Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4.1А Бөлімі: Тамақтану мәдениеті |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||
|
Сабақ тақырыбы Сабақ түрі |
Дұрыс және тиімді тамақтану мәзірі. Өткен тақырыпты жүйелеу |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.4.2 Дұрыс және тиімді тамақтанудың мәзірін құрастыру 5.3.1.1 |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||||
|
Жетістік критерийлері |
|
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: • академиялық тілдік дағдыларын қолдана отырып, өзінің шығармашылық жұмыстарын орындалу үдерісінің сатылы кезеңдерін түсіндіре (сөйлеу дағдылары) отырып сипаттайды; • өзінің іс-әрекетіне және дайын жұмыстарды орындау бойынша нәтижелеріне талдау жасап, таныстыра алады; Пәнге тән лексика мен терминология: Қасиетттері, пішін, түр, үдеріс, коктейль, құрамы, тепе-теңдік, ас мәзірі, карвинг, тамақтану рационы, жабдықтар/құралдар/құрылғылар; Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Мен… үшін таңдадым. Себебі,… • Мен оны…. материалдарынан орындаймын; • Мен ….. пайдалы қасиеттерін білемін. • Мен …. материалдар мен құрал-жабдықтарды қолдандым. • Бұл тағамның ерекшелігі…. • Мен … өзгертер едім не жақсартар едім. |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Өзіне және өзгелерге құрмет Оқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі. Пікірлесу барысында сөйлесу этикасын сақтайды. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік ұлт дені сау ұлттың қалыптасуы үшін дұрыс тамақтанудың маңыздылығын түсіну, дұрыс тамақтану мәзірін жасау Еңбек және шығармашылық Жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады. Өмір бойы білім алу берілген тапсырманы өз бетінше орындайды, өткен сабақтағы білімін қолданады. Оқушылар ферменттердің болашақта ғылымда қолданылатын салаларын ұсынады, өз білімдерін үздіксіз дамытады. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
химия- тағам өнімдерінің құрамы, ерекшеліктері, қасиеттерін талқылау |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ақпараттарды өңдеу. Қажетті ресурстарды іздеу. |
||||||
|
Бастапқы білім
|
Бастауыш сыныпта өткен тағам өнімдерінің түрлері, пайдасы мен зияны туралы біледі |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 1-7 мин |
(С) Амандасу. Оқушылардың қал-жағдайларын сұрау. Тақтадағы сұрақты қарау және талдау.(презентация 1 слайд) Сабақты сұрақ-жауап арқылы бастау: Сіздің дұрыс тамақтану ережеңіз қандай? Қандай азық –түлік пайдалы? Қандай азық-түлік зиянды? Қуырылған тағамдардан, газдалған сусындар мен жылдам дайындалатын тағам өнімдерін пайдаланғаннан қандай аурулар туындауы мүмкін? |
презентация
|
|||||
|
Сабақтың ортасы 8-35 |
Жеке жұмыс. Оқушы өткен күнде жеген тағамын, бір тәулік бойы жеген тағамдарын дұрыс тамақтану тиімділігін А 4 форматта көрсетеді. Оқушы тәулік бойы жеген тағамдарының тиімділігін білу барысында және тағамдардың пайдалы, зияндылығын анықтауда, уақытылы тамақтануға назар аударуды білу мақсатында өз жұмыстарын бір -бірімен ауыстырады. Бір-бірін тексереді. Өз ұсыныстарын жасайды. (С) Зиянды тағам өнімдері бойынша видео көреді (3 мин) (С) Сыныппен көрген видео талқыланады: Оқушылармен келесі сұрақ -жауаптарды талдау: қандай тағамдар пайдалы?, қандай тағамдар зиянды болып табылады?, Зиянды тағамдардан қандай аурулар туындауы мүмкін? таңғы, түскі, кешкі асқа қандай ас мәзірі ұсынылады? Таңғы, түскі, кешкі ас мәзіріне қандай талаптар қойылады? (С) Оқушылар тақтада немесе өздерінің қағаздарында тағамдарды пайдалы және зиянды деп 2 топқа жіктейді. (К) Оқушылар ас мәзірі ұғымымен танысады. Мұғалім презентация бойынша түсіндіреді. (ҚБ) Оқушылар төменде берілген ақпараттар бойынша топтарға бөлінеді: Нәруызды тағамадар А дәруменіне бай тағамдар С дәруменіне бай тағамдар Құрамында кальцийі бар тағамдар Құрамында темірі бар тағамдар Оқушылар шағын топтарда зерттеу жұмыстарын орындайды. Жұмыстарын бағалау үшін өздері бағалау критерийларын жасайды. Критерий мысалы: - ас мәзірін әртүрлі тағамдарды қолданып жасау Тағам құрамында болатын барлық компоненттерді атау Таныстырылымда (презентация) суреттер, сызбалар және өте аз түсіндірме ақпараттың болуы Әрбір топ мүшесінің қатысуы Регламент сақтау (уақыт көрсету) (Т) Оқушыларға барлық ресурстар ұсынылады: презентация, ссылкалар немесе тағам калориясы бойынша кестелер.
Жоғары деңгейдегі оқушылар төменде берілген арнаулы формула бойынша тәуліктік тағам қажеттілігін есептеуі мүмкін.
Әйелдер үшін : Негізгі зат алмасу(НЗА) = 9,99 * салмақ(кг) + 6.25 * бойы (см) - 4,92 * жасы – 161 Бір тәуліктегі калорияның жалпы жұмсалуын анықтау үшін негзі зат алмасу нәтижесін төмендегі коэффициентке көбейту керек:
(ҚБ) Оқушылар топтағы зерттеу жұмыстарын талдайды, әрбір тағамның рөлін қоса айтады. |
http://medobaza.ru/pravilnyj_racion_zdorovogo_pitaniya_cheloveka/ - дұрыс тамақтанудың рационы. http://bezdietu.ru/vitaminu.php
http://www.liveinternet.ru/users/antaliy/post332759225/
-азық - түліктегі дәрумендер .
-зиянды тағамдар.
http://bezdietu.ru/vitaminu.php
http://www.liveinternet.ru/users/antaliy/post332759225/
-тағам құрамындағы дәрумендер
Компьютер немесе ұялы дайын кестелер Ватмандар Маркерлар
|
|||||
|
Сабақтың соңы 36-42 43-45 |
Қалыптастырушы бағалау: Оқушылар бір—бірінің жұмыстарын өздері құрған критерийлар бойынша бағалайды. Бір-бірін аралап, станициялардағы ақпаратпен танысады. Әр топтан бір оқушыдан таныстырылымдарын қорғайды.
Рефлексия Оқушылар Жеке сұрақтарға жаап жазады немесе ауызша айтады: Сабақта мен нені өте жақсы түсіндім? Нені түсіну маған қиындық туғызды? Сабақтың оқыту мақсатына жету үшін не істеуім керек? немесе
Үй жұмысы: Ас мәзірі ұғымына анықтама беру. Дұрыс тағамдану бойынша ас мәзірінің бірнеше түрін дайындау.
|
|
|||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||
|
Аса қабілетті оқушылар: калория есептеу кестсн құрады Қабілеті төмен оқушыларға мұғалімнің көмегі қажет, талдау және жазба жұмыстарын орындатуға болады |
Формативті бағалау Постер немесе презентация қорғау |
Жеке, жұпта және топта жұмыс жүргізіледі Қауіпсіздік ережесі сақталады |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көркем еңбек 5 сынып Тамақатану мәдениеті КЖ Тамақтану мәзірі
Көркем еңбек 5 сынып Тамақатану мәдениеті КЖ Тамақтану мәзірі
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4.1А Бөлімі: Тамақтану мәдениеті |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||
|
Сабақ тақырыбы Сабақ түрі |
Дұрыс және тиімді тамақтану мәзірі. Өткен тақырыпты жүйелеу |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.4.2 Дұрыс және тиімді тамақтанудың мәзірін құрастыру 5.3.1.1 |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||||
|
Жетістік критерийлері |
|
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: • академиялық тілдік дағдыларын қолдана отырып, өзінің шығармашылық жұмыстарын орындалу үдерісінің сатылы кезеңдерін түсіндіре (сөйлеу дағдылары) отырып сипаттайды; • өзінің іс-әрекетіне және дайын жұмыстарды орындау бойынша нәтижелеріне талдау жасап, таныстыра алады; Пәнге тән лексика мен терминология: Қасиетттері, пішін, түр, үдеріс, коктейль, құрамы, тепе-теңдік, ас мәзірі, карвинг, тамақтану рационы, жабдықтар/құралдар/құрылғылар; Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Мен… үшін таңдадым. Себебі,… • Мен оны…. материалдарынан орындаймын; • Мен ….. пайдалы қасиеттерін білемін. • Мен …. материалдар мен құрал-жабдықтарды қолдандым. • Бұл тағамның ерекшелігі…. • Мен … өзгертер едім не жақсартар едім. |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Өзіне және өзгелерге құрмет Оқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі. Пікірлесу барысында сөйлесу этикасын сақтайды. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік ұлт дені сау ұлттың қалыптасуы үшін дұрыс тамақтанудың маңыздылығын түсіну, дұрыс тамақтану мәзірін жасау Еңбек және шығармашылық Жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады. Өмір бойы білім алу берілген тапсырманы өз бетінше орындайды, өткен сабақтағы білімін қолданады. Оқушылар ферменттердің болашақта ғылымда қолданылатын салаларын ұсынады, өз білімдерін үздіксіз дамытады. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
химия- тағам өнімдерінің құрамы, ерекшеліктері, қасиеттерін талқылау |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ақпараттарды өңдеу. Қажетті ресурстарды іздеу. |
||||||
|
