Көрсеткіш дәреже

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көрсеткіш дәреже

Материал туралы қысқаша түсінік
Негізі бірдей дәрежелерді бөлу. Санның көрсеткіші нөлге тең дәрежесі
Материалдың қысқаша нұсқасы

«№206 мектеп гимназия» ДОІЖО Тексерілді________
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Бүтін көрсеткішті дәреже

Педагогтің Т.А.Ә.

Жаппарова Сауле Дуйсенкызы

Күні:

16.09.2022


Сынып: 7Г

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Негізі бірдей дәрежелерді бөлу. Санның көрсеткіші нөлге тең дәрежесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолдану;


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Миға шабуыл. Өткен сабақ материалдары бойынша сұрақтар:

20-ға дейінні сандардың квадратын, 10-ға дейінгі сандардың кубын сұрау.

Натурал көрсеткішті дәреже негізі бірдей болғандағы көбейту кезінде не істейміз?

Жаңа тақырыпқа байланысты сұрақ: натурал көрсеткіштік дәреже негіздері бірдей кезде бөлу қалай орындалады?

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді.

20-ға дейінгі сандардың екінші дәрежесін, 10-ға дейінгі сандардың үшінші дәрежелерін жатқа айтады.


«Жарайсың», «Керемет» және т.б. сөздермен оқушыларды ынталандыру





Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин



Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізі өзгеріссіз қалады да, көрсеткіші алымы мен бөлімінің айырымына тең болады.

Егер, b –нөлге тең емес кез келген рационал сан, ал m және n сандары болатындай кез келген натурал сандар болса, онда .

Мысалы,

.

.



Тақырыпқа байланысты есептер шығару. Оқулықпен жұмыс: 3.1, 3.3,3.4, 3.5, 3.7, 3.9, 3.10, 3.11



Жаңа тақырыппен өткен тақырыпты салыстыра отырып, айырмашылығын анықтайды. Оқулықпен белсенді түрде есеп шығарады.

Тақырыпқа байланысты ережені сақтай отыра, берілген есептерді қатесіз, түсініп шығарады.



Әр шығарған есепті дәптерге жазғызып, дұрыс немесе дұрыс еместігін тексеру, дұрыс емес есепті көрсетіп, қайта шығарту



7-сынып алгебра оқулығы



Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

Үй тапсырмасын беру

7 мин.




Оқушылар сұраққа жауап береді:

Сабақ барысында қандай қиындықтар болды?

Сабақ беру кезінде маған не жетіспеді?



Үй жұмысы: 3.2, 3.6, 3.8, 3.14, 3.15



Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін айтады




Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.05.2023
419
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі