Сабақ
тақырыбы: «Көrөніс қосылған
бәліш»
Сабақтың
мақсаты: Көкеністерді даярлау туралы
түсінік беру,бұрыш түрлерімен, бұрыштың тұқымдарын ажырату
жолдарымен және өңдеу тәсілін,жылыжайлар туралы,оларды қалай
дайындау керек екенін үйрету.Техникалық қауіпсіздік ережесін жетік
білуге үйрету.
1. Білімділік: Өз ойларын нақты дұрыс
жеткізуге,ауызекі сөйлеуге
үйрету.
2. Дамытушылық: оқушылардың
ой- өрсін дамыту, қисынды ойлау қабілетін дамыту, тіл байлығын
тереңдету;
3. Тәрбиелік: Баланы дұрыс
тамақтануға,денсаулығын күтуге,оны нығайтуға,қоршаған ортада өзін
дұрыс ұстай білуге,тиімді қарым-қатынас жасауға
тәрбиелеу.
2. Сабақ
типі: Жаңа білімді меңгерту
сабағы
3. Оқушылардың жұмыс
формасы: түсіндіру, іздендіру, өз
ойларын жеткізу.
-
Қажетті
техникалық жабдығы:
компьютер
-
Сабақта қолданылатын
көрнекі құралдар, дидактикалық
материалдар:
әр түсті маркерлер, желім,
стикерлер, алжапқыш, орамал, асхана
құралдары,
-
Жаңа сабақ:
«Көrөніс қосылған
бәліш»
- 200 г сары
май;
- 2 тал
жұмыртқа;
- 2 ас қасық суық
су;
- 400 г
ұн;
- бір шымшым
тұз.
Салмасына:
- 1 кг
көкеніс;
- 1 бас
пияз;
-
ақжелкен;
- 2 тіс
сарымсақ;
-
тұз;
-
бұрыш
- 1 жұмыртқаның
сарысы.
Азық-түліктерді түгендеп алған
болсақ, іске кірісейік.
1. Май мен ұнды араластырып,
пышақпен бөлшектейміз.
2. Суық су, тұз және қант
қосамыз.
3. Қамыр жабысқақ болуы тиіс,
енді оны жақсылап араластырамыз. Құмды қамырға қатты ұқсайды, бірақ
оған қарағанда жұмсақтау.
4. Қамырды целлофанға салып,
тоңазытқышқа салып қоямыз.
5. көкеніс тұздап, бұрыш
себеміз. Пиязды тазалап, кесеміз. Сарымсақ пен ақжелкенді де жуып,
кесеміз. Артынша барлығын жақсылап
араластырамыз.
6. Қамырды екі бөлікке
бөлеміз: 2/3, 1/3. 2/3 қамырды жайып, қаңылтыр табаға саламыз.
Үстіне фарш салып, бетін екінші қамырмен жабамыз. Екі қамырдың
шетін өзара біріктіреміз.
7. Ішіндегі салмасы жақсылап
пісу үшін бәліштің тура ортасын тесеміз. Бетіне жұмыртқаның сарысын
жағамыз.
8. Бәлішті 180 градуста қызып
тұрған пешке 50-60 минутқа салып қоямыз. Осымен бәлішіміз дайын.
Астарыңыз дәмді болсын!
Жоғарыда айтқанымыздай,
бәлішіміз жылдам әрі оңай әзірленеді. Оны кішкене балақай да
әзірлей алатын шығар. Бұл дәл сіз іздеген мәзір деген
ойдамыз!
Сабақты
қорытындылау: Балалар, біз сіздермен ас
мәзірді қалай дайындауды және де дастарханды дұрыс жабдықтауды
үйрендік сондықтанда біз аспаздық түрлі тағамдарды біле отырып, іс
- жүзінде үйренеміз деп сенемін. Жаңа материалды пысықтау,
тәрбиеленушілерді меңгерген білімдерін талдау,
бағалау.