Бастапқы білім
|
Бастауыш сыныпта өткен тағам өнімдерінің түрлері, пайдасы мен зияны туралы біледі |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 1-7 мин |
(С) Амандасу. Оқушылардың қал-жағдайларын сұрау. Тақтадағы сұрақты қарау және талдау.(презентация 1 слайд) Сабақты сұрақ-жауап арқылы бастау: Сіздің дұрыс тамақтану ережеңіз қандай? Қандай азық –түлік пайдалы? Қандай азық-түлік зиянды? Қуырылған тағамдардан, газдалған сусындар мен жылдам дайындалатын тағам өнімдерін пайдаланғаннан қандай аурулар туындауы мүмкін? |
презентация
|
|||||
|
Сабақтың ортасы 8-35 |
Жеке жұмыс. Оқушы өткен күнде жеген тағамын, бір тәулік бойы жеген тағамдарын дұрыс тамақтану тиімділігін А 4 форматта көрсетеді. Оқушы тәулік бойы жеген тағамдарының тиімділігін білу барысында және тағамдардың пайдалы, зияндылығын анықтауда, уақытылы тамақтануға назар аударуды білу мақсатында өз жұмыстарын бір -бірімен ауыстырады. Бір-бірін тексереді. Өз ұсыныстарын жасайды. (С) Зиянды тағам өнімдері бойынша видео көреді (3 мин) (С) Сыныппен көрген видео талқыланады: Оқушылармен келесі сұрақ -жауаптарды талдау: қандай тағамдар пайдалы?, қандай тағамдар зиянды болып табылады?, Зиянды тағамдардан қандай аурулар туындауы мүмкін? таңғы, түскі, кешкі асқа қандай ас мәзірі ұсынылады? Таңғы, түскі, кешкі ас мәзіріне қандай талаптар қойылады? (С) Оқушылар тақтада немесе өздерінің қағаздарында тағамдарды пайдалы және зиянды деп 2 топқа жіктейді. (К) Оқушылар ас мәзірі ұғымымен танысады. Мұғалім презентация бойынша түсіндіреді. (ҚБ) Оқушылар төменде берілген ақпараттар бойынша топтарға бөлінеді: Нәруызды тағамадар А дәруменіне бай тағамдар С дәруменіне бай тағамдар Құрамында кальцийі бар тағамдар Құрамында темірі бар тағамдар Оқушылар шағын топтарда зерттеу жұмыстарын орындайды. Жұмыстарын бағалау үшін өздері бағалау критерийларын жасайды. Критерий мысалы: - ас мәзірін әртүрлі тағамдарды қолданып жасау Тағам құрамында болатын барлық компоненттерді атау Таныстырылымда (презентация) суреттер, сызбалар және өте аз түсіндірме ақпараттың болуы Әрбір топ мүшесінің қатысуы Регламент сақтау (уақыт көрсету) (Т) Оқушыларға барлық ресурстар ұсынылады: презентация, ссылкалар немесе тағам калориясы бойынша кестелер.
Жоғары деңгейдегі оқушылар төменде берілген арнаулы формула бойынша тәуліктік тағам қажеттілігін есептеуі мүмкін.
Әйелдер үшін : Негізгі зат алмасу(НЗА) = 9,99 * салмақ(кг) + 6.25 * бойы (см) - 4,92 * жасы – 161 Бір тәуліктегі калорияның жалпы жұмсалуын анықтау үшін негзі зат алмасу нәтижесін төмендегі коэффициентке көбейту керек:
(ҚБ) Оқушылар топтағы зерттеу жұмыстарын талдайды, әрбір тағамның рөлін қоса айтады. |
http://medobaza.ru/pravilnyj_racion_zdorovogo_pitaniya_cheloveka/ - дұрыс тамақтанудың рационы. http://bezdietu.ru/vitaminu.php
http://www.liveinternet.ru/users/antaliy/post332759225/
-азық - түліктегі дәрумендер .
-зиянды тағамдар.
http://bezdietu.ru/vitaminu.php
http://www.liveinternet.ru/users/antaliy/post332759225/
-тағам құрамындағы дәрумендер
Компьютер немесе ұялы дайын кестелер Ватмандар Маркерлар
|
|||||
|
Сабақтың соңы 36-42 43-45 |
Қалыптастырушы бағалау: Оқушылар бір—бірінің жұмыстарын өздері құрған критерийлар бойынша бағалайды. Бір-бірін аралап, станициялардағы ақпаратпен танысады. Әр топтан бір оқушыдан таныстырылымдарын қорғайды.
Рефлексия Оқушылар Жеке сұрақтарға жаап жазады немесе ауызша айтады: Сабақта мен нені өте жақсы түсіндім? Нені түсіну маған қиындық туғызды? Сабақтың оқыту мақсатына жету үшін не істеуім керек? немесе
Үй жұмысы: Ас мәзірі ұғымына анықтама беру. Дұрыс тағамдану бойынша ас мәзірінің бірнеше түрін дайындау.
|
|
|||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||
|
Аса қабілетті оқушылар: калория есептеу кестсн құрады Қабілеті төмен оқушыларға мұғалімнің көмегі қажет, талдау және жазба жұмыстарын орындатуға болады |
Формативті бағалау Постер немесе презентация қорғау |
Жеке, жұпта және топта жұмыс жүргізіледі Қауіпсіздік ережесі сақталады |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз


















