Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің мектебім
Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп
Мұғалім: Елеуханова Ж
Күні: 8.12.2017жҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:Сынып: 2 «Ә»
Сабақтақырыбы:
Қорап жасап, оны әшекейлейміз.Оқу мақсаттары
2.2.3.1 Әртүрлі тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: дайын материалдарға керекті өлшемді өлшейді, қарындашпен белгілейді.Көптеген оқушылар: қораптың формасын келтіріп жинақтайды.Кейбір оқушылар: қораптарды бір-біріне біріктіреді. Өзгелерге көмектеседі. Алған білімдерін өмірде қолданады.Бағалау критерийлеріӘр түрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды қолдану үшін түрлі құралдарды қолдану арқылы эксперимент жүргізеді.ТілдікмақсаттарДизайн – дизайн -designҚұндылықтардыдарытуШығармашылық құндылықтарын дамытуПәнаралықбайланыстарДене шынықтыру, АКТАлдыңғы меңгерілген білімҚағаз түрлеріСабақтың барысыСабақтыңжоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет
РесурстарСабақтың басыІ Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындықМақсаты:Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, зейіндерін сабаққа аудару.Шаттық шеңбері Біздің көңіл күйіміз қандай? Жадыраған жаздай ма? Қысылған қыстай ма? Көл -көсір күздей ме? Шуақты көктемдей ме?Ендеше, бізге келген қонақтармен амандасып алайық.Үлкенге де сіз,Кішіге де сіз.Сәлем бердік сіздерге,Құрметпенен біз.
«Сақина салмақ» ойыныШарты: күзетші бала сақинаны таппаса сұрақтарға жауап береді. Тапса сыйлық алады.Қағаз неден жасалады?Қағаздар неше түрге бөлінеді? (11 түрге бөлінеді)Қағаздың қандай түрлерін білесіңдер?Баспалық қағазды көрсет.Түсқағазды көрсет.Газеттік қағазды көрсет.Жазбалық қағазды көрсет.Сызба және сурет қағазды көрсет.Сіңіргіш қағазды көрсет.Орамдық қағазды көрсет.Қатырма қағаз дегеніміз не? (Қатырма қағаз –қағаздың қалың әрі тығыз түрі)Дизайн өнері дегеніміз не? (Айналамыздағы әртүрлі заттардың пішіні мен түсінің әдемілігі мен беріктігін дизайн өнері дейміз)Дизайнер дегеніміз кім? (Заттарды әдемі, берік әрі ыңғайлы етіп жасайды. Ол суретшіні дизайнер деп атайды).Жарайсыңдар, балалар! Бүгін біз өзімізді дизайнер ретінде бір әдемі қорап жасап үйренейік. Сендер маған қабілеттерің мен ұқыптылықтарыңды көрсетіңдер. Ол үшін топқа бөлініп отыра қалайық.Топқа бөлу. (бұлт, қар, ағаш)
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Мақсатына сүйене отырып, критерийлерді анықтау.
Слайд
Сақина
Топқа бөлуге арналған суреттерСабақтың ортасы
Қызығушылықты ояту. «Қорап жасау» видео жазба көрсету.Балалар, бізге қорап жасау үшін қандай заттар қажет болады?Бізде ол заттардың бәрі бар ма?Ендеше, біз уақытымызды үнемдеу үшін жұппен жұмыс жасаймыз. Біреуіміз сыртқы қорабын, екіншіміз ішкі қорабын жасаймыз. Ол үшін қатырма қағаз пайдаланамыз.Жұптық жұмысЖасау үлгісі:1-ші бала жасайды.Алдымен 12*24 см жұқалау қатырма қағазды дайындаймыз.Қораптың төрт қабырғасын сызғышпен өлшеп сызамыз.(3, 6, 6, 6, 3 см өлшеп тігінен сызамыз.3, 6, 3см өлшеп көлденеңінен сызамыз.Ортаңғы шеткі бөлікті кесіп аламыз.Үшкір бізбен қырларын түсіреміз де, сол арқылы бүктеп қорап қалпына келтіреміз.Екі жақты жабысқақ таспа арқылы бұрыштарын жапсырамыз.2-ші бала жасайды.17,4*17,4см шаршы қатырма қағаз дайындайды.3см, 5,8см бөліп тігінен де , көлденеңде сызады.Қарама қарсы екі жағын сызық бойымен кеседі.Үшкір бізбен сызықтың үстінен жүргізіп, бүгеді.Екі жақты жабысқақ таспа арқылы бұрыштарын жапсырамыз.Екі қорапты біріктіріп жапсырамыз.Әсемдейміз.
Бағалау: сағат тілімен бір- бірін бағалайды, қоңырауды тиісті түске бояу.
Сергіту сәті«Дұрыс, бұрыс» ойыны
Мектепке кешігіп келуге болады.Үзілісте алысып ойнаймыз.Сабаққа белсене қатысамыз.Партаға сурет салуға болады.Оқулықты күтіп ұстау керек.
Видео жазба
Қатырма қағаз, желім, қарындаш, сызғыш, біз, скотч, әсемдеуге арналған заттар
Қоңырау суреті
Сабақтың соңы
Рефлексия. Не үйреніп,не білдік?Сабақта не қызық болды?Қандай қиындықтар кездесті?Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?Кері байланысЕгер саған сабақ ұнаса мектептің сыртқы ауласын безендіру. Топқа бөлінген суреттерді тақтада ілулі тұрған мектеп суретінің айналасына жапсырады.слайдДифференциация Қабілеті жоғары оқушыларға топтық жұмыс түрлерін беруКері байланыс суретті толықтыру арқылы жасау:
Денсаулық сақтауҚауіпсіздік техникасының сақталуы