Материалдар / Көркемдік кестемен бұйымды безендіру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көркемдік кестемен бұйымды безендіру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Шығармашылық идеялардың көркем көрінісі және жасау технологиясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
746
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары. Көркем өнер.


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сәндік-қолданбалы шығармашылық

Күні:

Сынып: 5 сынып( қыздар)

Сабақ 1. 45минут

Мұғалімнің аты-жөні:

Сабақ тақырыбы

Көркемдік кестемен бұйымды безендіру.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

* Шығармашылық идеялардың көркем көрінісі және жасау технологиясы

*Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.

*Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.

Сабақ мақсаттары


  • Қыздар кестенің түрлерімен танысады;

  • Дереккөздерді пайдаланып, кесте түрлерін зерделейді;

  • Алдыңғы сабақта орындаған тәжірибелік жұмысты жалғастыру мақсатында қолданады;(ою-өрнектің нобайы)

  • Нобай жасау барысында ассиметрия, симметрия және ритм сынды заңдылықтарды ұстанады;

  • Жасалған нобай бойынша тігіс түрлерін пайдаланып, ою-өрнекті кестелеп шығады;

  • Іс-тәжірибелік жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін ұстанады;

  • Уақытты тиімді пайдаланады;

Бағалау

критерийлері














  • 1.Өз қиялынан бір өрнектің нобайын жасайды;

  • 2.Нобайды салуда симметрия заңдылығын ұстанады;

  • 3.Салынатын дүниені форматта дұрыс орналастырады;(А4 )

  • 4.Салынған өрнекті беторамал бетіне дұрыс орналастыралды;

  • 5.Жібектен немесе мақтадан жасалынған кестеге арналған жіптермен кестелеп шығады;

  • 6.Қауіпсіздік ережесін ұстанады;

Тілдік мақсаттар


Сабақтағы лексикамен терминалогия

Сәндік-қолданбалы өнер, бұйым, жасау технологиясы, пішін, нобай, құрамы, ырғақ, сызық, динамика, кесте, инешаншым, тігім, тігістер, өру


Сәндік-қолданбалы өнер шеберлерінің шығармашылығына негізделіп, мен...

Қазақ ұлттық мәдениетінің ерекшелігі.... тұрады.

Мен ою-өрнек композициясын ..... жасау үшін қолдандым.

Берілген бұйымды жасауда шебер келесі... қолданды.

Құндылықтарды

дарыту




- сұрақтарға жауап беру барысында оқушылар ойын ашық айту арқылы ашықтық құндылығын арттыра түседі:

- ынтымақтастықпен жұмыс жасай отырып, бір-бірлерінің ойын сыйластықпен тыңдай біледі;

- өмір ойы еңбектену арқылы өзіне бай және қажетті қор жинақтайды;

- шығармашылық жұмыс жасай отырып қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік құндылықтары артады.

Пәнаралық

байланыстар

Бұл сабақтағытақырып, негізіненжаратылыстану және қазақәдебиетіпәнімен тығыз байланысты. Жаратылыстанупәні арқылы қыздарөрнектердің шығу тарихынаүңілсе, қазақәдебиеті арқылы, қазақхалқыныңсәндік –қолданбалыөнеріндегікестеменбізкестенің, кестелептоқуөнерініңнегізгіорыныменмаңыздылығын түсінеді;

АКТ қолдану

дағдылары

- Сабақ барысында презентация көрсету үшін интерактивті тақта қолданылады. Атақты суретшілердің жұмыстарын қарау үшін және зерттеу жүргізу үшін оқушылар ноутбук қолданады,оқушылар суретшілердің жұмыстарын зерттеу барысында түрлі сайттармен жұмыс жасап, АКТ дағдыларын дамытады.

-Оқушылар өз дағдыларын дамытады, жетілдіреді, көбінесе ғаламтор сайттарымен жұмыс жасап , суретшілердің шығармашылығын зерттеу арқылы сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытады.

Презентациялар және видеобейнелер көрсетіледі.


Бастапқы білім


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 2А Сәндік-қолданбалы шығармашылық

Сабақ тақырыбы: Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Нобай орындау.

Осы тақырып бойынша қыздар жұмыс жасап, ою-өрнек түрлеріне және кесте өнеріне зерттеу жүргізіп, зерттеу нәтижесінде практикалық жұмыс барысында оқушылар кесте түрлерімен танысып, өздері нобай бойынша кесте жұмысын жасап шықты.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Видеобейне

2минут










Сабақтың басы

5минут






























Сабақ ортасы

Мин20















































Сабақтың

ортасы

Шығармашылық жұмыс

20минут






Дифференциациялық тапсырма





























Сабақтың соңы

2мин













Сабақ соңы.Кері байланыс

































Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын ояту үшін слайд шоу көрсетіліп, бізкестенің түрлері туралы, сәндік –қолданбалы өнер жайлы айтылады. Слайд-шоу көрсетіліп болған соң, бүгінгі өтілетін тақырыппен оқу мақсатының қандай екендігін біліп алу үшін «Джиксо» деген белсенді оқыту әдісін қолданып,сабақтың тақырыбымен мақсатын ашып аламыз.Бұл белсенді оқыту әдісін қолдану үшін, 1-2 деп санау арқылы, оқушыларды екі топқа біріктіріп аламыз. Біріктірудегі негізгі мақсат,оқушылардың топпен жұмыс жасаудағы дағдыларын дамыту. Джиксо әдісінің тәртібі бойынша, бүгінгі тақырыпты негізге ала отырып, мәліметпен жұмыстарының суреттері баспадан басылып, әрбір сурет белгілі –бір бөліктерге кесіп алынып, кеспе қағаздар оқушылардың назарына ұсынылады.Олар топта берілген материалдарды оқып шығып, мәліметті рет ретімен құрастырады,әр топтан бір оқушы шығып, өз версияларын ұсынып, сосын өз түсініктерін айтып береді.Бүкіл сынып болып, қол шапалақтау арқылы оқушылар бағаланып, қолдау көрсетіледі.Сосын осы іс-әрекеттер жүрген соң, сабақтың тақырыбымен мақсатына оқушылармен мұғалімдер бірге келеді.

Оқу мақсаттары айтылып болған соң,міндетті түрде қауіпсіздік ережелері айтылады:

  • Құрал –жабдықтармен мұқият жұмыс жасау;

  • Сабақ барысында қолданатын заттарды бір-бірне лақтырмау;

  • Ережеге сай жұмыс жасау;

Жеке жұмыс: Ары қарай шығармашылық жұмыс жасау үшін, оқушылар мақта матасынан жасалынған, ақ түсті беторамал алып келеді, сол орамалдың бетіне оқушылар кестемен жұмыс жасайды.

1.Өз қиялынан бір өрнектің нобайын жасайды;

2.Нобайды салуда симметрия заңдылығын ұстанады;

3.Салынатын дүниені форматта дұрыс орналастырады;(А4 )

4.Салынған өрнекті беторамал бетіне дұрыс орналастыралды;

5.Жібектен немесе мақтадан жасалынған кестеге арналған жіптермен кестелеп шығады;

6.Қауіпсіздік ережесін ұстанады;

Осы критерийлер бойынша оқушылар жұмыс жасайды.Сосын бағалау процессі жүреді. Бағалау парағы сабақ жоспарына сай алдын-ала дайындалады. Сабақтың басында әрбір оқушыға беріледі және сабақ барысында өзін-өзі бағалау керектігін ескертеді.Бағалау + белгісімен немесе *белгісімен белгіленеді.Сабақтың аяғында жинаған жалпы бағасы шығарылады. Соған байланысты оқушының тапсырманы қаншалықты орындағандығын білуге болады.



