Көркем еңбек сабағындағы кері байланыс тәсілдері
Көркем еңбек сабағындағы кері байланыс тәсілдері оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуға, өз жұмысына және сыныптастарының жұмысына сыни көзқараспен қарауға үйретеді. Кері байланыс – бұл мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынастың маңызды элементі, ол оқушының жетістіктері мен кемшіліктерін анықтауға, болашақта шығармашылық қабілетін жетілдіруге көмектеседі.
Көркем еңбек сабағында кері байланыстың бірнеше тәсілдері қолданылады. Біріншіден, ауызша кері байланыс – оқушылардың жұмысын талқылау кезінде жиі қолданылады. Мұғалім немесе сыныптастары оқушының жұмысын бағалап, оның жетістіктері мен кемшіліктерін көрсетеді. Бұл тәсіл оқушының өз жұмысын жақсартуға және шығармашылық қабілетін дамытуға көмектеседі. Мысалы, «Бұл жұмыста түстер үйлесімді таңдалған», «Композицияны сәл толықтырсаң, жақсырақ болар еді» деген пікірлер оқушының өзін-өзі дамытуына септігін тигізеді.
Екіншіден, жазбаша кері байланыс та өте тиімді тәсілдердің бірі болып табылады. Мұғалім оқушының жұмысын бағалап, оның жақсы жақтарын және жақсартуды қажет ететін тұстарын жазбаша түрде көрсетеді. Бұл оқушыға өзінің жұмысын тереңірек түсінуге және қателерін түзетуге мүмкіндік береді. Жазбаша кері байланыс оқушыға нақты нұсқаулар беріп, өз жұмысын жақсартуға бағыттайды.
Үшіншіден, топтық кері байланыс тәсілі оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынасын нығайтып, шығармашылық жұмыстарды бірлесіп талқылауға мүмкіндік береді. Оқушылар өзара пікір алмасып, бір-бірінің жұмысына баға береді. Бұл тәсіл оқушылардың сыни ойлауын дамытып, ұжымдық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
Төртіншіден, өзін-өзі бағалау тәсілі оқушының өзінің жұмысын талдауға және бағалауға мүмкіндік береді. Мұғалім оқушыларға белгілі бір критерийлер ұсынады, сол арқылы олар өз жұмыстарын бағалайды. Бұл тәсіл оқушылардың өз жұмысына жауапкершілікпен қарауына және шығармашылық қабілетін дамытуға ықпал етеді.
Сонымен қатар, кері байланыстың рефлексиялық тәсілі де көркем еңбек сабағында маңызды рөл атқарады. Сабақ соңында оқушылар өз жұмыстары туралы пікір білдіріп, қандай қиындықтар кездескенін және қандай жетістіктерге жеткенін айтып береді. Рефлексия оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуға және болашақта қателіктерін қайталамауға мүмкіндік береді.
Қорытындылай келе, көркем еңбек сабағындағы кері байланыс тәсілдері оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуға, өзін-өзі бағалауға және бір-бірінің жұмысын құрметтеуге үйретеді. Мұғалімнің нақты және уақтылы берген кері байланысы оқушылардың шабытын арттырып, олардың шығармашылық ізденісін дамытады. Кері байланыс – оқушы мен мұғалім арасындағы шығармашылық қарым-қатынастың маңызды құралы, ол оқушылардың өнерге деген сүйіспеншілігін оятып, болашақта табысты болуына ықпал етеді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көркем еңбек сабағындағы кері байланыс тәсілдері.
Көркем еңбек сабағындағы кері байланыс тәсілдері.
Көркем еңбек сабағындағы кері байланыс тәсілдері
Көркем еңбек сабағындағы кері байланыс тәсілдері оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуға, өз жұмысына және сыныптастарының жұмысына сыни көзқараспен қарауға үйретеді. Кері байланыс – бұл мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынастың маңызды элементі, ол оқушының жетістіктері мен кемшіліктерін анықтауға, болашақта шығармашылық қабілетін жетілдіруге көмектеседі.
Көркем еңбек сабағында кері байланыстың бірнеше тәсілдері қолданылады. Біріншіден, ауызша кері байланыс – оқушылардың жұмысын талқылау кезінде жиі қолданылады. Мұғалім немесе сыныптастары оқушының жұмысын бағалап, оның жетістіктері мен кемшіліктерін көрсетеді. Бұл тәсіл оқушының өз жұмысын жақсартуға және шығармашылық қабілетін дамытуға көмектеседі. Мысалы, «Бұл жұмыста түстер үйлесімді таңдалған», «Композицияны сәл толықтырсаң, жақсырақ болар еді» деген пікірлер оқушының өзін-өзі дамытуына септігін тигізеді.
Екіншіден, жазбаша кері байланыс та өте тиімді тәсілдердің бірі болып табылады. Мұғалім оқушының жұмысын бағалап, оның жақсы жақтарын және жақсартуды қажет ететін тұстарын жазбаша түрде көрсетеді. Бұл оқушыға өзінің жұмысын тереңірек түсінуге және қателерін түзетуге мүмкіндік береді. Жазбаша кері байланыс оқушыға нақты нұсқаулар беріп, өз жұмысын жақсартуға бағыттайды.
Үшіншіден, топтық кері байланыс тәсілі оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынасын нығайтып, шығармашылық жұмыстарды бірлесіп талқылауға мүмкіндік береді. Оқушылар өзара пікір алмасып, бір-бірінің жұмысына баға береді. Бұл тәсіл оқушылардың сыни ойлауын дамытып, ұжымдық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
Төртіншіден, өзін-өзі бағалау тәсілі оқушының өзінің жұмысын талдауға және бағалауға мүмкіндік береді. Мұғалім оқушыларға белгілі бір критерийлер ұсынады, сол арқылы олар өз жұмыстарын бағалайды. Бұл тәсіл оқушылардың өз жұмысына жауапкершілікпен қарауына және шығармашылық қабілетін дамытуға ықпал етеді.
Сонымен қатар, кері байланыстың рефлексиялық тәсілі де көркем еңбек сабағында маңызды рөл атқарады. Сабақ соңында оқушылар өз жұмыстары туралы пікір білдіріп, қандай қиындықтар кездескенін және қандай жетістіктерге жеткенін айтып береді. Рефлексия оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуға және болашақта қателіктерін қайталамауға мүмкіндік береді.
Қорытындылай келе, көркем еңбек сабағындағы кері байланыс тәсілдері оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуға, өзін-өзі бағалауға және бір-бірінің жұмысын құрметтеуге үйретеді. Мұғалімнің нақты және уақтылы берген кері байланысы оқушылардың шабытын арттырып, олардың шығармашылық ізденісін дамытады. Кері байланыс – оқушы мен мұғалім арасындағы шығармашылық қарым-қатынастың маңызды құралы, ол оқушылардың өнерге деген сүйіспеншілігін оятып, болашақта табысты болуына ықпал етеді.
шағым қалдыра аласыз













