Материалдар / Көркем әдебиет ҰОҚ «Кел,балалар оқылық!»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көркем әдебиет ҰОҚ «Кел,балалар оқылық!»

Материал туралы қысқаша түсінік
Технологиялық карта «Кел,балалар оқылық!» Көркем әдебиет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
3804
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Жұлдыз» естияр тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы


Білім беру саласы: Коммуникация

Бөлімдері: Көркем әдебиет

Тақырыбы: «Кел,балалар оқылық!»

Мақсаты:

Білімділік:Өлеңді жатқа айтуға үйрету

Дамытушылық :Қазақтан шыққан тұңғыш педагог Ы.Алтынсарин өмірі мен оның шығармашылығы жайлы білімдерін қалыптастыру

Тәрбиелік:Сүйіспеншілікке тәрбиелеу

Керекті құралдар:хрестоматия,Ы.Алтынсариннің портреті,суреттер,жұмыс дәптері.

Іс-әрекет

кезеңдері

Тәрбиешінің

іс-әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

Шаттық шеңбері

Достарды біз қолдаймыз,

Қиын шақта қорғаймыз.

Біздің топта ұл-қыздар

Татту-тәтті ойнаймыз.




Өлең шумақтарына қосылып қимыл-қозғалысын жасайды.

Ұйымдастыру-

іздестіру

Кіріспе бөлім

-Балалар,бүгінгі оқу-іс әрекетімізде қазақтың тұңғыш педагогы Ыбырай Алтынсариннің “Кел,балалар,оқылық!”өлеңімен танысамыз.

-Суреттен кімді көріп тұрсыңдар?

Өлең шумақтарын алдымен балаларға мәнерлеп оқып беру,мазмұнын ашу.

Кел,балалар,оқылық!

Оқығанды көңілге

Ықыласпен тоқылық.

Оқысаңыз,балалар,

Шамнан шырақ жағылар

Тілегенің алдыңнан

Іздемей-ақ табылар.

Кел,балалар,оқылық.

Оқығанды көңілге

Ықыласпен тоқылық.

Сұрақ-жауап арқылы өлеңнің мазмұнын сұрап білу.

-Өлеңде не жайында айтылған?

-Өлеңде балаларды неге шақырады?

Сергіту сәті

Күндей болып күлеміз,

Гүлдей болып өсеміз.

Құстай болып ұшамыз,

Көбелектей қонамыз.





Тәрбешінің көмегімен жауап береді.





Балалар өлең жолдарын мұқият

тыңдайды.


Тәрбиешімен бірге қайталап жаттайды.



Балалардың,түсін

ігі ,ойлары.


Оқу-білім алуға шақырады.


Қимыл жасайды.



Рефлексивті-түзетушілік

Дәптермен жұмыс

1.Өлеңді жаттау.

2.Өнер-білім туралы мақал-мәтелдер айту:

*Оқу-инемен құдық қазғаңдай.

*Оқусыз білім жоқ.

*Оқу-білім бұлағы,білім-өмір шырағы.


Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын жаттап,мақал-мәтелдерді қайталайды.




Күтілетін нәтиже:

Нені біледі:Өлеңді мәнерлеп жатқа айта біледі

Қандай түсініктерді игерді:Ақынның шығармашылығы жайлы білімдерін қалыптастырады.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:Сұрақ-жауап арқылы білімге деген қызығушылығын арттыруды.
























«Жұлдыз» естияр тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы


Білім беру саласы: «Коммуникация»

Бөлімдері: Көркем әдебиет

Тақырыбы:|”Ойыншықтарым”

Мақсаты:

Білімділік:Өлең мәтінін түсініп,жатқа айта білуге үйрету

Дамытушылық :Ойыншықтардың түрлерін ажырата білуге баулу Тәрбиелік:Ой-өрісін дамытып,ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу. Керекті құралдар:хрестоматия,ойыншықтар,жұмыс дәптері.

Іс-әрекет

кезеңдері

Тәрбиешінің

іс-әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

Жылулық шеңбері

Кел,балалар,күлейік,

Күлкіменен түлейік.

Күлкі көңіл ашады,

Күліп өмір сүрейік!


Қимыл арқылы жасайды.






Кіріспе әңгіме

Оқу іс-әрекеті жұмбақ жасырудан басталады.

*Шіркіннің өзіне обал-ақ,

Жүреді аяқта домалап.

*Аяғы бар,жүрмейді,

Аузы бар,күлмейді.

Айнымайды бөпемнен,

Тек сөйлеуді білмейді.

-Балалар,доп,қуыршақты біз бір сөзбен не дейміз?

-Біздің бөлмемізде қандай ойыншықтар бар?

-Ендеше ақын Нұрсылтан Әлімқұловтың”Ойыншықтар”өлеңімен танысып,жаттаймыз.

Өлеңді мәнерлеп оқу.

Ойыншықтар

Біздерде бар қуыршақ,

Бұзау,қозы,құлыншақ.

Ойыншықтар тыңдайды

Ақыл айтсақ,бұйырсақ,

Қуыршақтар ұйықтайды,

Айтқаныңнан шықпайды.

Бұзау,қозы құлыншақ

Ұйықта”десең,ұқпайды.

Тыңдамайды ұрысса,

Осылары дұрыс па?

Тентектігін қоймаса,

Тұрғызармын бұрышқа.

(Н.Әлімқұлов)

Сергіту сәті

Биік болып өсеміз,

Жапырақтай жайқалып.

Шетімізден шеберміз,

Біз тынығып аламыз,

Әсем сурет саламыз.

Сұрақ-жауап

-Балалар,өлең сендерге ұнады ма?

-Өлеңде не туралы айтылған

-Ойыншықтармен қалай ойнау керек?

-Ойыншықтар неден жасалады?

Өлеңді жаттау.

Дәптермен жұмыс:

1.Суретке қарап әңгімеле.

2.Ойыншықтарды түріне қарап берілген белгілер арқылы қорша.


Жұмбақтың шешуін табады.


Доп




Қуыршақ


Ойыншықтар









Өлең жолдарын мұқият,зейін қойып тыңдайды.Мағынасын түсінеді.











Жаттығу жасайды



Ұнады Ойыншықтар

Ұқыпты

Әртүрлі заттардан

Дәптермен жұмысты аяқтау,берілген тапсырманы орындайды.

Рефлексивті-түзетушілік

Қорытыңдылау.

Сюжетті-желілі ойын:

Ойыншықтар әлеміне саяхат”жасау.

Мақтау,мадақтау,жұлдызшалар беру.

Балалар қызықтап ойнайды.




Күтілетін нәтиже:

Нені біледі:өлеңнің мазмұнын түсініп,жатқа айта біледі

Қандай түсініктерді игерді:ойыншықтар туралы тақпақ,жұмбақ,суретке қарап әңгіме құрауды

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: ойыншықтардың түрлерін ажыратуды




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!