Материалдар / Көрсеткіштік теңдеулер, шешу әдістері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көрсеткіштік теңдеулер, шешу әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
11.2.2.6 Көрсеткіштік теңдеулерді шешу әдістерін білі және оны қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2023
316
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бекітемін:

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

11.3C Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Мектеп: №50 ЖОББМ

Педагогтің аты-жөні:

Зулхаева Айсулу Темирхановна

Күні:

17.02.2023ж

Сыныбы: 11«A»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көрсеткіштік теңдеулер, шешу әдістері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.2.2.6 Көрсеткіштік теңдеулерді шешу әдістерін білі және оны қолдану

Сабақтың мақсаты:

көрсеткішті теңдеулерді білу , оны шешкенде бір негізге келтіру, жаңа айнымалы енгізу тәсілдерін қолдана отырып, есептеуге бейімділігін қалыптастыру;


Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну және қолдану

Күтілетін нәтиже

көрсеткіштік теңдеудідің анықтамасын, жалпы түрін біледі:

- көрсеткіштік теңдеуді шешу тәсілдерін түсінді, есептерді шығарғанда қолдана алады;

- өз бетінше есептер шығару жолдарында қажетті ақпараттарды пайдалана біледі;



Сабақ кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут













Тақырыпты ашу

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) түгелдеу

  • ә) «Өткенді қайталамай, білім ширамас»










1; 3; 9;27; 81; 243…

1/16; 1/4;1;4;16;64;…

сандар қатары берілген.

Қалай ойлайсыздар, берілген сандар қатарын бір негізге келтіріп жазуға болама?




Амандасу
Кезекші сыныпта жоқ оқушыларды атайды.


.

Слайд





Көрсеткіштік теңдеудің анықтаманы айту

Өз беттерімен тұжырымдау








«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



Слайд 3





. Маркер, кеспе қағаздар, ДК экраны






8 минут

1. Бірдей негізге келтіру тәсілі

2. Жаңа айнымалы енгізу тәсілі

3. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару.


Әр есептің алгоритмін айтып отыру,а үйрету

Слайд 5

Видео қарату 5 мин

Сабақтың ортасы


8 минут




















8 минут





8 минут


















3 минут




















"Пилот-Штурман" әдісі бойынша Есептер шыгару
 Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы





Оқушылар белсенділіктерін таныта отырып, сұрақтарға жауап береді.







.

тексеру



Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, Есептьі талдау талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау

сөзімен ынталандыру. Балл беру



















Оқулықпен жұмыс

Тақтаға есептер шығару



Заголовок 1

Теңдеу шешу- математикада жаныңды жайландыратын жайт деген қанатты сөз



  • Вант-Гофф (1852-1911)

  • нидерландық ғалым, Нобель слығының лауреаты. стереохимия және физикалық химияның негізін салушы


Көрсеткіштік теңдеудің қорданылатын жерлері



Физика

Химиямен байланысын айтамын

Сергіту сәті 3 мин


Ауызша есептер беру

жаңа тақырыпқа


Тез тез дұрыс жауабын табу

Интернет қосу


Боулинг

ойыны

ҰБТ – дан үш есеп!

1
. Жүп сандардың жалпы түрін жазыңыз:
A) 3n-2 B) n+1 C) 5n-1 D) 2n
E) 3n

2
. Тақ сандардың жалпы түрін жазыңыз:
A) 3n-2 B) n+1 C) 5n-1 D) 2n-1 E) 3n

3. Уақыт 17:30-да сағаттық тіл мен минуттық тілдің арасындағы бұрыш қаншаға тең?
A)
100 B) 200 C) 300 D) 400 E) 600

Әр сабақта ҰБТ есептерін шыгару дағды


Интернет тақтасын пайдаланып жауап беру

Сабақтың соңы

3 минут



Рефлексия:

  • Бүгінгі сабақта не үйрендім?...............................

  • Бүгінгі сабақта маған ұнағаны...............................

  • Бүгінгі сабақта көңіл күйім............................

  • Бүгінгі сабақта кімге көмектестім........................

  • Бүгінгі сабақта неден қиналдым?.......................


Балалар өз ойларын телефонга СМС түрінде мұғалімге жіберу




2 минут



үйге тапсырма

23.3

23.4 3) 4)











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!