Материалдар / КӨРКЕМ ЖАЗУ (САБАҚ ЖОСПАРЛАРЫ)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

КӨРКЕМ ЖАЗУ (САБАҚ ЖОСПАРЛАРЫ)

Материал туралы қысқаша түсінік
КӨРКЕМ ЖАЗУ ТАҢДАУ ПӘНДЕРІ БОЙЫНША САБАҚ ЖОСПАРЛАРЫ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2018
6762
75 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі:..................................................
Пәннің аты: Көркем жазуУақыты:Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауыЖазу ережелерімен таныстыру.
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуТәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақКаллиграфия (грек. kallіgraphіa – көркем жазу) – көркем әрі анық жазу өнері. Каллиграфия тарихы қаріп және жазу құралдары, стилистика өнері дамуы тарихымен тығыз байланысты. Каллиграфия оқуға қолайлы ғана емес, сонымен қатар хатқа графикалық эмоционалды-бейнелі ұғым беру мақсатын көздейді. Каллиграфия стилі қашықтан оқуға мүмкіндік беретін таңбаларының анық болуына, шапшаң жазылатын курсивке немесе оқуға қиын, бірақ сәнді өрнекке бейім болып келеді. Исламелдерінде каллиграфия жоғары бағаланды. Ірі каллиграфтар “насхи” қарпінің шеберлері арасында ибн Мукла (10 ғасыр). ибн Бавваб (11 ғасыр), Сұлтан Әли Мешхеди (15 ғасыр, “насталик” қарпінің шебері) және басқалар болды (қ. Хұснихат), Еуропада грек және латын жазуларының классик. үлгісі біздің заманымызға дейінгі дәуірде жасалды. Ал орыс жерінде каллиграфияның тамаша үлгілері 11 ғасырда басталды. Кітап басу ісінің және машинамен жазудың өрістеуіне байланысты каллиграфияның қолданылуы азайды, ол, негізінен, бастауыш мектепте пән ретінде оқытылды. каллиграфия кітапты көркемдеу, плакаттар жасау, графика, т.б. салаларда қолданылады. Қазіргі кезде де мектеп оқушыларынан каллиграфия принциптерін сақтау талап етіледі.Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі

Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс







Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады












































Оқу ісінің меңгерушісі:....................................
Пәннің аты: Көркем жазуУақыты:Кабинет:Мұғалім:
Сабақтың атауыТік қиғаш сызықтар салу.
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГеометриялық фигуралар үлестіріледіОқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақҒажайып алаң. Тақтаға әріп жасырылады. Мұғалім жасырылған әріптің әрбір элементтері бойынша сипаттап айтады да, ал оқушылар қандай әріп екенін айтады. Мысалы: Түйе өркешін қарайық, ұқсайды оған қай әріп? Жаңа әріпті өту үшін 2 сағат беріледі. Бұл жаттығуды 2 - сағатында өткен өте тиімді.Оқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі



Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс







Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады










































Оқу ісінің меңгерушісі:.................................................................
Пәннің аты:Көркем жазуУақыты:Кабинет:Мұғалім:
Сабақтың атауыСызықтарды параллель жүргізу.
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Сен маған,мен саған»
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады










































Оқу ісінің меңгерушісі:...................................................
Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Ілмек біз»сызықтары.
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуТәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі

Кері байланыс







Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады






































Оқу ісінің меңгерушісі:.....................................
Пәннің атыкөркем жазуУақыты: 19.09.18ж.МұғалімДжанбирова Г.А.
Сабақтың атауыӘріп жазуға дайындық элементтері
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.


Топқа бөлу
Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту



















Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс







Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады




Оқу ісінің меңгерушісі:..............................
Пәннің атыУақыты:03.10.18ж.МұғалімДжанбирова Г.А.
Сабақтың атауыТаңбалар сызу.
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГеометриялық фигуралар үлестіріледіОқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі



Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс







Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Оқу ісінің меңгерушісі:.............................................. Сауат ашу
Пәннің атыУақыты: 10.10.18ж.МұғалімДжанбирова Г.А.
Сабақтың атауыӘріп элементтерін қосып, бірге салу.
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Сен маған,мен саған»
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
































Көркем жазу
Пәннің атыУақыты:17.10.18ж.МұғалімДжанбирова Г.А.
Сабақтың атауыКіші әріп элементін үзіліссіз жазу
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуал
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!