Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Көркем еңбек

    Мектеп:

    Күні:

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім:

    Тамақтану мәдениеті.

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақ халқы мен түрлі халықтардың және де қоғамдық тамақтану орындарындағы дастарқан басында өзін-өзі дұрыс ұстау ережелері

    Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

    6.2.4.1-Қоғамдық тамақтану орындарында, қазақ халқы мен әлем халықтарының мәдениетіндегі дастарқан басында өзін-өзі ұстау ережелерін салыстыру және сипаттау

    6.2.4.2- Әртүрлі іс-шараға арналған дастарханды безендірудегі білімдері мен тәжірбиелік дағдыларын

    көрсету

    Сабақтың мақсаты:

    Барлығы: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды;

    Көпшілігі: Топтық жұмысты бірлесе орындайды және өз бетінше жұмыс жасайды;

    Кейбіреуі: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіреді


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушылардың әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басталуы

















    Ұйымдастыру кезеңі

    Ынтымақтастық атмосферасын құру. Қазақтың ұлттық тағамдарын топтастыру арқылы топқа бөлу. Сабаққа қызығушылығын ояту мақсатында ұлттық тағамдар туралы презинтатция көрсетемін.

    Оқушылар жасалуы туралы талқылайды.

    Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.




    Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді










    Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

    Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер

    Мен қосымша тапсырмалар















    Ортасы






    Ой шақыру: сұрақ-жауап әдісі

    • Қолдарыңыздағы үстелдер жайлы не айта аласыздар?

    • Сол дастарқанға жайылатын мерекелік ас мәзірлері

    жөнінде не білесіздер?

    • Үстелдерді безендіру түрлерін ата.

    2)Тапсырма

    Қазақ ,орыс және қытай халықтары ыдыс –аяқтарының айырмашылықтарын және ұқсастықтарын тап,постер құ



    Оқушыларға «Шебер» атты кері байланыс парағы Онда: балға суреті - «мен меңгердім», қол ара суреті - «мен білгенмін» және шеге суреті - «толықтырғым келеді» деген үш бағанға оқушылар бүгінгі сабақтан түйген ойларын жазып береді.

    .









    Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б табиғи сәндік бұйымдар









    Аяқталуы











    Кері байланыс

    Оқушылар рефлекциясы : «Алма ағашы» әдісі.

    • Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым, сондықтан көңіл-күйім котеріңкі.

    • Сары алма – мен тапсырманы толықтырамын, көңіл күйім орташа.

    • Қызыл түсті алма - мен тапсырманы орындай алмадым , көңіл –күйім жоқ.

    Өз ойларын еркін жеткізу .




    Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін алманы таңдағандары бойынша білемін.

    Жасыл алманы бәрін жақсы түсінген оқушылар таңдаса , сары алманы кейбіреулерін дұрыс түсінбеген , толықтырамын деген оқушылар таңдаса, қызыл алманы тапсырманы орындай алмаған ,түсінбеген оқушылар таңдайды .Бүгінгі сабақтағы білім деңгейінің көрсетеді




    Оқушылардың жасаған жұмыстарына пікір қалдыру.



    Қағазға салынған қызыл, сары және жасыл алма суреттері

    Қосымша ақпарат

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді?

    Оқыту ортасы қандай болды?

    Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

    Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

    Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


    Қорытынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

    1:

    2:












    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Көркем еңбек

    Мектеп:

    Күні:

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім:

    Тамақтану мәдениеті.

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақ халқы мен түрлі халықтардың және де қоғамдық тамақтану орындарындағы дастарқан басында өзін-өзі дұрыс ұстау ережелері

    Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

    6.2.4.1-Қоғамдық тамақтану орындарында, қазақ халқы мен әлем халықтарының мәдениетіндегі дастарқан басында өзін-өзі ұстау ережелерін салыстыру және сипаттау

    6.2.4.2- Әртүрлі іс-шараға арналған дастарханды безендірудегі білімдері мен тәжірбиелік дағдыларын

    көрсету

    Сабақтың мақсаты:

    Барлығы: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды;

    Көпшілігі: Топтық жұмысты бірлесе орындайды және өз бетінше жұмыс жасайды;

    Кейбіреуі: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіреді


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушылардың әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басталуы

















    Ұйымдастыру кезеңі

    Ынтымақтастық атмосферасын құру. Қазақтың ұлттық тағамдарын топтастыру арқылы топқа бөлу. Сабаққа қызығушылығын ояту мақсатында ұлттық тағамдар туралы презинтатция көрсетемін.

    Оқушылар жасалуы туралы талқылайды.

    Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.




    Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді










    Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

    Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер

    Мен қосымша тапсырмалар















    Ортасы






    Ой шақыру: сұрақ-жауап әдісі

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нуксиев Ергалым Канатович
    25 Желтоқсан 2023
    3306
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Көркем еңбек. ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Көркем еңбек. ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Көркем еңбек пәні бойынша 6 сыныпқа арналған ҚМЖ 4 тоқсан
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Көркем еңбек

    Мектеп:

    Күні:

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім:

    Тамақтану мәдениеті.

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақ халқы мен түрлі халықтардың және де қоғамдық тамақтану орындарындағы дастарқан басында өзін-өзі дұрыс ұстау ережелері

    Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

    6.2.4.1-Қоғамдық тамақтану орындарында, қазақ халқы мен әлем халықтарының мәдениетіндегі дастарқан басында өзін-өзі ұстау ережелерін салыстыру және сипаттау

    6.2.4.2- Әртүрлі іс-шараға арналған дастарханды безендірудегі білімдері мен тәжірбиелік дағдыларын

    көрсету

    Сабақтың мақсаты:

    Барлығы: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды;

    Көпшілігі: Топтық жұмысты бірлесе орындайды және өз бетінше жұмыс жасайды;

    Кейбіреуі: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіреді


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушылардың әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басталуы

















    Ұйымдастыру кезеңі

    Ынтымақтастық атмосферасын құру. Қазақтың ұлттық тағамдарын топтастыру арқылы топқа бөлу. Сабаққа қызығушылығын ояту мақсатында ұлттық тағамдар туралы презинтатция көрсетемін.

    Оқушылар жасалуы туралы талқылайды.

    Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.




    Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді










    Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

    Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер

    Мен қосымша тапсырмалар















    Ортасы






    Ой шақыру: сұрақ-жауап әдісі

    • Қолдарыңыздағы үстелдер жайлы не айта аласыздар?

    • Сол дастарқанға жайылатын мерекелік ас мәзірлері

    жөнінде не білесіздер?

    • Үстелдерді безендіру түрлерін ата.

    2)Тапсырма

    Қазақ ,орыс және қытай халықтары ыдыс –аяқтарының айырмашылықтарын және ұқсастықтарын тап,постер құ



    Оқушыларға «Шебер» атты кері байланыс парағы Онда: балға суреті - «мен меңгердім», қол ара суреті - «мен білгенмін» және шеге суреті - «толықтырғым келеді» деген үш бағанға оқушылар бүгінгі сабақтан түйген ойларын жазып береді.

    .









    Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б табиғи сәндік бұйымдар









    Аяқталуы











    Кері байланыс

    Оқушылар рефлекциясы : «Алма ағашы» әдісі.

    • Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым, сондықтан көңіл-күйім котеріңкі.

    • Сары алма – мен тапсырманы толықтырамын, көңіл күйім орташа.

    • Қызыл түсті алма - мен тапсырманы орындай алмадым , көңіл –күйім жоқ.

    Өз ойларын еркін жеткізу .




    Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін алманы таңдағандары бойынша білемін.

    Жасыл алманы бәрін жақсы түсінген оқушылар таңдаса , сары алманы кейбіреулерін дұрыс түсінбеген , толықтырамын деген оқушылар таңдаса, қызыл алманы тапсырманы орындай алмаған ,түсінбеген оқушылар таңдайды .Бүгінгі сабақтағы білім деңгейінің көрсетеді




    Оқушылардың жасаған жұмыстарына пікір қалдыру.



    Қағазға салынған қызыл, сары және жасыл алма суреттері

    Қосымша ақпарат

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді?

    Оқыту ортасы қандай болды?

    Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

    Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

    Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


    Қорытынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

    1:

    2:












    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Көркем еңбек

    Мектеп:

    Күні:

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім:

    Тамақтану мәдениеті.

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақ халқы мен түрлі халықтардың және де қоғамдық тамақтану орындарындағы дастарқан басында өзін-өзі дұрыс ұстау ережелері

    Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

    6.2.4.1-Қоғамдық тамақтану орындарында, қазақ халқы мен әлем халықтарының мәдениетіндегі дастарқан басында өзін-өзі ұстау ережелерін салыстыру және сипаттау

    6.2.4.2- Әртүрлі іс-шараға арналған дастарханды безендірудегі білімдері мен тәжірбиелік дағдыларын

    көрсету

    Сабақтың мақсаты:

    Барлығы: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды;

    Көпшілігі: Топтық жұмысты бірлесе орындайды және өз бетінше жұмыс жасайды;

    Кейбіреуі: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіреді


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушылардың әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басталуы

















    Ұйымдастыру кезеңі

    Ынтымақтастық атмосферасын құру. Қазақтың ұлттық тағамдарын топтастыру арқылы топқа бөлу. Сабаққа қызығушылығын ояту мақсатында ұлттық тағамдар туралы презинтатция көрсетемін.

    Оқушылар жасалуы туралы талқылайды.

    Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.




    Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді










    Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

    Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер

    Мен қосымша тапсырмалар















    Ортасы






    Ой шақыру: сұрақ-жауап әдісі

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Сабақ жоспары 6 сынып
    25.12.2023
    3306
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нуксиев Ергалым Канатович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации