Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 жыл бойы тегін жүктеу мүмкіндігіне ие болыңыз!
жеңілдік
Көркем жазу
ң Түсінік хат
3 -
сыныптағы «Көркем жазу» таңдау пәнінің негізгі мақсаты қазақ тілі
сабақтарындағы алған білімдерін одан әрі шыңдау. Сабақ үстінде
оқушылардың негізгі білім, білік дағдыларын қалыптастыру болса,
ауызша айтқандарын дәптерге каллиграфия ережелерін сақтап жазу қиын
да, маңызды да қағидалардың бірі болып табылады.
Ал каллиграфия ережелерін сабақ үстінде оқушыларға толық меңгерту
оңайға түспейді. Оқушылардың каллиграфиясын қалыптастыруда бұл
пәннің рөлі ерекше.
Ұсынылып отырған жоспар 3- сынып бағдарламасына сәйкестендірілген.
Жатқа жазу, көшіріп жазу, шағын шығармалар оқушылардың зейінін,
есту қабілеттерін, есте сақтауды дамытады. Сондай - ақ жоспарда
оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытатын жұмыс түрлері бар.
Сонымен қатар оқушылардың ой - өрісі мен дүниетанымын кеңейтуге өз
ықпалын тигізеді. Көркем жазу оқушыларды сауаттылыққа, ұқыптылыққа
тәрбиелейді, сөздік қорын көбейтіп, сөйлеу тілін жетілдіреді.
«Көркем жазу» бағдарламасы 3-сыныпқа аптасына 1 сағаттан 34 сағатқа
арналып жоспарланған.
«Көркем жазу» бағдарламасының мақсаты:
Балаға хат таныту, әріп
таңбаларын әдемі көркем етіп салуға жаттықтыру, жазу мен оқуды
үйрету.
Сауат ашудың міндеті әріпті жаза білуге үйрету емес, оның әрбір
элементін дұрыс сақтауға, дәптерге қалай болса солай жазбай, оңға
қарай, біркелкі көлбе, таза, анық жазуға машықтандыру міндеті тұр.
Осы талаптарды орындау негізінде оқушының көркем жазу дағдысы
(каллиграфия) қалыптасады.
Бағдарламада мектеп курсына енбеген тақырыптар қамтылған . Әр
бөлімде берілген тақырыптар арқылы оқушылар әріп элементтерін
жазуға, шағын әңгімелер құрастыруға, жұмбақтарды шешуге, мақалдарды
жалғастыруға, сөздердің ұйқасын табуға, суретпен жұмыс жүргізуге,
тыйым сөздер жазуға машықтанады. Оқушының каллиграфиялық қабілетін
қалыптастыруда педагогикалық қоғамның тәрбиелік мәні зор.
Көркем жазу әдісі – тікелей жазу тарихымен байланысады. Әдемі жазу
– өнер. Таза, анық, әдемі жазуды оқуда жеңіл, ондай жазумен
берілген ойды түсіну де оңай . Әріп таңбаларын әдемі, көркем етіп
салуға жаттықтыру жұмыстарды оқушы бойында жақсы қасиеттердің
қалыптасуына ықпалы бар.
Оқу пәнінің
мақсаты мен міндеттері
Мақсаты:
Көркем жазу оқушыларды сауаттылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелейді,
сөздік қорын молайтып, сөйлеу тілін жетілдіреді Сабақ үстінде
оқушылардың негізгі білім, білік дағдыларын қалыптастырады , ауызша
айтқандарын дәптерге каллиграфия ережелерін сақтап жазуға
үйретеді
Міндеттері:
- сауатты, қатесіз жазу;
- әріптерді дұрыс бейнелеу;
- әріптерді бір – бірімен дұрыс жалғастырып жазу;
- ұқыптылық пен жылдамдықты үйрету;
- үлгі бойынша жазуды үйрету;
- өз бетінше жұмыс істеуді үйрету;
Күтілетін
нәтиже:
-әріп элементтерін,әріптің толық таңбасын,оның элементтерінің ретімен жазылуын біледі;
-көркем,сауатты жазуға жүйелі түрде жаттығады.
-Жалпы көркем жазу дағдысына,үзіліссіз жазуға үйренеді.
-Жазуматериалы-бойынша (буын,сөз,сөйлем,мәтін,шығарма,мазмұндама,) т.б. қажетті жазба жұмыстарын игереді;
-Көркемдеп жаза біледі.
-тұрақты жазу дағдысы қалыптасады.
Пайдаланған
әдебиеттер:
1. 3 - сыныпқа арналған «Көркем жазу» дәптері №1, №2,
К. Ерешева, Ш. Ыдырысова.
2. Қазақ тілінен сын жұмыстары ( 1 - 4
сыныптар)
К. Ерешева, Ұ. Ботабаева, Р.
Муханова. «Өлке» баспасы, Алматы, 2008
3. Мақал – мәтелдер ( 1 - 4 сыныптарға
арналған),
«Өнер» баспасы, Алматы 2007
4 «Әліпби» Ойыншықтар әліппесі
Аруна 2007 жыл
Авторы: Е. Өтетілеуұлы, Ж. Қалжанова, А. Байғабылова
5 .Өлеңдер жинағы «Керек кітап» Шикула Шымкент 2005жыл
Авторы: Ө. Ақыпбекұлы
6. «Әріптер әлемі» Аруна
Авторы: А. Байғабылова
7. «Сиқырлы әріптер мен сөздер әлемінде» Шикула Шымкент 2005
жыл
3 "ә" сыныбының " Көркем жазу" бағдарламасының тақырыптық жоспары
Барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат
Р\с |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Уақыты |
Бағдарламалық талаптар |
Әдісі |
Көрнекілігі |
Қосымша материалдар |
Үйге тапсырма |
1 |
П, т, г, ғ, і, и, й, ш, а, о, ө әрпінің жазылуы |
1 |
|
П, т, г, ғ, і, и, й, ш, а, о, ө әрпінің жазылуын меңгерту |
Сұрақ-жауап |
Көркем жазу дәптері №1 |
Қазақ тілін оқыту әдістемесі |
1-2 бет |
2 |
И,ш, г, ғ, п, то, р әрпінің сөздің басында, ортасында жазылуы |
1 |
|
И,ш, г, ғ, п, то, р әрпінің сөздің басында, ортасында жазылуы меңгерту |
Талдау-жинақтау |
Көркем жазу дәптері №1 |
Әдебиеттік оқу хрестоматиясы |
3-5 бет |
3 |
О, ө, әрпінің сөздің басында, ортасында, жазылуы |
1 |
|
О, ө, б, в, әрпінің сөздің басында, ортасында, жазылуын меңгерту |
Түсіндіру |
Көркем жазу дәптері №1 |
Қазақ тілінен сын жұмыстары |
6-7 бет |
4 |
Б, в әрпінің сөздің басында, ортасында, жазылуы |
1 |
|
Г г әрпінің сөздің басында, ортасында, жазылуын меңгерту |
Көрнекілік |
Көркем жазу дәптері №1 |
Әріптер әлемі |
8-9 бет |
5 |
Р, ф, у, д, з, ү, ұ әрпінің сөздің басында, ортасында, жазылуы |
1 |
|
Р, ф, у, д, з, ү, ұ әрпінің сөздің басында, ортасында, жазылуын меңгерту |
Талдау |
Көркем жазу дәптері №1 |
Сиқырлы әріптер мен сөздер әлемінде |
10-12 бет |
6 |
Көшіріп жазу |
1 |
|
Мәтінді көшіруге үйрету |
Сұрақ-жауап |
Көркем жазу дәптері №1 |
Қазақ тілінен сын жұмыстары |
|
7 |
Ц, щ, ң, қ әрпінің сөздің басында, ортасында, соңында жазылуы |
1 |
|
Ц, щ, әрпінің сөздің басында, ортасында, соңында жазылуын меңгерту |
Дамыта оқыту |
Көркем жазу дәптері №1 |
Өлеңдер жинағы |
13-14 бет |
8 |
Ң, к әріптерінің жазылуы |
|
|
Ң, к әріптерінің жазылуын меңгерту |
Көрнекілік |
Көркем жазу дәптері №1 |
Әріптер әлемі |
15-16 бет |
9 |
К, н, ю әрпінің сөздің басында, ортасында, соңында жазылуы |
1 |
|
К, н, ю әрпінің сөздің басында, ортасында, соңында жазылуын меңгерту |
Ойын арқылы оқыту |
Көркем жазу дәптері №1 |
Сауат ашу дәптері |
17-19 бет |
10 |
В, б, д әрпінің сөздің басында, ортасында, жазылуы |
1 |
|
В, б, д әрпінің сөздің басында, ортасында, жазылуын меңгерту |
Сұрақ-жауап |
Көркем жазу дәптері №1 |
Қазақ тілін оқыту әдістемесі |
20-21 бет |
11 |
Сөздік диктант |
1 |
|
Оқушы білімін есепке алу |
Талдау-жинақтау |
Диктанттар жинағы |
Әдебиеттік оқу хрестоматиясы |
|
12 |
Л, м, я әрпінің сөздің басында, ортасында, соңында жазылуы |
1 |
|
Л, м, я әрпінің сөздің басында, ортасында, соңында жазылуын меңгерту |
Түсіндіру |
Көркем жазу дәптері №1 |
Қазақ тілінен сын жұмыстары |
22-24 бет |
13 |
Һ әрпінің жазылу емлесі |
1 |
|
Һ әрпінің жазылу емлесін салу |
Көрнекілік |
Көркем жазу дәптері №1 |
Әріптер әлемі |
|
14 |
Ф, у, ч әрпінің сөздің басында, ортасында жазылу емлесі |
1 |
|
Ф, у, ч әрпінің сөздің басында, ортасында жазылу емлесін салу |
Талдау |
Көркем жазу дәптері №2 |
Сиқырлы әріптер мен сөздер әлемінде |
1-3бет |
15 |
Е, е әрпінің сөздің басында, ортасында, жазылуы |
1 |
|
Е, е әрпінің сөздің басында, ортасында, жазылуын меңгерту |
Дамыта оқыту |
Көркем жазу дәптері №2 |
Өлеңдер жинағы |
4-бет |
16 |
С, ә әрпінің сөздің басында, ортасында жазылуы |
1 |
|
С, ә әрпінің сөздің басында, ортасында жазылуын меңгерту |
Ойын арқылы оқыту |
Көркем жазу дәптері №2 |
Сауат ашу дәптері |
5-6 бет |
17 |
Е, з, әрпінің сөздің басында, ортасында жазылуы |
1 |
|
Е, з, әрпінің сөздің басында, ортасында жазылуын меңгерту |
Сұрақ-жауап |
Көркем жазу дәптері №2 |
Қазақ тілін оқыту әдістемесі |
8-9 бет |
18 |
Ж, х әрпінің сөздің басында, ортасында, жазылуы |
1 |
|
Ж, х әрпінің сөздің басында, ортасында, жазылуын меңгерту |
Талдау-жинақтау |
Көркем жазу дәптері №2 |
Әдебиеттік оқу хрестоматиясы |
10 бет |
19 |
Әріптердің байланысы |
1 |
|
Әріптердің байланысын дұрыс сала білуге үйрету |
Түсіндіру |
Көркем жазу дәптері №2 |
Қазақ тілінен сын жұмыстары |
11-12 бет |
20 |
Әріптердің байланысы |
1 |
|
Әріптердің байланысын дұрыс сала білуге үйрету |
Түсіндіру |
Көркем жазу дәптері №2 |
Қазақ тілінен сын жұмыстары |
13-14 бет |
21 |
Әріптердің байланысы |
1 |
|
Әріптердің байланысын дұрыс сала білуге үйрету |
Түсіндіру |
Көркем жазу дәптері №2 |
Қазақ тілінен сын жұмыстары |
15-16 бет |
22 |
Щ щ әрпінің сөздің ортасында, соңында жа |
1 |
|
Щ щ әрпінің сөздің ортасында, соңында жазылуын меңгерту |
Көрнекілік |
Көркем жазу дәптері №2 |
Әріптер әлемі |
17-18 бет |
23 |
Ц ц әрпінің сөздің басында, ортасында, соңында жазылуы |
1 |
|
Ц ц әрпінің сөздің басында, ортасында, соңында жазылуын меңгерту |
Талдау |
Көркем жазу дәптері №2 |
Сиқырлы әріптер мен сөздер әлемінде |
Үлгіні аяқтау |
24 |
Көшіріп жазу диктанты |
1 |
|
Оқушы білімін есепке алу |
Дамыта оқыту |
Диктанттар жинағы |
Өлеңдер жинағы |
Үлгіні аяқтау |
25 |
Э э, Ч ч әрпінің сөздің басында, ортасында, жазылуы |
1 |
|
Э э, Ч ч әрпінің сөздің басында, ортасында, жазылуын меңгерту |
Ойын арқылы оқыту |
Көркем жазу дәптері №2 |
Сауат ашу дәптері |
Үлгіні аяқтау |
26 |
О о, Ө ө әріптерінің жазылу емлесі |
1 |
|
О о, Ө ө әріптерінің жазылу емлесін салу |
Сұрақ-жауап |
Көркем жазу дәптері №2 |
Әріптер әлемі |
Үлгіні аяқтау |
27 |
Д д, З з әріптерінің жазылу емлесі |
1 |
|
Д д, З з әріптерінің жазылу емлесін салуӘріптердің бірдей болуына арналған жаттығула |
Талдау-жинақтау |
Көркем жазу дәптері №2 |
Сиқырлы әріптер мен сөздер әлемінде |
Үлгіні аяқтау |
28 |
Есте сақтау диктанты |
1 |
|
Оқушы білімін есепке алу |
Ойын арқылы оқыту |
Диктанттар жинағы |
Мақал-мәтелдер |
|
29 |
Әріптердің байланысы |
1 |
|
Әріптердің байланысы дұрыс салуға үйрету |
Сұрақ-жауап |
Көркем жазу дәптері №2 |
Қазақ тілін оқыту әдістемесі |
Үлгіні аяқтау |
30 |
Әріптердің байланысы |
1 |
|
Әріптердің байланысын дұрыс салуға үйрету |
Талдау-жинақтау |
Көркем жазу дәптері №2 |
Әдебиеттік оқу хрестоматиясы |
Үлгіні аяқтау |
31 |
Сөздік диктант |
1 |
|
Оқушы білімін есепке алу |
Түсіндіру |
Көркем жазу дәптері №2 |
Қазақ тілінен сын жұмыстары |
|
32 |
Әріптердің бірдей болуына арналған жаттығулар |
1 |
|
Әріптердің бірдей болуына арналған жаттығулар орындау |
Көрнекілік |
Көркем жазу дәптері №2 |
Әріптер әлемі |
19 -20 бет |
33 |
Әріптердің бірдей болуына арналған жаттығулар |
1 |
|
Әріптердің бірдей болуына арналған жаттығулар орындау |
Талдау |
Көркем жазу дәптері №2 |
Сиқырлы әріптер мен сөздер әлемінде |
21-24 бет |
34 |
Көркем жазу көрмесі |
1 |
|
Көркем жазу көрмесін ұйымдастыру |
Ойын арқылы оқыту |
Көркем жазу дәптері №2 |
Өлеңдер жинағы |
|

