
істеу барысында жиі кезесетін жағдай. Көзге арналған жаттығу
миопияның алдын алып, шаршаңқылық сезімін жояды, көздің бұлшық
еттерін қалыпқа келтіреді.
Тиімділігі: Оқушылардың көру қабілеті зиян
келтірмеу. Көздің шаршауын басу.
|
Мұғалім белсенділік танытқан
оқушыларды «Мадақтау
сөз» әдісі арқылы
бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте
жақсы! Талпын!»
|
Презентация,
смайликтер,
|
|