Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Визуалды өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Өнердегі заманауи техника мен ғылыми жетістіктер |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.1.1-Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру 7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Басталуы
|
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. «Оригами» оригами тәсілдерімен жасалған аң пішінді қағаздар бойынша топқа бөлу Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтынаң пішіндері қағазды алады. «Аялы алақан» Тренинг. |
|||
Ортасы
|
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу. Өнердегі заманауи техника мен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микро суреттер. Қолдану Өнердегі заманауи техника мен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микро суреттер. Талдау «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. |
Оқулық және қосымша ақпараттар . . |
|
(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) Оқулық, суреттер, әртүрлі заттар, тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||
Аяқталуы
|
Кері байланыс 3*3*1 әдісі арқылы 3-жаңалық(нені білдің?) 3-сұрақ(нені білгің келеді?) 1-ұсыныс (немен бөліскің келеді) |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін 3*3*1 әдісі арқылы біле аламыз |
. |
Ақпараттық ресурстар |
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Визуалды өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Табиғаттағы микро суреттер. |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.1.1-Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру 7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Басталуы
|
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. «Оригами» оригами тәсілдерімен жасалған аң пішінді қағаздар бойынша топқа бөлу Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды |
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтынаң пішіндері қағазды алады. «Аялы алақан» Тренинг. |
|||
Ортасы
|
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу. Өнердегі заманауи техника мен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микро суреттер. Қолдану Өнердегі заманауи техника мен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микро суреттер. Талдау «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. |
Оқулық және қосымша ақпараттар . . |
|
(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) Оқулық, суреттер, әртүрлі заттар, тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||
Аяқталуы
|
Кері байланыс
3-жаңалық(нені білдің?) 3-сұрақ(нені білгің келеді?) 1-ұсыныс (немен бөліскің келеді) |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін 3*3*1 әдісі арқылы біле аламыз |
. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Визуалды өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттары (поп арт, инсталляция). Өздігінен ізденіс зерттеулері |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талқылау және бағалау 7.3.3.1-Пәндік терминологияны пайдалана отырып, басқалардың (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) және өз жұмыстарындағы әдіс- тәсілдері мен техникаларды талқылау және бағалау |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: · Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Оқушылардың басым бөлігі: · Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Кейбір оқушылар: · Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алад |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Басталуы
|
Топқа бөлу Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбас |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді |
|||
Ортасы
|
Білу және түсіну 10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттары (поп арт, инсталляция). Өздігінен ізденіс зерттеулері Қолдану 8 минут Постер жасату. Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді. Синтез «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады. |
Оқулық және қосымша ақпараттар . . «Алтын балыққа арналған аквариум» әдіс |
|
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Постер жасату. Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді.
|
|||
Аяқталуы
|
Кері байланыс
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін жетістік баспалдағы арқылы біле аламыз. Түсіндім Түсінбедім Аздап түсіндім |
Оқушылардың таңдаған баспалдағына пікір қалдыру. |
АКТ құралдары |
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |