Материалдар / көркем еңбек 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

көркем еңбек 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
5796
17 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 Бөлім: Визуалды өнерМектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыКейіпкерлер дайындау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.1.1 - Өздерінің идеялары мен сезімдерін жеткізу үшін қоршаған әлемнің көрнекі элементтерін және көркем өнер құралдарын анықтау, таңдау және пайдалану.
Сабақ мақсаттары
  • Көлеңкелі театрға арналған кейіпкерлердің көлемді бейнесін жасауды жалғастыру;
  • Жетістік критерийлері
  • Кейіпкерлерді жасаудың кезеңдерін қарастырды;
  • Сценарийге сәйкес кейіпкерлерді дайындауды аяқтайды.
  • Тілдік мақсаттар

    Материалды ұсыну барысында сабақта қозғалған жаңа терминологияларды қолдану. Сұрақтарды қою және мысалдарды келтіре отырып, оларға аргументті жауап беру. Пән лексикасы, терминология және диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері:
  • сахна, декорация
  • Кейіпкерлердің образын сипаттау барысында олардың мінезіне, мимикасына және .... ерекшеліктерге мән беру керек.
  • Кейіпкерлердің бейнесін жасарда материалдарды біріктірудің бірнеше тәсілдерін қарастыру қажет. Олар....
  • Декорация сценарийдің мазмұнына сай жасалуы тиіс. Себебі....
  • Декорация жасаған кезде масштабты ескеру қажет. Өйткені...
  • Құндылықтарды дарыту Қуыршақ театр өнерінде қозғалатын адамгершілік қасиеттердің маңыздылығын қарастыру.
    Пәнаралық байланыстарӘдебиет.
    АКТ қолдану дағдылары Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды
    Бастапқы білім

    Анимация, мультфильм түсініктерімен таныс.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Сабақтың басы

    Сабақтың тақырыптары мен мақсаттарына шолу жасау.Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттары және сабақ мақсаттарымен таныстырыңыз. Сабақ соңында күтілетін нәтижеге назар аудару қажет.

    Сабақтың ортасы Бейнематериал тамашалап, сұрақтарға жауап беріңіз.
  • Көлеңкелі театрға арналған кейіпкерлерді жасаудың қандай кезеңіндесіздер?
  • Көлеңкелі театр кейіпкерлерін қимыл-қозғалысқа келтіру үшін не істеу керек?
  • Кейіпкерлерді жасау үшін қандай материалдарды қолданған дұрыс?
  • Практикалық тапсырма. Сценарий бойынша кейіпкерлерді дайында. Тапсырманы оқушылардың қабілеттеріне қарай саралап беру ұсынылады. Қабілеті төмен оқушыларға шаблон кейіпкерлерді беру ұсынылады. (С) Жұмыстың келесі кезеңдерін ұсыныңыз:
  • Қара картонда қаламмен фигураны салыңыздар (кейіпкердің силуэті).
  • Силуэтті қайшымен қырқыңыздар.
  • Қырқылған силуэтті таяқшалармен қосыңыздар.
  • Жұмысты ұсынылатын критерийлер бойынша бағалау:- Кейіпкерлер икемді болуы керек. - Бөлшектердің элементтерін бір-біріне жалғау.- Ұқыпты орындалуҚосымша тапсырма: оқушылар қозғалатын бөліктерін шплинтті бекіте отырып орындауы мүмкін (мысалы, аяқ-қолдары, құйрығы).Біз не істеп жатырмыз? Оқушылардың тапсырманы қаншалықты дұрыс орындап жатқанын түсіну үшін сабақтың кез келген кезеңінде қою ұсынылады.
    (кейіпкерлердің силуэті)(көлеңкелі театр. Спектакль)(көлеңкелі театр)РР-4Қажетті материалдар: Қара фломастер, қатты қағаз, сушиге арналған таяқшалар.







    Сабақтың соңыБағалауОқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайды. Рефлексия:Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:Оқушылардан оқылған тақырыпты «Кім? Не? Қайда? Қашан? Неге? Қалай?» деген сұрақтарды қамтитын бір сөйлеммен жауап беруді сұраңыз.

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    ЖАДА тәсілі. Тапсырмаларды саралау арқылы оқушыларға тапсыру.
  • Біз не істеп жатырмыз?
  • Оқушылардан оқылған тақырыпты «Кім? Не? Қайда? Қашан? Неге? Қалайдеген сұрақтарды қамтитын бір сөйлеммен жауап беруді сұраңыз.
    Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға



    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!