Материалдар / Көркем әдебиет Тақырыбы: Үш қыз
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көркем әдебиет Тақырыбы: Үш қыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Ана ұғымы туралы түсініктерін кеңейту. Ертегінің мазмұнымен, кейіпкерлермен таныстыру. Ертегіні қоғамдық өмір оқиғаларымен байланыстырып мазмұндау. Әдеби жанрдың бір түрі – ертегі туралы түсініктерін кеңейту. Міндеттері: Ертегі мазмұнын эмоциялық-бейнелі қабылдауға, баяндауға баулу. Ертегіні баяндауда сюжеттік бірізділікті сақтау, әңгімелеу барысында бейнелеуіш сөздерді қолдануға үйрету. Ертегі мазмұнында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2022
1467
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы: Коммуникация


Бөлімі: Көркем әдебиет


Тақырыбы: Үш қыз


Мақсаты: Ана ұғымы туралы түсініктерін кеңейту. Ертегінің мазмұнымен, кейіпкерлермен таныстыру. Ертегіні қоғамдық өмір оқиғаларымен байланыстырып мазмұндау. Әдеби жанрдың бір түрі – ертегі туралы түсініктерін кеңейту. Міндеттері: Ертегі мазмұнын эмоциялық-бейнелі қабылдауға, баяндауға баулу.


Ертегіні баяндауда сюжеттік бірізділікті сақтау, әңгімелеу барысында бейнелеуіш сөздерді қолдануға үйрету. Ертегі мазмұнында қоршаған орта, табиғат туралы түсініктерін және сүйіспеншілік сезімдерін дамыту. Балаларды ананы сыйлауға, құрметтеуге, адамгершілікке тәрбиелеу.


Күтілетін нәтижелер:


Жасайды: ертегінің тақырыбын біледі, мазмұнын сақтай отырып айтып бере алады;


34

Түсінеді: ертегінің мазмұнын түсінеді, кейіпкерлерді ажыратады;


Қолданады: ертегінің мазмұнын бейнелеуіш сөздер арқылы оқиға желісін сақтап, шығармашылықпен айтады, жұмбақтың шешуін айта алады.


Көрнекіліктер: ана және қыздардың иллюстрациялық суреттері, анасының ауырып жатқан суреті, жұмыс дәптері, түрлі түсті қарындаштар, слайд. Сөздік жұмыс: аяулы жан, қайырымдылық.


Полилингвальді компонент: ана мать – mother; қыздар девочки girls;


ауыру – болеть – hurt; балара – пчела – bee.


ҰОҚ барысы


  1. Ұйымдастыру кезеңі


Шаттық шеңбері

Біздің топта балалар


Тату-тәтті ойнайды.


Дос көңілі әрқашан


Тек жақсылық ойлайды.


  1. Негізгі кезең

Педагог әңгіме құрастырады.


  • Ана – ең аяулы жан. Анамызды сыйлап, айтқанын орындап, ренжітпей жүруіміз керек. Анамыз ауырып қалса, дәрі-дәрмек беріп, күтіп, қарауымыз керек.


«Үш қыз» ертегісімен танысамыз. Әдеби жанрдың бір түрі – ертегі екенін түсіндіру.


Сөздік жұмыс:


Аяулы жан өмірдегі ең жақын, ең қымбат деген мағынада. Қайырымдылық қиын кезде көмек көрсету.


Полилингвальді компонент: ана мать – mother; қыздар девочки girls;


ауыру – болеть – hurt; балара – пчела – bee.


Сұрақ-жауап:

  • Анасы тиінді жұмсап, қыздарын не үшін шақырды?

  • Тиін үлкен қызды неге айналдырды? Не үшін?

  • Тиін ортаншы қызды неге айналдырды? Не үшін?

  • Тиін кіші қызды неге айналдырды? Не үшін?

  • Қай қыздың әрекеті ұнады?


Сергіту сәті:

Орнымыздан тұрайық,


Қарлығаш боп ұшайық.

Бір отырып, бір тұрып,

Жақсы сергіп қалайық.


  • Ертегіні қайталап есімізге түсірейік.


Көмекші сұрақтар қоя отырып, ертегіні 3-4 балаға оқиға желісін сақтап қайталату.


Дәптермен жұмыс:

  • Суретке қарап, тақырып ойлап тап.

  • Суретте анасы, қыздары немен айналысып жатыр деп ойлайсың?

  • Суретке қарап, кейіпкерлердің көңіл күйін сипатта.

  • Ертегі кейіпкерлерінің іс-әрекетіндегі оқиғаларды салыстырыңдар.


35

Мақалдың мағынасын түсініп ал:

«Ана алдында – құрмет,


Ата алдында – қызмет».


3. Қорытынды бөлім. Рефлексия

Педагог қорытынды жасайды. Балаларды мадақтайды.


  • Сабақта сендерге не ұнады?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!