Материалдар / Көркем еңбек пәнінің әдістемелік нұсқаулық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көркем еңбек пәнінің әдістемелік нұсқаулық

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек пәнінің әдістемелік нұсқаулығы
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар:

Көркем еңбек.

Мектеп: №19 ЖББОМ

Күні:12.04.2024

Машықкердің аты-жөні: Ахметов Мухтар

Сынып:8 «Е» (ұлдар).

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Агротехнологияның дамуындағы ғылымның рөлі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.5.1 Ауылшаруашылық өндірісінің дамуындағы әдіс-тәсілдерді талқылау және бағалау.

8.1.3.1 Шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруда өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)


Сабақ мақсаттары

  • Агротехнологияның дамуындағы ғылымның рөлін ауылшаруашылық өндірісінің әдіс-тәсілдерін талқылау және бағалау барысында анықтау;

  • Агротехнологияның дамуындағы ғылымның рөлін анықтау мақсатында шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруды өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)

Бағалау критерийлері

  • Агротехнологияның дамуындағы ғылымның рөлін ауылшаруашылық өндірісінің әдіс-тәсілдерін талқылап, бағалау барысын анықтай алады;

  • Агротехнологияның дамуындағы ғылымның рөлін анықтау мақсатында шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруды өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолдану жолдарын біледі (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)







Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет


Ресурс

Сабақтың басы

5 минут




Топқа бөлу

Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды орналастыру, амандасу.



Оқушыларды түрлі-түсті карточкалар арқылы 3 топқа бөлу.

  1. Топ Аграр тобы

  2. Топ Шаруашылық тобы

  3. Топ Егіншілік тобы











Түрлі түсті карточкалар




Сабақтың ортасы


Жаңа білім

10 минут
























«Ой толғау» әдісі














Топтық жұмыс

10минут

















Бағалау

3минут





«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі.

5минут



Агротехника – ауыл шаруашылық дақылдарын егіп өсіру тәсілдерінің жүйесі; Ол өсімдіктің биологиялық ерекшеліктерін, қоршаған ортаның жағдайын, дақылды егіп өсіру тәсілдерін және агрономия жетістіктерін негізге алады.

Агротехниканың мақсаты: Топырақтың ылғалдылығын сақтау арқылы құнарлылығын арттыру, оны су мен жел эрозиясынан қорғау, сондай-ақ аз қаржы жұмсап ауыл шаруашылық дақылдарынан мол өнім алу.

Агротехника шараларына: ауыспалы егісті пайдалану, топырақ өңдеу, тыңайтқыш шашу, тұқым әзірлеу, тұқым дайындау, егін егу, егісті күту, суару, ору, бастыру, арамшөптерден, ауыл шаруашылық зиянкестерінен қорғау, ауруларынан тазарту жатады.

Сонымен қоса, агротехнология дамыту мақсатында түрлі жобаларда жүзеге асуда.


Оқушылардың білімін тексеру мақсатында оқушылармен сұрақ қою арқылы пікір алмасу.

  1. Агротехника жайлы не білесін?

  2. Жердің құңарлы болуы несімен маңызды?

  3. Үлкен егістікте қандай дақылдар өсіріледі?

  4. Агротехникада қолданылатын техника/көлік түрлерін білесіндер ма?

  5. Егіндік шаруашылықтың қандай маңызы бар?


Топтық жұмыс:

Оқушылар топпен агротехнологияның белгілі бір шарасын кездейсоқ таңдау арқылы постер толтырады.

1-топ Егінде қолданылатын дақылдар.

( Бидай дақылы, көкеністер дақылы және т.б)


2-топ Зиянкестерден қорғау.

( Түрлі дәрілер, полителенмен қаптау, тазалық жұмыстары және т.б)


3-топ Жерді өңдеу.

( Трактормен жер аудару, құңарландыру жұмыстары және т.б)


Бағалау критерийлері:

  • Агротехнологияның шарасы жан-жақты зерттелген;

  • Топтық жұмыс.


Топтық жұмысты әр топ бір- бірін екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау

Топтар өзіндік идеяларын құруға арналған әдістер мен тәсілдерді сипаттай отырып, жұмыстарын талқылайды, демонстрациялайды.

















































































Постер, Маркер.

Сабақ соңы

3минут

Үйге тапсырма: Агротехнология тақырыбында сурет салып келу.



Рисунок 10


Рисунок 12

Рисунок 11

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!