«№206 мектеп
гимназия» ДОІЖО Тексерілді________
Қысқа мерзімді
(сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
Бүтін көрсеткішті дәреже |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Жаппарова Сауле Дуйсенкызы |
|
|
Күні: |
16.09.2022 |
|
|
Сынып: 7Г |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Негізі бірдей дәрежелерді бөлу. Санның көрсеткіші нөлге тең дәрежесі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолдану; |
|
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
Миға шабуыл. Өткен сабақ материалдары бойынша сұрақтар: 20-ға дейінні сандардың квадратын, 10-ға дейінгі сандардың кубын сұрау. Натурал көрсеткішті дәреже негізі бірдей болғандағы көбейту кезінде не істейміз? Жаңа тақырыпқа байланысты сұрақ: натурал көрсеткіштік дәреже негіздері бірдей кезде бөлу қалай орындалады? |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді. 20-ға дейінгі сандардың екінші дәрежесін, 10-ға дейінгі сандардың үшінші дәрежелерін жатқа айтады. |
«Жарайсың», «Керемет» және т.б. сөздермен оқушыларды ынталандыру |
|
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізі өзгеріссіз қалады да, көрсеткіші алымы мен бөлімінің айырымына тең болады.
Егер, b –нөлге тең емес кез келген рационал сан, ал m және
n сандары Мысалы,
Тақырыпқа байланысты есептер шығару. Оқулықпен жұмыс: 3.1, 3.3,3.4, 3.5, 3.7, 3.9, 3.10, 3.11 |
Жаңа тақырыппен өткен тақырыпты салыстыра отырып, айырмашылығын анықтайды. Оқулықпен белсенді түрде есеп шығарады. Тақырыпқа байланысты ережені сақтай отыра, берілген есептерді қатесіз, түсініп шығарады. |
Әр шығарған есепті дәптерге жазғызып, дұрыс немесе дұрыс еместігін тексеру, дұрыс емес есепті көрсетіп, қайта шығарту |
7-сынып алгебра оқулығы |
|
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия Үй тапсырмасын беру 7 мин. |
Оқушылар сұраққа жауап береді: Сабақ барысында қандай қиындықтар болды? Сабақ беру кезінде маған не жетіспеді?
Үй жұмысы: 3.2, 3.6, 3.8, 3.14, 3.15 |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін айтады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көрсеткіш дәреже
Көрсеткіш дәреже
«№206 мектеп
гимназия» ДОІЖО Тексерілді________
Қысқа мерзімді
(сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
Бүтін көрсеткішті дәреже |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Жаппарова Сауле Дуйсенкызы |
|
|
Күні: |
16.09.2022 |
|
|
Сынып: 7Г |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Негізі бірдей дәрежелерді бөлу. Санның көрсеткіші нөлге тең дәрежесі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолдану; |
|
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
Миға шабуыл. Өткен сабақ материалдары бойынша сұрақтар: 20-ға дейінні сандардың квадратын, 10-ға дейінгі сандардың кубын сұрау. Натурал көрсеткішті дәреже негізі бірдей болғандағы көбейту кезінде не істейміз? Жаңа тақырыпқа байланысты сұрақ: натурал көрсеткіштік дәреже негіздері бірдей кезде бөлу қалай орындалады? |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді. 20-ға дейінгі сандардың екінші дәрежесін, 10-ға дейінгі сандардың үшінші дәрежелерін жатқа айтады. |
«Жарайсың», «Керемет» және т.б. сөздермен оқушыларды ынталандыру |
|
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізі өзгеріссіз қалады да, көрсеткіші алымы мен бөлімінің айырымына тең болады.
Егер, b –нөлге тең емес кез келген рационал сан, ал m және
n сандары Мысалы,
Тақырыпқа байланысты есептер шығару. Оқулықпен жұмыс: 3.1, 3.3,3.4, 3.5, 3.7, 3.9, 3.10, 3.11 |
Жаңа тақырыппен өткен тақырыпты салыстыра отырып, айырмашылығын анықтайды. Оқулықпен белсенді түрде есеп шығарады. Тақырыпқа байланысты ережені сақтай отыра, берілген есептерді қатесіз, түсініп шығарады. |
Әр шығарған есепті дәптерге жазғызып, дұрыс немесе дұрыс еместігін тексеру, дұрыс емес есепті көрсетіп, қайта шығарту |
7-сынып алгебра оқулығы |
|
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия Үй тапсырмасын беру 7 мин. |
Оқушылар сұраққа жауап береді: Сабақ барысында қандай қиындықтар болды? Сабақ беру кезінде маған не жетіспеді?
Үй жұмысы: 3.2, 3.6, 3.8, 3.14, 3.15 |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін айтады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
|
шағым қалдыра аласыз













