Көріп қабылдауын дамыту

Тақырып бойынша 27 материал табылды

Көріп қабылдауын дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Толық емес суреті бар, жеткіліксіз белгілері бар суреттерді тану;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Танымдық әрекеттерін түзету

Бөлім:

Сенсорлық процестер мен кеңістіктік

бағдарлау ды дамыту

Педагогтың тегі, аты, әкесінің (болған жағдайда)


Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Көріп қабылдауын дамыту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.3.2толық емес суреті бар, жеткіліксіз белгілері

бар суреттерді тану;

Сабақтың мақсаты

Оқушының қиялын дамытады.

Апта құндылығы

Жасампаздық – бәрімізге өнеге

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті


Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І. Психологиялық ахуал

Ынтымақтастық ортасын құру;

«Топтық сәлемдесу» жаттығуы.

Мақсаты: қарым-қатынас дағдыларын, топтық өзара әрекеттесу әдістерін дамыту, күйзелісті төмендету.

Нұсқау: Қыс, көктем, жаз, күз белгілеріне қарай 4 топқа бөлінейік. Әр топтың міндеті – мимика мен ишарат арқылы басқа топтарға сәлемдесу түрлерін ойлап, құрастыру.


Оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Сабаққа назар аударады.

Жыл мезгіл суреттері. Музыка

5 мин

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

«Құндылықтар спектрі»

Оқушыға өткен сабақтағы тақырып бойынша сұрақтар қояды.

ЕББҚ оқушы сұрақтарға жауап береді

Слайд

Сабақтың ортасы


5 мин











5 мин














20 мин

ІІІ. Жаңа сабақ

Сергіту жаттығуы

Күн ұйықтайды.
Күн оянады.
Жел соқты.
Жаңбыр жауды.
Бұлт шатырлады.
Күн ашылды.
Жел басылды.

1-тапсырма. Жануарлардың ормандағы іздері қалай деп ойлайсың?



2-тапсырма.Алақанмен мына көрсетілген суреттерді ұқсастырып сал.

3-тапсырма. Жануарлардың бөліктерін желіммен үлгіге қарап, жабыстыр.

4-тапсырма. Екі қолмен жұмыс жасаймыз.



Оқушы жаттығулады қайталайды.







Жануарлардың іздерін сәйкестендіреді.

















Алақанмен суреттер салады.















Ауызша қолдау


Жарайсың!








Дескриптор:

- тапсырмадағы суреттерді сәйкестендіре алады.














Дескриптор:

-2,3,4 тапсырмаларды орындай алады.




















Дескриптор:

-ұсақ қол моторикасы дамиды.









Слайд




































.

5 мин

ҮІ. Бекіту

«Үш түсіндірме» әдісі.

Не себепті ... екендігін түсіндіріңіз.

Сіз неге ... ойлайсыз.

Сіз неге ... деп есептейсіз


Сұрақтарға жауап береді.


Сабақтың соңы

2 мин

ҮІІ: Рефлексиялық


Сабақты түсінгені бойынша смайлктің бірін таңдайды.


Оқушының сабақты меңгеру көңіл-күйі анықталады.


3 мин



Үйге тапсырма

ҮІІІ. Оқушыларды бағалау

Оқушылар тапсырманы орындауына орай, жетондар беріледі. Берілген жетондарды санап, бағалайды.


Екі қолмен жұмыс жасап үйрен.

Әр тапсырмада алған жетондарын санайды

Жетондары саналады.






Күнделік











Пәні:Танымдық әрекеттерін түзету.

Өткізілген күні:____________________

Оқушының аты-жөні:_____________________

Тақырыбы: Көріп қабылдауын дамыту

1-тапсырма. Жануарлардың ормандағы іздері қалай деп ойлайсың?

2-тапсырма.Алақанмен мына көрсетілген суреттерді ұқсастырып сал.

















3-тапсырма. Жануарлардың бөліктерін желіммен үлгіге қарап, жабыстыр.




















4-тапсырма. Екі қолмен жұмыс жасаймыз.





















Қырқып алады

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.02.2025
175
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі