Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Т.Рысқұлов ауданы білім бөлімінің
Ахмет Байтұрсынов атындағы орта мектебі
БАЯНДАМА
«КӨРКЕМ ЕҢБЕК САБАҒЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРДІ ДАМЫТУ»
Автордың аты- жөні, тегі: Аймбеков АлимжанАмангельдиевич
Лауазымы: Көркем еңбек пәнінің мұғалімі
Көкдөнен ауылы, 2025 жыл
КӨРКЕМ ЕҢБЕК САБАҒЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРДІ ДАМЫТУ
Кіріспе
Көркем еңбек пәні оқушылардың эстетикалық талғамын қалыптастырып, шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Бүгінгі білім беру жүйесінде шығармашылық ойлау дағдыларын жетілдіру маңызды міндеттердің бірі болып табылады. Бұл баяндамада көркем еңбек сабағында шығармашылық қабілеттерді дамыту жолдары қарастырылады.
Негізгі бөлім
1. Шығармашылық қабілеттің мәні және маңызы:
Шығармашылық қабілет – адамның жаңа идеялар ұсыну, өзгеше ойлау және өзіндік туындылар жасау қабілеті. Бұл қабілеттерді дамыту оқушылардың өзіне деген сенімін нығайтып, өнерге деген қызығушылығын арттырады. Сонымен қатар, шығармашылық қабілеттер тұлғаның өмірлік белсенділігін арттырып, жаңа технологиялар мен инновацияларды игеруге көмектеседі.
2. Көркем еңбек сабағында шығармашылық қабілеттерді дамыту әдістері:
Жобалау әдісі – оқушылардың өз идеяларын іске асыруға, шығармашылық шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.
Тәжірибелік жұмыстар – әртүрлі материалдармен жұмыс істеу арқылы оқушылардың қол моторикасы дамып, қиялы кеңейеді.
Шығармашылық тапсырмалар – сурет салу, мүсіндеу, аппликация жасау, макет құру сияқты әрекеттер оқушылардың креативті ойлауын жетілдіреді.
Топтық жұмыс – ұжымдық шығармашылық жобалар оқушылардың коммуникативті дағдыларын және бірлесе жұмыс істеу қабілеттерін арттырады.
Интерактивті әдістер – компьютерлік графика, 3D модельдеу, цифрлық өнер сияқты жаңа технологияларды пайдалану оқушылардың шығармашылық әлеуетін кеңейтеді.
3. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін бағалау және ынталандыру:
*Оқушының жұмысына жеке көзқараспен қарау, оның ерекше идеяларын мадақтау.
*Шығармашылық жетістіктерді марапаттау, көрмелер ұйымдастыру.
*Интерактивті оқыту әдістерін енгізу арқылы шығармашылық белсенділікті арттыру.
*Оқушылардың өзін-өзі бағалау және рефлексия жасау дағдыларын дамыту.
*Дарынды оқушылармен жұмыс істеу арқылы олардың қабілеттерін тереңдету.
Қорытынды
Көркем еңбек сабағында шығармашылық қабілеттерді дамыту оқушылардың эстетикалық тәрбиесін жетілдірумен қатар, олардың креативті ойлау дағдыларын қалыптастырады. Мұғалімнің дұрыс бағыт-бағдары мен тиімді әдістерді қолдануы нәтижесінде әрбір оқушының шығармашылық әлеуеті ашылып, дамуына ықпал етеді. Сонымен қатар, көркем еңбек сабағы арқылы оқушыларды заманауи өнер мен дизайн саласындағы жаңа бағыттармен таныстырып, оларды шығармашылық ізденіске ынталандыруға болады.
Қолданылған әдебиеттер:
1. Аймағамбетова Қ. «Бейнелеу өнері және көркем еңбек оқыту әдістемесі». – Алматы: Білім, 2020.
2. Жұмабаева С. «Шығармашылық ойлау негіздері». – Нұр-Сұлтан: Ғылым, 2019.
3. Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан-2050: Болашаққа бағдар». – Астана, 2012.
4. Қожахметова К. «Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдары». – Алматы: Рауан, 2018.
5. ҚР Білім және ғылым министрлігі. «Жаңартылған білім беру бағдарламасы». – Астана, 2021.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«КӨРКЕМ ЕҢБЕК САБАҒЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРДІ ДАМЫТУ»
«КӨРКЕМ ЕҢБЕК САБАҒЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРДІ ДАМЫТУ»
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Т.Рысқұлов ауданы білім бөлімінің
Ахмет Байтұрсынов атындағы орта мектебі
БАЯНДАМА
«КӨРКЕМ ЕҢБЕК САБАҒЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРДІ ДАМЫТУ»
Автордың аты- жөні, тегі: Аймбеков АлимжанАмангельдиевич
Лауазымы: Көркем еңбек пәнінің мұғалімі
Көкдөнен ауылы, 2025 жыл
КӨРКЕМ ЕҢБЕК САБАҒЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРДІ ДАМЫТУ
Кіріспе
Көркем еңбек пәні оқушылардың эстетикалық талғамын қалыптастырып, шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Бүгінгі білім беру жүйесінде шығармашылық ойлау дағдыларын жетілдіру маңызды міндеттердің бірі болып табылады. Бұл баяндамада көркем еңбек сабағында шығармашылық қабілеттерді дамыту жолдары қарастырылады.
Негізгі бөлім
1. Шығармашылық қабілеттің мәні және маңызы:
Шығармашылық қабілет – адамның жаңа идеялар ұсыну, өзгеше ойлау және өзіндік туындылар жасау қабілеті. Бұл қабілеттерді дамыту оқушылардың өзіне деген сенімін нығайтып, өнерге деген қызығушылығын арттырады. Сонымен қатар, шығармашылық қабілеттер тұлғаның өмірлік белсенділігін арттырып, жаңа технологиялар мен инновацияларды игеруге көмектеседі.
2. Көркем еңбек сабағында шығармашылық қабілеттерді дамыту әдістері:
Жобалау әдісі – оқушылардың өз идеяларын іске асыруға, шығармашылық шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.
Тәжірибелік жұмыстар – әртүрлі материалдармен жұмыс істеу арқылы оқушылардың қол моторикасы дамып, қиялы кеңейеді.
Шығармашылық тапсырмалар – сурет салу, мүсіндеу, аппликация жасау, макет құру сияқты әрекеттер оқушылардың креативті ойлауын жетілдіреді.
Топтық жұмыс – ұжымдық шығармашылық жобалар оқушылардың коммуникативті дағдыларын және бірлесе жұмыс істеу қабілеттерін арттырады.
Интерактивті әдістер – компьютерлік графика, 3D модельдеу, цифрлық өнер сияқты жаңа технологияларды пайдалану оқушылардың шығармашылық әлеуетін кеңейтеді.
3. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін бағалау және ынталандыру:
*Оқушының жұмысына жеке көзқараспен қарау, оның ерекше идеяларын мадақтау.
*Шығармашылық жетістіктерді марапаттау, көрмелер ұйымдастыру.
*Интерактивті оқыту әдістерін енгізу арқылы шығармашылық белсенділікті арттыру.
*Оқушылардың өзін-өзі бағалау және рефлексия жасау дағдыларын дамыту.
*Дарынды оқушылармен жұмыс істеу арқылы олардың қабілеттерін тереңдету.
Қорытынды
Көркем еңбек сабағында шығармашылық қабілеттерді дамыту оқушылардың эстетикалық тәрбиесін жетілдірумен қатар, олардың креативті ойлау дағдыларын қалыптастырады. Мұғалімнің дұрыс бағыт-бағдары мен тиімді әдістерді қолдануы нәтижесінде әрбір оқушының шығармашылық әлеуеті ашылып, дамуына ықпал етеді. Сонымен қатар, көркем еңбек сабағы арқылы оқушыларды заманауи өнер мен дизайн саласындағы жаңа бағыттармен таныстырып, оларды шығармашылық ізденіске ынталандыруға болады.
Қолданылған әдебиеттер:
1. Аймағамбетова Қ. «Бейнелеу өнері және көркем еңбек оқыту әдістемесі». – Алматы: Білім, 2020.
2. Жұмабаева С. «Шығармашылық ойлау негіздері». – Нұр-Сұлтан: Ғылым, 2019.
3. Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан-2050: Болашаққа бағдар». – Астана, 2012.
4. Қожахметова К. «Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдары». – Алматы: Рауан, 2018.
5. ҚР Білім және ғылым министрлігі. «Жаңартылған білім беру бағдарламасы». – Астана, 2021.
шағым қалдыра аласыз













