Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
көркем енбек 6
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
"Тексерілді"
Директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары________________
Сабақ : № 1Бөлім :Визуалды өнер |
Мектеп : И. Журба атындағы жалпы орта мектеп |
||||||
Күні: 24.09.2018 ж |
Мұғалім : Калмурзаев Мейіржан |
||||||
Сынып 6 |
|
|
|||||
|
|||||||
Сабақ тақырыбы |
Портреттегі түс. Орындалу техникасы |
||||||
Оқу мақсаты: Ортамерзімді жоспардан: |
6.1.1.1-Өзінің және басқа оқушының тәжірибесіне сүйене отырып, қоршаған орта нысандарының визуалды сипаттамаларын (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) түсіну және білімін көрсету 6.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану |
||||||
Сабақ мақсаты |
|
||||||
Бағалау критерилері |
|
||||||
Құндылықтарды білу. |
|
||||||
Пән арасындағы байланыс. |
зерттеу барысында теориялық білімдерін тарих пәнімен және өнермен байланыстыру. |
||||||
АКТ –ны пайдалану дағдылары. |
Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту. Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу . |
||||||
Алдын алу білімі |
Оқушылар білімдерін әр кезеңде,әр бағытта орындай білетін дағдыларын қолдана білу. 2-Д жұмыстарында тәжиірбелерін көрсетіп қолдана алады.Мысалы: Маркер,фломастер,постер қағаздарыакварель бояуы, акрил, гуащь,майлы бояу,немесе аралас заттармен.қағаз, желім,журнал,каталогтармен,қайшы,3-А форматы.т.з |
||||||
Тіл мақсаты. |
Оқушылар орындай алады: • Критерийлер бұрынғы орындалған жұмыстарына пікір айтады. Көркем жұмыстардың мағынасы мен орындау үдерісін түсіндіреді. Өзінің және өзгенің жұмыстарын жетілдіру, бейімделу үшін қажетті тәсілдерді және идеяларды ұсынады. |
||||||
Пәндік сөздік қор /Пәндік лексика және терминология |
Портрет, автопортрет, жанр, бейнелеу өнер бағыттары. форма, сызық, сым. интерпретировать; біріктіру, құрастыру, жасау, білдіру. приемы, идеи, визуальные элементы; тәсілдер, идеялар, визуалды элементтер. құрдастарының бағасы, мықты тараптар, жетілдіру. Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері …….бейнелеу барысында ……. қолда-нылды. Бұл шығарма ...... көмегімен орындал-ды. Автопортрет идеясы жақсы көрсетіл-ген, себебі….. Менім ойымша қолданылған материал ….. әсерлі, себебі… Мықты тараптар ….. болып табылады. Жұмысты… көмегімен жетілдіруі мүмкін |
||||||
|
|
Дереккөздер |
|||||
1-тапсырма 10-минут 2-тапсырма 25-минут |
Оқушылар жаттаған білімдерін қолдана отырып, қағаз бетіне досының портреті немесе өздерінің автопортретін орналастырады. Мұғалім оқушылармен бірге тақтада сызып көрсетуі тиіс. Оқушылар беттің түстерін боямас бұрын қысқаша бейнероликтер көруге болады. https://www.youtube.com/watch?v=bbSjrKxDPTI Талдауды төмендегі сұрақтар арқылы жүргізеді. * Бейнероликте суретші қандай түстерді қолданады? * Неліктен олар әр түрлі болып көрінеді? * Жарық көлеңкенің түстерін қалай тапты? * Бет әлпетіне қатысты өзара ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау және талдау, мысалы, шаштың түсін, көздің түсін, беттің пішіні мен сызғыштың көмегімен пропорцияны өлшеген кезде. Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің портреттерін бояуға кіріседі. Практикалық жұмыс тек мұғалімнің көмегімен жүргізілуі тиіс. Түспен бет пішінді, эмоцияны, шаштың, көздің түстерін және жарық, көлеңкенің түстерін дұрыс табулары тиіс.
|
Интернет ресурстар: http://say-hi.me/obuchenie/osnovy-risovaniya-portreta-proporcii-i-rakursy.html http://www.artrecept.com/risunok/chelovek/kak-risovat-lico Тәжірбиелік жұмысқа ар-налған ресурстар: Акварель, гуашь, қылқалам,су құтысы, па-литра. |
|||||
Сабақты бағалау 5-мин Кері байланыс |
Оқушылар өздерінің жасаған жұмыстарынан кішігірім көрме ұйымдастыруларына болады. Оқушылар ой бөліседі. бір-біріне сұрақтар қою арқылы талқыланады. Оқушылар бір –бірінің жетістіктерін бағалайды. Практикалық тапсырма нәтижелерін талқылау: - Қандай қиындықтар кездесті. Ұсынысыңыз бар ма? Кері байланыс Екі ұсыныс бір тілек. Үйге тапсыма беру. Өнер материалдарын әкелу. Кері байланыс: Не білдім нені түсіндім? Түсініксіз не болды.? не жетілдіруіміз кажет? Қандай қиыншылықтар болды Не оңай болды? Болашақ сабақтарда не көргілері келеді.? |
|
|||||
|
|||||||
Қосымша ақпарат |
Сабақтың соңында оқушылар: Үйренгендері туралы ойланады Келесі сабақтың мақсаттарын белгілейді Өздерінің және өзгелердің жұмыстарын бағалайды. |
. |
|||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
|
|||||
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз |
|
|||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзегеасырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап |
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе? Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар? |
|||||
|
|
|
|||||
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
"Тексерілді"
Директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары________________
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Визуалдық өнер |
Мектеп: И. Журба атындағы жалпы орта мектеп |
||||||||||||
Күн: 1.10.2018 ж |
Мұғалім: Калмурзаев Мейіржан |
||||||||||||
сынып: 6 |
Сабаққа қатысқандар саны: |
қатыспағандар саны: |
|||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Заманауи портрет. Фотоөнер. Фотокамерамен тәжірбие |
||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілген оқыту мақсаттары (оқу жоспарына сілтеме) |
Қоршаған әлемді білу және түсіну. 6.2.1.1 - Қоршаған ортадағы визуалды элементтерді анықтау, таңдау, қолдану және мәнерлі құралдар арқылы өз идеясы мен сезімін көрсету. Мәдениет пен дәстүрді білу және түсіну. 6.3.2.1 – Өз жұмысындағы мен өзге шығармалардағы( суретшілердің,қолөнершілердің ,дизайнерлердің) қоршаған ортаның тақырыбы мен идеясын салыстырып,пәндік терминдерді қолдану.
|
||||||||||||
Сабақ мақсаты |
|
||||||||||||
Тіл мақсаты |
Оқытудың тілдік мақсаты: Жаңа материалдарды көрсету кезінде терминологияны қолдану. Сұрақтарыңызды қойып,мысалдармен жауап беру. Өзіңіздің және басқа адамдардың жұмысын түсіну үшін: жеке визуалды элементтерді пайдаланып, табысты композиция құру үшін не қажет екенін ату. • шығармашылық жұмыс жасау әдістеріне түсініктеме беру; • көркем нысандар арасындағы айырмашылықтарды және ұқсастығын салыстыру және түсіндіру (фотосурет және кескіндеме).
Диалог/жазу үшін пайдалы сөз тіркестері. Түсіндіріңіз, сіз фотографияның жанрларын қандай принциппен ажыратасыз? Неге сіз ойлайсыз ...? Суретшілер экспозициялық құралдарды, көркем суреттерде қалай пайдаланады? |
||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Балалардың топтарда, жұптарда жұмыс істеу қабілетін көтеру. Студенттерді өздерінің және басқа да шығармаларына қатысты пікірін тыңдауға және басқа адамдардың пікірлеріне дұрыс жауап беруге үйрету. Өнер туындылары арқылы сұлулықты қабылдауды дамыту. Студенттердің тәуелсіздігін, табандылығын, қиялын, қызығушылығын дамыту.
|
||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Теориялық білімді өнер пәні, физика пәнінен қолдану. |
||||||||||||
АКТ дағдыларын қолдану |
Ақпаратты іздестіру, іріктеу, салыстыру және фактілер мен құбылыстар арасындағы байланыс орнату бойынша студенттердің өзіндік жұмыс дағдыларын дамыту.
|
||||||||||||
Алдын ала білімі |
Сабақ «Портрет» тақырыбында алған білімдері мен дағдыларына негізделген. Студенттер адамның пішіні туралы білімін камерамен суретке түсіру және эксперимент жүргізу әдістеріне қолдану мүмкіндігіне ие болады. |
||||||||||||
Сабақты өту барысы |
|||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сыныптағы жоспарланған іс-шаралар |
Сілтемелер |
|||||||||||
Сабақтың басы |
сұрақтарға жауап беріңіз
Кесте толтыру қолда бар білімді анықтау үшін қажет және сабақтың мақсаттарын анықтауға көмектеседі.
|
|
|||||||||||
1- сабақ
|
Сабақ мақсаты 1. Суреттерде шығармашылық идеяларды жеткізу үшін қолданылатын мәнерлі құралдарды анықтаңыз.
(Ж)(Ж) Кәсіби фотосуреттер Оқушыларды әр түрлі пішінде кәсіби көркемдік ерекшелігі бар шығармаларды қарастыру/композициясына, көркемдік заңдылықтарына/ мәнерлі құралдарына идеясына назар аудару. -Фотосуретті портрет ретінде қарастыруға болады ма? Неліктен? -Суретшілер мен портреттер арасындағы айырмашылық қандай? -Фотосуреттер қандай жарықта орындалған? -Суретке түсіру кезінде қандай композициялық ережелерді сақтау керек? - фотосуреттің орындалу техникасына байланысты материалды жіктей білу.
Сабақ мақсаты 2:Әртүрлі бұрыштардан портретке жарықтық түсіру арқылы жұмыс атқару.
Талқылауға арналған сұрақтар
1-композиция дегеніміз не? 2-композицияның қанда түрлері,жұмыс атқаруға көмектеседі? 3- Фотосуреттің сапасына бұрыштарды таңдау қалай әсер етеді? 4- Қай бұрышты таңдайсыз? 5- Қай жағынан? Жоғарыдан? Қашықтықта? Жақындық? Бұрышта?
(Ж)(Т) Камерамен тәжірибеге кіріспес бұрын, мұғалім оқушыларды көрнекі құралмен және жасанды жарық шамдарымен жұмыс істеуге ұсынады. (Ж)(Т)Тәжірибе жасау: Жұппен бірге түрлі бұрыштан,әртүлі көріністе түсірілген кемінде 5-портрет фотосуреттерін жасайды. |
Фотоальбом https://natalie-berta.livejournal.com/ photo/album/311/ ?page=2 Фотосуреттер, фотокамералар, ұялы телефондар және басқа да суреттер түсіру.
Фотография тарихы,қалай барлығы басталды. ru/articles/photo-history/beginning. php |
|||||||||||
Сабақ соңы
|
Жұмысты аяқтағаннан кейін, студенттерге эксперименттің нәтижелерімен бөлісуге және алдын ала әзірленген дескрипторларға сәйкес «Сэндвич» техникасындағы жұмысты бағалауға кеңес беріңіз. - Не білдім,неге үйрендім? - Не түсінбей қалдым? - Нені дұрыстау қажет
|
|
|||||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бұл бөлімді оқушылар-дың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданы-латын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз |
техникалық және денсаулық
қауіпсіздікті сақтау. |
|||||||||||
Оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып, оқушылардың күтілетін нәтижесі, оқушылардың жеке қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын таңдау кезінде міндеттерді іріктеу кезінде саралануы мүмкін . (Гарднердің Көптілді интеллект теориясы). Уақытты ұтымды пайдалануды ескере отырып, дифференциация сабақтың кез келген кезеңінде қолданылуы мүмкін.
|
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Қолданылатын физминутки және белсенді қызмет. Осы сабақта Қауіпсіздік ережелерінен қолданылатын элементтер |
|||||||||||
Сабаққа арналған Рефлексия
|
Сабақты көрсету үшін осы бөлімді пайдаланыңыз. Сол бағандағы сабақ туралы ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз
|
||||||||||||
|
|||||||||||||
Сабақтың қандай екі қыры жақсы өтті (оқыту мен оқуды ойлау керек)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не көмектесе алады (оқыту мен оқуды ойлау керек)? 1: 2: Сабақ туралы сабақта не жеке оқушылардың жетістіктерімен / қиындықтарымен нені көрсеттім, кейінгі сабақтарда не іздеймін?
|