Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
Кезеңі
Қызығушылықты
ояту
8 мин
|
Миға
шабуыл. Өткен сабақ материалдары бойынша
сұрақтар:
20-ға дейінні сандардың
квадратын, 10-ға дейінгі сандардың
кубын сұрау.
Натурал көрсеткішті дәреже
негізі бірдей болғандағы көбейту кезінде не
істейміз?
Жаңа тақырыпқа байланысты
сұрақ: натурал көрсеткіштік дәреже негіздері бірдей кезде бөлу
қалай орындалады?
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушылар өз болжамдарын айтып,
талқылау жүргізеді.
20-ға дейінгі сандардың екінші
дәрежесін, 10-ға дейінгі сандардың үшінші дәрежелерін жатқа
айтады.
|
«Жарайсың», «Керемет» және
т.б. сөздермен оқушыларды ынталандыру
|
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
30
мин
|
Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізі өзгеріссіз
қалады да, көрсеткіші алымы мен бөлімінің айырымына тең
болады.
Егер, b –нөлге тең емес кез келген рационал сан, ал m және
n сандары болатындай кез келген натурал
сандар болса, онда .
Мысалы,
.
.
Тақырыпқа байланысты
есептер шығару. Оқулықпен жұмыс: 3.1, 3.3,3.4, 3.5, 3.7, 3.9, 3.10,
3.11
|
Жаңа тақырыппен өткен
тақырыпты салыстыра отырып, айырмашылығын анықтайды. Оқулықпен
белсенді түрде есеп шығарады.
Тақырыпқа байланысты ережені
сақтай отыра, берілген есептерді қатесіз, түсініп
шығарады.
|
Әр шығарған есепті дәптерге
жазғызып, дұрыс немесе дұрыс еместігін тексеру, дұрыс емес есепті
көрсетіп, қайта шығарту
|
7-сынып алгебра
оқулығы
|
Сабақтың
соңы
Қорытынды
Ой
толғаныс.
Рефлексия
Үй тапсырмасын
беру
7
мин.
|
Оқушылар сұраққа жауап
береді:
Сабақ барысында қандай
қиындықтар болды?
Сабақ беру кезінде маған не
жетіспеді?
Үй жұмысы:
3.2, 3.6, 3.8, 3.14,
3.15
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін айтады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
|