Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелерін шешу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелерін шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Көрсеткіштік теңдеулер шешу жолдары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелерін шешу

Мектеп:№6

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Омаралиева Т

Сынып:11

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Оқушылар: осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастырады.

Сабақтың мақсаты

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.








Тілдік мақсат

Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.


Құндылықтарды дамыту

Болашаққа бағдар: Рухани жаңғырудың 6 негізгі бағыты - бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы, Туған жер бағдарламасы, латын әліпбиіне көшу, «100 жаңа оқулық» аясында патриоттыққа тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

Геометрия, тұрмыста қолдана алу

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар

Бастапқы білім


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Оқыту ресурстары

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті Үй жұмысын тексеру

Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»



Негізгі бөлім

Тақырыпты

3-мысал. Теңдеуді шешіңіз.

Шешуі. Теңдеудің сол жағында тұрған көбейткіштердің дәреже


Shape1

Қазақша

Русский

English

Кему

Убывающая

Decreasing

Жұп

Четный

Even

Тақ

Нечетный

Odd

Арнайы функциялар

Специальные функции

Special function

Бөліктік функциялар

Кусочные функции

Picewise function

Модуль функция

Функция под знаком Модуля

Absolute value function

Сигнум функция

Сигнум функция

Sign function

Бүтін дәреже

Целая степень

Integer exponent



ашу 35 минут

көрсеткіштерін бірдей етуге болатыны байқалады, яғни өрнегін

түрінде жазуымызға болады ғой. Солай етейік.

Демек, берілген теңдеуді былай жазуымызға болады:

Осыдан

3-2x=0; x=1,5.

Жауабы: х



4-мысал. Теңдеуді шешіңіз.

Шешу. Дәреженің қасиетіне сүйеніп былай жазамыз:



.

Мәндес теңдеуге көшіп, теңдеудің сол жағын ортақ бөлімге келтірейік,





.

Жауабы: .

5-мысал. Теңдеуді шешіңіз.

Шешу. Мәндес теңдеуге көшсек:









Жауабы:

түріндегі теңдеулер.

(4)

Мұндағы теңдеулердің сол және оң бөліктерінің негіздері бірдей болғандықтан, (4) теңдеуі теңдеуімен эквивалентті болады.

1-мысал. Теңдеуді шешіңіз.

Шешуі. 25=52 екенін байқаймыз. Ендеше . Олай болса, берілген теңдеуді былай жазамыз:




Осыдан

Жауабы: х

2-мысал. Теңдеуді шешіңіз.

Шешуі. Түбірді бөлшек дәрежемен алмастырамыз:



Осыдан дәреженің қасиеті бойынша теңдігін аламыз, ал 225=152. Сөйтіп, берілген теңдеуді (4) теңдеу түріне келтірдік:

Осыдан

Жауабы: х

3-мысал. Теңдеуді шешіңіз.

Шешуі.

Соңғы теңдеуді шешсек x=8. Жауабы:

4-мысал. Теңдеуді шешіңіз.

Шешу. Теңдеудің оң жағын түрлендірсек:

Сонда

Мәндес теңдеуге көшіп, теңдеуді арықарай шешеміз.

Жауабы: 5-мысал. Теңдеуді шешіңіз.



Шешу. Анықталу облысы:



Дәрежелерінің негіздері тең болғандықтан, мәндес теңдеуге көшеміз:





Теңдеуді шешсек, x=10 болады.

Жауабы: x=10.

6-мысал. Теңдеуді шешіңіз.

Шешуі. 9=32, 4=22, 8=23, 27=33 екенін байқаймыз, осыдан барып дәреженің негізі етіп санын алу қажеттігін көреміз. Сөйтіп,


немесе

немесе

болатынын ескерсек,

Осыдан


Жауабы: х


Соңы

5 минут

Сабақты бекіту


Рефлексия. Оқушылар келесі сөйлемдерді толықтырады:

  • Мен білдім …

  • Қызықты болды…

  • Қиындық тудырды…

  • Мен тапсырманы орындадым…

  • Мен енді…

  • Сабақтан мен не алдым… Үйге тапсырма: №430-432



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.

Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.11.2018
622
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі