Күмісбек Әсел Жамбылқызы
Математика пәнінің оқытушысы
Жамбыл облысы Тараз қаласы
|
Тараз инновациялық көпсалалы колледжі |
|
|
Тексерді: |
Жунисов А. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Көрсеткіштік функцияның туындысы мен интегралы. Логарифмдік функцияның туындысы |
|
Модуль/Пән атауы: |
Математика |
|
Дайындаған оқытушы: |
Күмісбек Ә.Ж. |
|
Күні |
|
|
Жалпы мәліметтер: |
|
|
Курс: 1 |
Оқу жылы:2023-2024. Топ:ТБ-9-23-4, В-9-23 |
|
Сабақ типі: |
Жаңа сабақ |
|
Сабақтың мақсаты мен міндеттері: |
|
|
Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктіліктің тізбесі: |
11.3.1.16 көрсеткіштік функцияның туындысы мен интегралын табу; Барлық студенттер: көрсеткіштік функцияның туындысын табуды біледі; Студенттердің басым бөлігі:көрсеткіштік функцияның туындысы мен интегралын тұжырымдайды; Кейбір студенттер:көрсеткіштік функцияның туындысы мен интегралын табады; - көрсеткіштік функцияның туындысын табуды біледі; -көрсеткіштік функцияның туындысы мен интегралын тұжырымдайды; -көрсеткіштік функцияның туындысы мен интегралын табады; |
|
Пән аралық байланыс |
Физика, информатика, геометрия. |
|
Сабақты жабдықтау: |
|
|
Оқу-әдістемелік құрал жабдықтар, анықтамалар әдебиеттер |
11 сынып Алгебра және анализ бастамалары. А.Е.Әбілқасымова, В.Е.Корчевский, З.Ә. Жұмағұлова. |
|
Техникалық құралдар, материалдар: |
Интернет жүйесі, кеспе, сурет, график, слайд, формула, плакаттар, үлгілер, электрондық оқулықтар, үлестірмелі таратпа құралдар. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Студенттің іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 10 мин. |
I.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Студенттерде бір-бірінe болғaн доcтық ceзімдeрін оятy мaқcaтындa«Aтом жәнe молeкyлa» әдіcі aрқылы пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын жәнe үш топқa бөлeмін. II. Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады. «Мен саған, сен маған» арқылы студенттер бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Мақсаты: Студенттер бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық студенттерді қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Студенттерді бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан студенттерді «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Түрлі түсті қима қағаздар |
||
|
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. 20 мин. «Джиксо» әдісі 10мин |
|
Сұрак-жауап Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: студенттердің танымдық дағдысы артады. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан студенттерді «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
ДК экраны 11-сынып окулығы
|
||
|
Сабақтың ортасы 20 мин. Жеке жұмыс. |
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. . Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын»тәсілі көрініс табады. |
Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -салыстырады Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
11 сынып, Алгебра А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова Алматы «Мектеп» 2019 |
||
|
Жеке жұмыс жұмыс. 70 мин. Жазылым. |
14.5 есеп Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады. Тиімділігі: Студенттердің сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -салыстырады Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
. 11 сынып, Алгебра А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова Алматы «Мектеп» 2019 .
|
||
|
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия 20 мин. |
Сабақты қорытындылау: «Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын: Үйге тапсырма беру: §22 тап. Өзіңді тексер
|
Студенттерге «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Студенттер өздері белгілейді. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Студент алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Студенттер бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
ДК экраны слайд |
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті студенттердің алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз студенттердің материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Ерекше білімді қажет ететін студенттерге көмек көрсету. |
100 баллдык жүйе бойынша бағалау |
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару. Көз талғанда немесе шаршағанда көзді дем алдыратын жаттығулар орындау. Кабинетте электр сымдарына абай болу. |
||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген студенттердің жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көрсеткіштік функцияның туындысы мен интегралы. Логарифмдік функцияның туындысы
Көрсеткіштік функцияның туындысы мен интегралы. Логарифмдік функцияның туындысы
Күмісбек Әсел Жамбылқызы
Математика пәнінің оқытушысы
Жамбыл облысы Тараз қаласы
|
Тараз инновациялық көпсалалы колледжі |
|
|
Тексерді: |
Жунисов А. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Көрсеткіштік функцияның туындысы мен интегралы. Логарифмдік функцияның туындысы |
|
Модуль/Пән атауы: |
Математика |
|
Дайындаған оқытушы: |
Күмісбек Ә.Ж. |
|
Күні |
|
|
Жалпы мәліметтер: |
|
|
Курс: 1 |
Оқу жылы:2023-2024. Топ:ТБ-9-23-4, В-9-23 |
|
Сабақ типі: |
Жаңа сабақ |
|
Сабақтың мақсаты мен міндеттері: |
|
|
Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктіліктің тізбесі: |
11.3.1.16 көрсеткіштік функцияның туындысы мен интегралын табу; Барлық студенттер: көрсеткіштік функцияның туындысын табуды біледі; Студенттердің басым бөлігі:көрсеткіштік функцияның туындысы мен интегралын тұжырымдайды; Кейбір студенттер:көрсеткіштік функцияның туындысы мен интегралын табады; - көрсеткіштік функцияның туындысын табуды біледі; -көрсеткіштік функцияның туындысы мен интегралын тұжырымдайды; -көрсеткіштік функцияның туындысы мен интегралын табады; |
|
Пән аралық байланыс |
Физика, информатика, геометрия. |
|
Сабақты жабдықтау: |
|
|
Оқу-әдістемелік құрал жабдықтар, анықтамалар әдебиеттер |
11 сынып Алгебра және анализ бастамалары. А.Е.Әбілқасымова, В.Е.Корчевский, З.Ә. Жұмағұлова. |
|
Техникалық құралдар, материалдар: |
Интернет жүйесі, кеспе, сурет, график, слайд, формула, плакаттар, үлгілер, электрондық оқулықтар, үлестірмелі таратпа құралдар. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Студенттің іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 10 мин. |
I.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Студенттерде бір-бірінe болғaн доcтық ceзімдeрін оятy мaқcaтындa«Aтом жәнe молeкyлa» әдіcі aрқылы пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын жәнe үш топқa бөлeмін. II. Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады. «Мен саған, сен маған» арқылы студенттер бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Мақсаты: Студенттер бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық студенттерді қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Студенттерді бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан студенттерді «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Түрлі түсті қима қағаздар |
||
|
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. 20 мин. «Джиксо» әдісі 10мин |
|
Сұрак-жауап Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: студенттердің танымдық дағдысы артады. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан студенттерді «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
ДК экраны 11-сынып окулығы
|
||
|
Сабақтың ортасы 20 мин. Жеке жұмыс. |
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. . Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын»тәсілі көрініс табады. |
Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -салыстырады Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
11 сынып, Алгебра А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова Алматы «Мектеп» 2019 |
||
|
Жеке жұмыс жұмыс. 70 мин. Жазылым. |
14.5 есеп Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады. Тиімділігі: Студенттердің сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -салыстырады Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
. 11 сынып, Алгебра А.Әбілқасымова, В.Корчевский, З.Жұмағұлова Алматы «Мектеп» 2019 .
|
||
|
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия 20 мин. |
Сабақты қорытындылау: «Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын: Үйге тапсырма беру: §22 тап. Өзіңді тексер
|
Студенттерге «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Студенттер өздері белгілейді. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Студент алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Студенттер бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
ДК экраны слайд |
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті студенттердің алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз студенттердің материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Ерекше білімді қажет ететін студенттерге көмек көрсету. |
100 баллдык жүйе бойынша бағалау |
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару. Көз талғанда немесе шаршағанда көзді дем алдыратын жаттығулар орындау. Кабинетте электр сымдарына абай болу. |
||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген студенттердің жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
шағым қалдыра аласыз
















