Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәннің аты: Көркем жазу | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім: |
Сабақтың атауы | Жазу ережелерімен таныстыру. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу | Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу | ||
Сергіту сәті | «Кел билейік» | ||
Жаңа сабақ | Каллиграфия (грек. kallіgraphіa – көркем жазу) – көркем әрі анық жазу өнері. Каллиграфия тарихы қаріп және жазу құралдары, стилистика өнері дамуы тарихымен тығыз байланысты. Каллиграфия оқуға қолайлы ғана емес, сонымен қатар хатқа графикалық эмоционалды-бейнелі ұғым беру мақсатын көздейді. Каллиграфия стилі қашықтан оқуға мүмкіндік беретін таңбаларының анық болуына, шапшаң жазылатын курсивке немесе оқуға қиын, бірақ сәнді өрнекке бейім болып келеді. Исламелдерінде каллиграфия жоғары бағаланды. Ірі каллиграфтар “насхи” қарпінің шеберлері арасында ибн Мукла (10 ғасыр). ибн Бавваб (11 ғасыр), Сұлтан Әли Мешхеди (15 ғасыр, “насталик” қарпінің шебері) және басқалар болды (қ. Хұснихат), Еуропада грек және латын жазуларының классик. үлгісі біздің заманымызға дейінгі дәуірде жасалды. Ал орыс жерінде каллиграфияның тамаша үлгілері 11 ғасырда басталды. Кітап басу ісінің және машинамен жазудың өрістеуіне байланысты каллиграфияның қолданылуы азайды, ол, негізінен, бастауыш мектепте пән ретінде оқытылды. каллиграфия кітапты көркемдеу, плакаттар жасау, графика, т.б. салаларда қолданылады. Қазіргі кезде де мектеп оқушыларынан каллиграфия принциптерін сақтау талап етіледі.Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу | ||
Ой толғаныс | БББ кестесі | ||
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты: Көркем жазу | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім: |
Сабақтың атауы | Тік қиғаш сызықтар салу. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу | ||
Сергіту сәті | «Кел билейік» | ||
Жаңа сабақ | Ғажайып алаң. Тақтаға әріп жасырылады. Мұғалім жасырылған әріптің әрбір элементтері бойынша сипаттап айтады да, ал оқушылар қандай әріп екенін айтады. Мысалы: Түйе өркешін қарайық, ұқсайды оған қай әріп? Жаңа әріпті өту үшін 2 сағат беріледі. Бұл жаттығуды 2 - сағатында өткен өте тиімді.Оқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу | ||
Ой толғаныс | БББ кестесі | ||
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты:Көркем жазу | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім: |
Сабақтың атауы | Сызықтарды параллель жүргізу. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу | ||
Сергіту сәті | «Сен маған,мен саған» | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Ілмек біз»сызықтары. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу | Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу | ||
Сергіту сәті | «Кел билейік» | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу | ||
Ой толғаныс | БББ кестесі | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің атыкөркем жазу | Уақыты: 19.09.18ж. | Мұғалім | Джанбирова Г.А. |
Сабақтың атауы | Әріп жазуға дайындық элементтері | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу | Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу | ||
Сергіту сәті | «Кел билейік» | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу | ||
Ой толғаныс | БББ кестесі | ||
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты | Уақыты:03.10.18ж. | Мұғалім | Джанбирова Г.А. |
Сабақтың атауы | Таңбалар сызу. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу | ||
Сергіту сәті | «Кел билейік» | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу | ||
Ой толғаныс | БББ кестесі | ||
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты | Уақыты: 10.10.18ж. | Мұғалім | Джанбирова Г.А. |
Сабақтың атауы | Әріп элементтерін қосып, бірге салу. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу | ||
Сергіту сәті | «Сен маған,мен саған» | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты | Уақыты:17.10.18ж. | Мұғалім | Джанбирова Г.А. |
Сабақтың атауы | Кіші әріп элементін үзіліссіз жазу | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Тақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал |
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |