Сабақтың
басы
2
минут
5
минут
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
Психологиялық
ахуал. «Кім жылдам» әдісі. Кім жылдам суретті орнына қойса орын
беріледі.
Математикалық сауаттылық
тапсырмасы.
2
балл
Үй жұмысын тексеру. «Досыңа
қонақ» әдісі арқылы тексеру.
Алдыңғы білім.
Сұрақ-жауап. Оқыту
түрі: Жеке
жұмыс
Формуланы
жалғастыр.
Сабақтың тақырыбын
таныстыру. Мақсатын, бағалау критерийін оқушыларға
болжату.
Дағды: сабаққа мақсат қою
дағдысы, бағалау критерийлерін шығару дағдысы
қалыптасады.
|
Мұғаліммен
амандасады.
Өткен тақырып
бойынша сұрақтарға жауап беріп, білімдерін
тексереді.
Сабақ мақсатын өздері болжап
айтады, мұғалімнің көмегімен толықтырады, бағалау критерийімен
танысады.
|
Оқушылардың өткен сабақ
бойынша оқу мақсатына қол жеткізуіне мониторинг жүргізіп, кері
байланыс беріледі.
«Жарайсың»
«Керемет», «Жақсы» деген
мадақтау сөздерді
қосып ынталандыру.
|
QR
code
|
Сабақтың
ортасы
12
минут
|
Оқыту
түрі: Топтық жұмыс. «Жұлдызды
топ» әдісі
№1
тапсырма.
Оқушылар «GeoGebra» бағдарламасын
қолдана отырып ноутбук немесе планшетте
y=4x,
y= x ,
y= x ,
y=0,1x
тәрізді бірнеше көрсеткіштік
функцияның графиктерін
салады.
Графиктер бойынша
функцияның қасиеттерін
анықтаңыз.
Берілген функциялар
бір-бірінен несімен ерекшеленетінін айтыңыздар? (олар негіздерінің
әр түрлілігімен ерекшеленеді: а
=4,
а
= ,
а
= ,
а
=0,1.)
-
Экранда пайда болған
графиктерден нені байқадыңыздар? (y=4x, y= x
функциялары өседі, ал қалған екеуі
y= x
пен y=0,1x
кемиді.)
Дағды: Тыңдай білу, ұжымдық шешім қабылдау, бір бірімен
байланысқа түсу, талдау, қарым-қатынас, болжай алу, алған ақпаратты
жүйелеу дағдысы
қалыптасады.
Мақсатқа
оралу: көрсеткіштік функция
анықтамасын ажыратуТалқылау
сұрақтары.
-
Берілген функциялар
бір-бірінен несімен ерекшеленетінін
айтыңыздар?
-
Есепті шығару барысында қандай
ережені пайдаландық?
3.Қандай қиындық
туындады?
|
Бағалау
критерийі:
көрсеткіштік функция
анықтамасын ажыратады
Дескриптор:
- қасиеттерін
қолданады;
- нақты көрсеткшті дәрежелік
---ережесін қолданады;
|
Топтар бірін бірі
жұлдыз арқылы бағалау
.
|
ҚБ
|
14
минут
|
Оқыту түрі: №2
тапсырма. /Жұптық
жұмыс/ Көрсеткіштік функция негізіне
қатысты қандай қасиеттерге ие және графигі
қандай?
Мақсатқа
оралу: көрсеткіштік функция
анықтамасын ажырату
Талқылау
сұрақтары.
-
Берілген функциялар
бір-бірінен несімен ерекшеленетінін
айтыңыздар?
-
Есепті шығару барысында қандай
ережені пайдаландық?
-
Қандай қиындық
туындады?
Қорытынды жасайық:
көрсеткіштік функцияның негізгі қасиеттері оның негізіне тәуелсіз
бірдей болады, тек қана монотондылығына байланысты функцияның
қасиеті өзгереді.
|
Бағалау
критерийі:
көрсеткіштік функцияның
графигін салу Дескриптор:
қасиеттерін
қолданады;
- нақты көрсеткшті
дәрежелік ---ережесін
қолданады;
|
|
|
|
Оқыту түрі: №2
тапсырма. /Жеке
жұмыс/ Көрсеткіштік функция негізіне
қатысты қандай қасиеттерге ие және графигі
қандай?
Мақсатқа
оралу: көрсеткіштік функция
анықтамасын ажырату
Талқылау
сұрақтары.
-
Берілген функциялар
бір-бірінен несімен ерекшеленетінін
айтыңыздар?
-
Есепті шығару барысында қандай
ережені пайдаландық?
-
Қандай қиындық
туындады?
Қорытынды жасайық:
көрсеткіштік функцияның негізгі қасиеттері оның негізіне тәуелсіз
бірдей болады, тек қана монотондылығына байланысты функцияның
қасиеті өзгереді.
|
Бағалау
критерийі:
көрсеткіштік
функцияның графигін салу Дескриптор:
қасиеттерін
қолданады;
- нақты көрсеткшті
дәрежелік ---ережесін
қолданады;
Жалпы балл-10
балл
Түрі- өзін-өзі
бағалау
|
|
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
4
минут
Үй тапсырмасы:3
минут
|
Кері байланыс жүргізу. Рефлексия
жүргізу.
Бағалау. Үй тапсырмасын беру, нұсқаулық
жүргізу.
Рефлексия
Мен.........................................таныстым.
Маған ......................
оңай болған жоқ.
Мен
....................................
меңгердім.
Менің .......................
үйренгім келеді.
Мен
............................ есте
сақтадым.
Үйге тапсырмасы :
18.7 -
есеп
|
Оқу бойынша қорытынды
жүргізіледі. Кері байланыс жасап, нәтиже балдарын
талдайды.
|
Мұғалімнің қорытынды
бағалауы жүзеге асырылады
|
|
Саралау
|
Жж2-
тапсырма арқылы жеке
орындалады
Қолдау көрсетуді аз қажет
ететін оқушылар жұмыстарын аяқтаған соң,
қолдауды көбірек қажет ететін оқушыларға көмек беруін
сұраймын.
Қолдау көрсетуді орташа
қажет ететін
оқушылар
Мұғалім өзі көмек
көрсетеді
|
Үлгерімі төмен оқушыларға
тапсырма
Бағалау
критерийі:
комплекс санның
квадрат түбірін таба алады
Дескриптор: Білім
алушы:
- дескриминантын
табады /1/
- шешімдерін
есептейді /1/
|
|
|