Оқушының аты – жөні____________ сыныбы_______ тобы__

Оқушының

аты-жөні________

Сынып_8____

Бағалау шкаласы*/-


Бағалау критерийлері:


1

Өз қиялынан бір өрнектің нобайын жасайды;


2

Нобайды салуда симметрия заңдылығын ұстанады;


3

Салынатын дүниені форматта дұрыс орналастырады;(А4 )


4

Салынған өрнекті беторамал бетіне дұрыс орналастыралды;



5

Жібектен немесе мақтадан жасалынған кестеге арналған жіптермен кестелеп шығады;


6

Қауіпсіздік ережесін ұстанады;



Жалпы баға:


Дифференциациялық тапсырма бұл сабақта паралеллді түрде жүреді. Өйткені,әрбір бала өзінің қиялынан туған өрнекті жасауы керек. Олай болатын болса, оқушының жалпы сыныппен, жас ерекшелігіне қарай берілетін тапсырмаға қарамай, әр оқушынң ізденіс жұмысы әртүрлі болады. Құрылысы күрделі, түстік шешеімі әртүрлі түстерді үйлестіріп кестелесе осы тапсырма бойынша баланың деңгейі жоғары болғаны.Ал, егер құрылымы онша күрделі емес бірнеше иірімнен ғана тұратын нобай болса, онда деңгейі төмендеу деген сөз:

Оқушылардың жасаған жұмыстары шамамен төмендегі суреттерге ұқсас болады




Дифференциациялық тапсырма осы шығармашылық жұмыс барысында жүзеге асады.Оқушылар күрделілігі әртүрлі тапсырмалар орындағандықтан, талантты және дарынды балдармен де жұмыс көрініс табады. Жасалынып болған шығармашылық жұмысты оқушылар жұпта бағалайды.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды..

Бағалауға қойылатын талаптар:

  • Жақсы, мықты тұстарын айту;

  • Сын айтқымыз келсе, көмектесу мақсатында ұсыныс,сұрақ ретінде айту;







Иллюстрациялық материалдары: көркем кестемен сәнделген бұйымдар т.б. СҚӨ заттары.

https://youtu.be/4MawBxU9OiU Кесте өнері

https://youtu.be/QFb8NqjAOgQ

Қазақ сәндік-қолданбалы өнер – Кесте және ою-өрнек (RU)

http://www.trozo.ru/cat/video-uroki/vyshivanie-lentami – баумен кестелеу және т.б. қолөнер шеберлік сағаттары бойынша видео сабақтары.

http://www.trozo.ru/archives/22708 – кестелеу, сәндік және еркін тігістер түрлері.

http://vishivashka.ru/vyshivka_nitkami/vidy_vyshivki.php Кесте түрлері мен олардың орындалу техникасы.

http://atlanticrus.ru/content/osnovy-dekorativnoi-kompozitsii?page=show – Ою-өрнектің құрлымы мен түрлері, композицияның құру үлгілері

http://www.tvorchistvo.ru/vidy-dekorativnyh-kompozitsiy/ -

СҚӨ әлемі

http://www.livemaster.ru/topic/274295-vse-vidy-rukodeliya-vyshivka Қолөнердің түрлері; Кесте

http://vrukodelii.com/vishivka-dlya-nachinayushhih/

Жаңадан үйренушілерге кесте

Кестені орындауға арналған қажетті материалдар: инелер, қайшылар,оймақ, ирис және мулине жіптер, кергіш, маталар.










Кері байланыс «Екі жұлдыз –бір тілек» әдісі арқылы сабақтың ұтымды тұстарымен келесі сабақта жақсартуға болатын тұстарына ұсыныс жаза алады, А4 форматында.



Қорытындылау мақсатында мұғалім жалпы сабаққа кері байланыс береді. Оқушылардың жасаған әр-бір іс-әрекеті жайлы айтып, сол бойынша мадақтау жасайлды немесе үлгерімі нашар, төмен оқушы болатын болса сол оқушы сабақтан тыс уақытқа қосымша сабаққа шақырылып, қамтылмаған оқу мақсаттары қамтылуы тиіс.




























Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!