Бекітемін:.......................А.Ашимов
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көру арқылы есте сақтау қабілетін дамыту
Көру арқылы есте сақтау қабілетін дамыту
Бекітемін:.......................А.Ашимов
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Логика 2-сынып Күні.28.12 №14 |
Мектеп :№167 Мұғалімніңаты-жөні: Ж.Байменова
|
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Көру арқылы есте сақтау қабілетін дамыту Ширату |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Көру арқылы жадында сақтауды дамыту жолдарын үйрену |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы |
І Ұйымдастыру бөлімі Психологиялық бағыт беру Біз ақылды баламыз Айтқан тілді аламыз Математика ілімін Лезде қағып аламыз. |
|
||||
|
Қалай өзгерді? |
Тап-табу, қап-қабу, шап-шабу,жап-жабу,кеп-кебу,теп-тебу,сеп-себу |
дәптер
|
||||
|
Суретті аяқта |
Суреті мұқият қара Қандай аңдар бейнелеген? Штрих арқылы аңдардың суретін түрлі--түсті қарындашпен сыз Атын жаз |
дәптер
|
||||
|
Ойлан! Есіңе сақта! |
Әр топта қанша зат барын есіңе сақта.Келесі беттегі суретке олардың санын жаз.10сек артық қарама Жапырақ-4, алма-5,тышқан-3 көбелек-1 қолғап-2 |
дәптер
|
||||
|
Бос орынды толтыр |
Бос орынға осындай суре сал және қалауыңша түрлі қарындаштармен боя. |
дәптер |
||||
|
Жұмбақтың шешуін тап |
Жарға шығып ойнайды Ойынға бір тоймайды Болсадағы саналы Секеңдеуді қоймайды Ешкі |
дәптер |
||||
|
|
|
дәптер
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау –оқушылардың прогресін/білімін қадағалауды сіз қалай жоспарлайсыз? |
Оқу байланыстары |
||||
|
Қорытынды бағалау Неғұрлым жемісті екі сәтті атаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)? 1: 2: Сабақты жақсартуға ықпал ететіндей екіжайтты атаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)? 1: 2:Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді |
||||||
шағым қалдыра аласыз













