Көрсеткіштік теңсіздіктер және оның жүйелері. 11 - сынып ЖМБ

Тақырып бойынша 14 материал табылды

Көрсеткіштік теңсіздіктер және оның жүйелері. 11 - сынып ЖМБ

Материал туралы қысқаша түсінік
11.2.2.10- көрсеткіштік теңсіздіктер мен олардың жүйелерін шеше білу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Қ.А.Яссауи атындағы №22 ЖББКММ

Бөлім:

Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер

Педагогтің Т.А.Ә.

Егембердиева Маржан Саулебаевна

Күні:

06.03.2025 ж.

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көрсеткіштік теңсіздіктер және оның жүйелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.2.10- көрсеткіштік теңсіздіктер мен олардың жүйелерін шеше білу

Сабақтың мақсаты

  • Көрсеткіштік теңсіздіктердің негізгі қасиеттерін білу;

  • Көрсеткіштік теңсіздіктер жүйелерін құру және оларды шешу.


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Үй жұмысын тексеру

Психологиялық ахуал тудыру

Жылы қарсы алу: Оқушыларды мектепке келгенде күлімсіреп, жылы шыраймен қарсы алу. Бұл оқушылардың өзін жайлы сезінуіне көмектеседі.




Сергіту сәті

«Алға, артқа» ойыны

Шарты:

Алға” десем, артқа жүреміз.

Артқа” десем, алға жүреміз.

Солға” десем, оңға ;

Оңға” десем, солға жүреміз.


Сынып оқушылары сәлемдеседі,оқу құралдарын түгелдеп,
сабаққа дайындалады.

Сұрақтарға жауап беріп, үдеріске қатысады.




Оқушылар сергіту сәтіне қатысады.

Сұрақтарға жауап берген білім алушыларға «Жарайсың!», «жақсы», «Мен саған сенемін!» деген сияқты сөздер айтып, ынталандыру бағалауын жүргіземін.

Слайд









Слайд

Жаңа сабақ

5 мин













Сабақтың ортасы


30 мин



























«Сары самаурын» әдісі

Топқа бөліну



«Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қоя отырып, жаңа тақырыпты ашып аламын.

Сұрақ:

  1. Көрсеткіштік теңсіздік дегеніміз не ?

  2. Көрсеткіштік теңсіздіктерді шешу барысында қойылатын негізгі талаптарды атаңдар?


«ЖИ» видео

Көрсеткіштік теңсіздіктер және оның жүйелері тақырыбында жасанды интеллект көмегімен видео.



Көрсеткіштік теңсіздіктер – көрсеткіштік функциялар арқылы өрнектелетін теңсіздіктер. Көрсеткіштік теңсіздіктердің жүйелері бірнеше көрсеткіштік теңсіздіктерден тұрады, және олардың шешімдері бір уақытта барлық теңсіздіктерді қанағаттандыруы қажет.

Есептер шығару

7.72 , 64 бет

7.76 , 65 бет

7.82 , 64 бет






«Дұрыс/дұрыс емес» ойыны

  • "Кез-келген екі жай санның қосындысы жұп сан болады."

Жауап: False (Кез-келген екі жұп жай санның қосындысы жұп сан болады, бірақ бір жай сан мен бір тақ санның қосындысы тақ сан болады)

  • "Квадраттың барлық жақтары бірдей ұзындықта және барлық бұрыштары тік бұрыш."

Жауап: True

"Иррационал сандардың арасында жай сандар жоқ."

Жауап: True

  • "Косинус функциясының ең үлкен мәні 1-ге тең."

Жауап: True

  • "Геометриялық прогрессияда әрбір мүшесі алдыңғы мүшені белгілі бір санға көбейту арқылы табылады."

Жауап: True

  • "Арифметикалық прогрессияның ортақ мүшесі екі көршілес мүшелерінің қосындысы болып табылады."

Жауап: False (Арифметикалық прогрессияның ортақ мүшесі екі көршілес мүшелерінің қосындысының жартысына тең)

  • "Пифагор теоремасы бойынша, кез-келген үшбұрыштың гипотенузасы катеттердің квадраттарының қосындысына тең."

Жауап: False (Пифагор теоремасы тек тік бұрышты үшбұрыштарға қолданылады)

  • "n! (факториал) n санынан кіші барлық сандардың қосындысына тең."

Жауап: False (n! – бұл n санынан кіші барлық сандардың көбейтіндісі)

Оқушылар топқа бөлінеді.




Оқушылар сұрақтарға бірлесе жауап беру арқылы тақырып туралы түсініктерін қалыптастырады.




Оқушылар слайдтағы ережелерді дәптерлеріне жазып алады.Білім алушылар теориялық білімдерін дәптерге жазып алады













Білім алушылар теориялық білімдерін қолданып, практикалық міндеттерді шешуге бағыт алып, жұмбақты шешеді.есептерді шығарады.



















Оқушылар осы пән бойынша алған білімін пайдалана отырып, дұрыс немесе дұрыс емес деп белгілейді.


























































Дескриптор

  • Оқушы көрсеткіштік теңсіздіктердің анықтамасын біледі және оларды таниды.

  • Оқушы көрсеткіштік теңсіздіктердің қасиеттерін түсіндіреді.















Дескриптор:

  • Оқушы бірдей негізге келтіру әдісін қолдана отырып көрсеткіштік теңсіздіктерді шешеді.

  • Оқушы логарифмдік әдістерді қолдана отырып көрсеткіштік теңсіздіктерді шешеді.

  • Оқушы көрсеткіштік теңсіздіктердің графиктерін сызады және оларды интерпретациялайды.

  • Оқушы көрсеткіштік теңсіздіктердің графиктерін салыстырады.

Қалыптастырушы бағалау:

Дескрипторлар бойынша өзін-өзі бағалау жүргізіледі.


Дескриптор:

  • Берілген тапсырманың дұрыс немесе дұрыс емес екеніні анықтайды.

  • Логикалық дәлелдемелер ұсынады.

  • Оқушы қателерді түзетіп, оларды дұрыс түрінде ұсынады.

















Сурет








Слайд





Видео

Слайд









Слайд





Слайд









Слайд









Слайд







Видео






https://create.kahoot.it/share/duplicate-of/d1e0892d-df4e-4532-9067-6ef4997eb511






































Сабақтың соңы

5 минут


Өз-өзін бағалау”

1-4 ұпай: «Қосымша көмек керек»

5 ұпай: «Жақсы, бірақ әлі де жұмыс жасау керек»

6-7 ұпай: «Жақсы, бірақ кейбір аспектілерде даму керек»

8-10 ұпай: «Тақырыпты толық меңгердім»


Үйге тапсырма:

7.89 , 68 бет

Сабақ бойынша білім алушылар кері байланыс жасап, өз ойларымен бөліседі.

Оқушылардың сабақ барысындағы іс-әрекетіне мұғалім кері байланыс беріп, бағалайды.



«Бүгінгі сабақта тапсырмаларды толық әрі, дұрыс орындай алдың, «Сен жетістіктерге жетудесің !»

Қалыптастырушы бағалау.

Дескриптор бойынша баллдық жүйемен бағалаймын.

Слайд













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.05.2025
130
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі