Сабақтың
басы
2
минут
5
минут
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
Психологиялық
ахуал. «Кім жылдам» әдісі. Кім жылдам суретті орнына қойса орын
беріледі.
Математикалық сауаттылық
тапсырмасы.
3, 7, 11, 15, 19, ..., ...,
..., 35, 39, 43 сандар тізбегінің заңдылығын анықтап, арифметикалық
ортасын тап.
А)
17 В) 15 С) 19 Д) 23 Е) 21
2
балл
Үй жұмысын тексеру. «Досыңа
қонақ» әдісі арқылы тексеру.
Алдыңғы білім.
Сұрақ-жауап. Оқыту
түрі: Жеке
жұмыс
Сабақтың тақырыбын
таныстыру. Мақсатын, бағалау критерийін оқушыларға
болжату.
Дағды: сабаққа мақсат қою
дағдысы, бағалау критерийлерін шығару дағдысы
қалыптасады.
|
Мұғаліммен
амандасады.
Өткен тақырып
бойынша сұрақтарға жауап беріп, білімдерін
тексереді.
Сабақ мақсатын өздері болжап
айтады, мұғалімнің көмегімен толықтырады, бағалау критерийімен
танысады.
|
Оқушылардың өткен сабақ
бойынша оқу мақсатына қол жеткізуіне мониторинг жүргізіп, кері
байланыс беріледі.
«Жарайсың»
«Керемет», «Жақсы» деген
мадақтау сөздерді
қосып ынталандыру.
|
QR
code
|
Сабақтың
ортасы
12
минут
|
Оқыту
түрі: «Жұлдызды жұп» Жұптық
жұмыс.
№1 тапсырма. Теңдеулерді
шешіңіз.
Дағды: Тыңдай білу, жеке шешім қабылдау, бір бірімен байланысқа
түсу, талдау, қарым-қатынас, болжай алу, алған ақпаратты жүйелеу
дағдысы
қалыптасады.
Мақсатқа
оралу: комплекс санның квадрат
түбірін таба алу
1.Есепті шығару
барысында қандай қасиетін қолдандыңыз
?
2. Қандай қиындық
туындады?
|
Бағалау
критерийі:
комплекс санның формулаларын
пайдалана отырып квадрат түбірін таба
алады
Дескриптор:
Білім
алушы:
- квадрат
теңдеулерді шешеді;
- дискриминанттың
мәні теріс болған жағдайда 1 i
2
қолданады;
- квадрат теңдеу
түбірлерін комплекс сандар арқылы
жазады.
|
Жұптар бірін бірі
жұлдыз арқылы бағалау
.
|
ҚБ
|
14
минут
|
Оқыту
түрі: Жеке
жұмыс. №2
тапсырма.
Мақсатқа
оралу: комплекс санның квадрат
түбірін таба алу
Талқылау
сұрақтары.
-
Есепті шығару барысында қандай
ережені пайдаландық?
2.Қандай қиындық
туындады?
|
Жұмыс дәптерге
қажетті мәліметтерді жазады.
Жеке тапсырманы уақытылы
орындайды
Бағалау
критерийі:
комплекс санның
квадрат түбірін таба алады
Дескриптор: Білім
алушы:
- дискриминантын
табады /1/
- шешімдерін
есептейді /1/
Жалпы балл-
12 балл
Түрі- өзін-өзі
бағалау
|
Дескриптор бойынша
өзін –өзі бағалау
|
Оқулық
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
4
минут
Үй тапсырмасы:3
минут
|
Кері байланыс жүргізу. Рефлексия
жүргізу.
Бағалау. Үй тапсырмасын беру, нұсқаулық
жүргізу.
Рефлексия
Мен.........................................таныстым.
Маған ......................
оңай болған жоқ.
Мен
....................................
меңгердім.
Менің .......................
үйренгім келеді.
Мен
............................ есте
сақтадым.
Үйге тапсырмасы :
18.6 -
есеп
|
Оқу бойынша қорытынды
жүргізіледі. Кері байланыс жасап, нәтиже балдарын
талдайды.
|
Мұғалімнің қорытынды
бағалауы жүзеге асырылады
|
|
Саралау
|
Жж2-
тапсырма арқылы жеке
орындалады
Қолдау көрсетуді аз қажет
ететін оқушылар жұмыстарын аяқтаған соң,
қолдауды көбірек қажет ететін оқушыларға көмек беруін
сұраймын.
Қолдау көрсетуді орташа
қажет ететін
оқушылар
Мұғалім өзі көмек
көрсетеді
|
Үлгерімі төмен оқушыларға
тапсырма
Бағалау
критерийі:
комплекс санның
квадрат түбірін таба алады
Дескриптор: Білім
алушы:
- дескриминантын
табады /1/
- шешімдерін
есептейді /1/
|
|
|