Түсінік
хат
Жаңа
оқу
жылындағы
5-9
сыныптарда күнтізбелік- тақырыптық
жоспар:
ҚР Оқу-ағарту министрінің
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта,
жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім
берудің жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» 2022
жылғы 03 тамызындағы №348 бұйрығына
(өзгеріс енгізілді 23.09.2022 №406 және 06.06.2023
№348).
«ҚР бастауыш, негізгі орта,
жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР
БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен
(Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрлігінің 03.07.2023 №
194 бұйрықпен өзгерістер мен
толықтырулар енгізілген) бекітілген үлгілік оқу
жоспарына, ҚР Оқу-ағарту министрлігінің Жалпы білім беру ұйымдарына
арналған жалпы білім беретін пәндердің, бастауыш, негізгі орта және
жалпы орта білім деңгейлерінің таңдау курстарының үлгілік оқу
бағдарламаларын бекіту туралы 2022 жылдың 16.09 №399
бұйрығының 66-қосымшасы.
Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту
миистрлігіЫ.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы «2024-2025
оқу жылындағы Қазақстан Республкасының жалпы білім беретін
мектептерінде білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері
туралы» әдістемелік нұсқау хатқа сәйкес
құрылды.
Оқу бағдарламасының
мақсаты – өнер және еңбек
технологиясы саласында функционалды сауаттылықты қалыптастыру,
шындыққа шығармашылықпен қарайтын тұлға
дамыту.
"Көркем еңбек" оқу пәнінің бағдарламасы
міндеттері:
1) қоршаған ортада өнер,
дизайн мен технология туралы түсінік пен білімді
дамытуға;
2) Қазақстан және әлем
халықтарының көркем-мәдениет мұрасын оқып
үйренуге;
3) өнер мен дизайнның көркем
тәсілдері арқылы шығармашылық идеяларды, технологиялық дағдыларды
дамытуға;
4) зерттеу, жасау, талдау,
нысандарды көркем түрлендіру үдерісінде оқушылардың шығармашылық
және сыни тұрғыда ойлау дағдыларын
дамытуға;
5) оқу қызметінің барлық
түрлерінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалану
арқылы тәжірибе алуға (зерттеу, идеялардың шығармашылықпен іске
асыру, жұмыстардың
таныстырылымы);
6) жұмыс нәтижесі үшін түрлі
ақпарат көздері мен ресурстарының маңыздылығын түсіне отырып,
зерттеу мен
пайдалануға;
7) эстетикалық, еңбекке баулу,
экономикалық, экологиялық, патриоттық тәрбиелеу мен рухани-өнегелік
құндылықтарын
қалыптастыруға;
8) уақыт, материалдың қасиеті
мен басқа да факторлардың әсерін анықтап және оны ескере отырып
қызметін өз бетінше жоспарлай
алуға;
9) оқу мақсаттарына жетуде
бірігіп жұмыс істеуді ұйымдастыру (жеке, жұптық және топтық жұмыс)
бойынша тәжірибе жинауға
бағытталған.
"Көркем еңбек"
пәні бойынша оқу жүктемесінің жоғары шекті
көлемі:
1) 5-сыныпта аптасына 2 сағат,
оқу жылында 68 сағат;
2) 6-сыныпта аптасына 2 сағат,
оқу жылында 68 сағат;
3) 7-сыныпта аптасына 1 сағат,
оқу жылында 34 сағат;
4) 8-сыныпта аптасына 1 сағат,
оқу жылында 34 сағат;
5) 9-сыныпта аптасына 1 сағат,
оқу жылында 34 сағатты құрайды.
Оқу бағдарламасының мазмұны
материалдарды 5 ортақ білім беру бағыттары арқылы оқып-үйренуді
қарастырады: «Визуалды өнер»; «Сәндік-қолданбалы шығармашылық»;
«Дизайн және технология»; «Үй мәдениеті»; «Тамақтану
мәдениеті».
«Визуалды өнер» мен
«Сәндік-қолданбалы шығармашылық» бөлімдерінің тақырыптары ер
балалар мен қыз балалар үшін бірдей.
«Визуалды өнер» бөлімінің
мазмұны төмендегі бөлімшелерді: классикалық және заманауи өнер;
қазақстандық суретшілердің шығармашылығы; бейнелеу өнерінің
жанрлары мен түрлері; сандық өнер (фотосурет, анимация, медиа
құралдар); бейнелеу (визуалды) өнерінің көркем тәсілдері; көркемдік
материалдар және техникалармен эксперименттеу бөлімдерін
қамтиды.
«Сәндік-қолданбалы
шығармашылық» бөлімінің мазмұны төмендегі бөлімшелерді:
сәндік-қолданбалы өнер ерекшеліктері мен негізгі пішіндері,
Қазақстанның және басқа елдердің сәндік-қолданбалы өнері;
сәндік-қолданбалы өнер материалдары, технологиялары мен құралдары;
Ұлттық ою-өрнек; Ішкі көріністі сәнді безендіру
қарастырады.
«Дизайн және технология» (қыз
балалар) бөлімінің мазмұны төмендегі бөлімшелерді: негізгі тоқыма,
табиғи, жасанды және дәстүрлі емес материалдарды; тоқыма
материалдарын өңдеу құралдары мен жабдықтарын; тоқыма материалдарын
әртүрлі тәсілдермен өңдеуді; тоқыма материалдарынан бұйым дизайнын;
сән индустриясын, стиль және образ, ұлттық киім элементтерін
дайындау технолоиясын қамтиды.
«Үй мәдениеті» бөлімінің
мазмұны (қыз балалар) төмендегі бөлімшелерді: жеке гигиенаны,
тұрғын үй экологиясын; өсімдік шаруашылығы, сәндік өсімдіктер
шаруашылығы, ландшафтты дизайн негіздерін; киім күтімі мен ұзақ
мерзімді сақтауды қамтиды.
«Тамақтану мәдениеті»
бөлімінің мазмұны төмендегі бөлімшелерді: дұрыс тамақтану негізін;
дастарқан басында өзін-өзі дұрыс ұстау ережелерін, дастарқанды
жабдықтауды; тағам әзірлеу технологиясын; Әлем халықтарының
тағамдарын қамтиды.